eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Kompleksowa modernizacja oświetlenia ulicznego i parkowego na LED w Morągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja oświetlenia ulicznego i parkowego na LED w Morągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORĄG

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Morągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 9

1.5.2.) Miejscowość: Morąg

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 757 22 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@morag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.morag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.morag.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja oświetlenia ulicznego i parkowego na LED w Morągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7519c8b0-8207-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043973/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Kompleksowa modernizacja oświetlenia ulicznego i parkowego na LED w Morągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500674

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KI.271.15.2023.DL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją oświetlenia ulicznego i parkowego na LED w Morągu.

Podstawowe elementy modernizacji:
- demontaż starych opraw i montaż opraw LED z systemem sterowania na wysięgniku
- demontaż starych słupów żelbetowych i montaż nowych metalowych słupów oświetleniowych
- wymiana przewodów w słupach, rurach osłonowych i wysięgnikach z wymianą bezpieczników, skrzynek rozdzielczych i tabliczek słupowych wraz z wykonaniem pomiarów. - utylizacja opraw i źródeł światła
- dostosowanie opraw (ilość podana w dokumentacji) do sterowania - z demontażem i montażem.
Szczegółowa lokalizacja urządzeń została przedstawiona na szkicu zagospodarowania terenu (Rys. E- 01.1, E-01.2, E-01.3).
Oprawy– z czujnikami termicznymi zabezpieczającymi moduły LED przed przegrzaniem.
„Oprawy uliczne i parkowe - (góra oprawy): kolor stali nierdzewnej inox, RAL 7016; dół oprawy: kolor czarny RAL 9005 lub jednolity kolor jasnoszary RAL 7047.
Oprawy doświetlające elewację Ratusza (wszystkie znajdują się w strefie konserwatorskiej) - oliwkowy RAL 6003.”
„Zamawiający dopuszcza słupy o konstrukcji wykonanej z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego malowanego proszkowo pod warunkiem, że parametry i funkcjonalność zaproponowanych opraw będą nie gorsze niż parametry wskazane w dokumentacji projektowej.”

„UWAGA: Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie konstrukcji z różnych materiałów, z uwagi na zachowanie jak najbardziej unifikacji materiałowej infrastruktury oświetleniowej, jeśli Wykonawca zdecyduje się na materiał aluminiowy anodowany to taki ma zaoferować w pozostałych słupach, wysięgnikach, oprawach, etc. Zamawiający nie dopuszcza również miarkowania kolorów danych grup, czyli dostarczania części np. słupów w kolorze jasnoszarym a części w innym kolorze.”

Kolor słupów uliczne – inox RAL 7016.
Kolor słupów (stylowe), opraw i wysięgników w strefie konserwatorskiej - oliwkowy RAL 6003.

W ofercie należy skalkulować zabezpieczenie istniejących wysięgników na zasadzie ich oczyszczenia z rdzy i przemalowania odpowiednią farbą przeciwkorozyjną w kolorze słupa.
W ofercie należy skalkulować odtworzenie nawierzchni gruntowej, z kostki polbruk, geokraty, itp., po wykonanych robotach ziemnych (zalecana wizja w terenie).
Zamawiający dopuszcza oprawy o konstrukcji wykonanej z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego malowanego proszkowo pod warunkiem, że parametry i funkcjonalność zaproponowanych opraw będą nie gorsze niż parametry wskazane w dokumentacji projektowej.
Zamawiający dopuszcza system sterowania, który realizuje wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności przy zastosowaniu równoważnej technologii do tej opisanej przez projektanta. Dla realizacji zadania oraz Inwestora nie ma żadnego znaczenia w jaki sposób komunikują się sterowniki, czy będą stacje bazowe oraz ile ich potrzeba. Dla Zamawiającego ważne jest, aby w ramach postępowania uzyskał stabilny, bezawaryjny i nowoczesny system sterowania, który w przyszłości pozwoli na rozbudowę jego funkcjonalności w tym możliwość swobodnego zwiększenia zarządzania kolejnym obwodami oświetleniowymi na terenie Gminy Morąg. Zamawiający wymaga, aby dany pracownik Zamawiającego został przeszkolony z obsługi systemu.
Wskazuje się Wykonawcę jako odpowiedzialnego za utylizację zdemontowanych urządzeń. Pozycje przedmiaru robót przewidują wymianę istniejących urządzeń, stąd dla każdego elementu infrastruktury oświetleniowej zastępowanego nowym, Wykonawca winien uwzględnić koszty utylizacji. Zdemontowane oprawy, słupy i wysięgniki należy zutylizować. Utylizacji zdemontowanych źródeł światła dokonuje na własny koszt Wykonawca, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym przedstawia jej dowód w terminie do końca prowadzonych przedmiotowych robót.
UWAGA! Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na projekcie budowlanym oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w projekcie budowlanym lub STWIORB.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 i 8 do SWZ.
Powyższe roboty objęte są dokumentacją projektową:
II PROJEKT BUDOWLANY (Projekt zagospodarowania terenu) – BUDOWA ELEKTROENERGETYCZNEJ SIECI KABLOWEJ NN 0,4 kV PT: BUDOWA OŚWIETLENIA TERENU W RMACH ZADANIA „WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ MODERNIZACJI OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA LED W MORĄGU” opracowany przez Biuro Inwestycyjno – Projektowe tk. Inpro Tomasz Kraweć, 14-202 Iława, ul. Smolki 17 – czerwiec 2023 r.

II PROJEKT TECHNICZNY (WYKONAWCZY) branża elektryczna – WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ MODERNIZACJI OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA LED W MORĄGU opracowany przez Biuro Inwestycyjno – Projektowe tk. Inpro Tomasz Kraweć, 14- 202 Iława, ul. Smolki 17 – sierpień 2023 r.

II PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY – dla zadania „WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ MODERNIZACJI OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA LED W MORĄGU” opracowany przez Biuro Inwestycyjno – Projektowe tk. Inpro Tomasz Kraweć, 14-202 Iława, ul. Smolki 17 – sierpień 2023 r.

Informacje dodatkowe:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.
2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i obowiązującymi przepisami prawa, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są dokumentacje projektowe, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
4. W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, Zamawiający wymaga w związku z art. 100 ustawy Pzp, by przedmiot zamówienia był wykonany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych (jeżeli dotyczy).
5. Rozwiązania równoważne:
1) równoważność - rozwiązanie o tym samym przeznaczeniu, cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem;
2) W przypadku wskazania w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach oraz SWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacjami projektowymi, STWiORB, przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, oraz SWZ oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
g) izolacyjności cieplnej;
3) rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych;
4) użycie w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, SWZ nazw rozwiązań, materiałów i urządzeń służy ustaleniu minimalnego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, SWZ dla projektowanych rozwiązań;
5) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne;
6) użycie w dokumencie słowa „lub” oznacza, że przedmiot zamówienia musi posiadać wymaganą funkcjonalność, natomiast to Zamawiający czy użytkownik będzie miał wybór korzystania z tej funkcjonalności;
7) możliwość zaoferowania funkcji w sposób równoważny jest określone słowem „ewentualnie” albo w jasny sposób zakomunikowane przez Zamawiającego;
9) brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a Wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach;

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków informujemy, że cały opis przedmiotu zamówienia opisany jest w rozdziale nr 3 SWZ.

Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysów.
(Kosztorys szczegółowy Zamawiający będzie wymagał dopiero przed zawarciem umowy z wybranym wykonawcą a także ma prawo żądania takiego kosztorysu od wykonawców, których oferty mogą zawierać rażąco niską cenę).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5575098,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6581655,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5575098,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ELECTROJAC” Zakład Usług Elektrotechnicznych Jacek Rzepka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 744 105 03 15

7.3.3) Ulica: Starzykowo 11/1

7.3.4) Miejscowość: Ząbrowo

7.3.5) Kod pocztowy: 14-241

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5575098,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.