Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00523335/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
- 2025/BZP 00535948/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-17
- 2025/BZP 00539685/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54
1.5.2.) Miejscowość: Karpacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +487576150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12119461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e571ea3d-accb-447a-824f-7e0d87ba5da8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062927/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523335
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZK.5556.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody:
1) Stacja uzdatniania wody:
a) Wydajność jednej stacji uzdatniania minimum 5000 l/h;
b) Minimum 3 stopnie filtracji wody (filtr mikrofiltracyjny, filtr węglowy, filtr ultrafiltracyjny;
c) Filtr mikrofiltracyjny – max. 1 μm – 5 szt., Filtr węglowy - 5 szt., Filtr ultrafiltracyjny - max. 0,2 μm - 5 szt. Wielkość filtra: 20” z możliwością montażu w korpusach typu BB - Big Blue;
d) Filtry zainstalowane w szeregowo połączonych korpusach typu BB - Big Blue,
e) Korpusy zainstalowane w pięciu pionowych, niezależnie demontowanych kasetach;
f) Kasety połączone w układzie równoległym, zainstalowane na ramie wewnętrznej;
g) Montaż i demontaż kaset bez potrzeby użycia narzędzi, system złączy typu camlock;
h) Stalowa rama zewnętrzna o wymiarach zewnętrznych max: dł. 1200 mm x szer. 1000 mm x wys. 760 mm; ocynkowana, malowana. Stalowa rama wewnętrzna wykonana ze stali nierdzewnej, osadzona na amortyzatorach gumowych;
i) Na ramie zewnętrznej zainstalowane cztery składane rączki transportowe, nie wystające poza obrys ramy więcej niż 10 mm;
j) Rama osłonięta z minimum 2 stron, umożliwiająca dostęp do wnętrza stacji z każdej ze stron; osłony szybko demontowane bez użycia narzędzi;
k) Źródło wody: woda powierzchniowa słodka lub woda wcześniej uzdatniona;
l) Masa stacji uzdatniania max. 120 kg;
m) Zasilanie w wodę: zewnętrzna pompa elektryczna, samozasysająca, korpus oraz wirniki wykonane ze stali nierdzewnej, moc silnika minimum 0,75 kW, możliwość zasysania z głębokości minimum 8,5 metra, wyposażona w złącza camlock umożliwiające podłączenie dostarczonej linii tłocznej oraz ssawnej.
2) Wyposażenie dodatkowe w cenie:
a) wąż ssawny sztywny, o długości minimum 10 mb, wyposażony w złączki typu camlock, na zakończeniu kosz ssawny z pływakiem – 1 szt.;
b) wąż tłoczny do wody pitnej o długości minimum 10 mb, wyposażony w złączki typu camlock – 1 szt.;
c) rozdzielacz do wody pitnej na minimum 3 punkty odbioru wody, wyposażony w zawory na każdym punkcie odbioru wody, rozdzielacz wyposażony w stojak - 1 szt.;
d) zewnętrzna lampa UV wyposażona w stojak oraz skrzynię transportową do dezynfekcji wody uzdatnionej, lampa nie powinna wymagać dodatkowego źródła zasilania – 4 szt.;
e) chlorator wyposażony w stojak oraz skrzynię transportową, dozujący roztwór podchlorynu sodu, proporcjonalnie do ilości wody przepływającej przez chlorator, dozownik nie powinien wymagać dodatkowego źródła zasilania; w zestawie do każdego chloratora zbiornik na podchloryn sodu o pojemności max. 20 litrów oraz tabletki umożliwiające uzdatnienie minimum 100 m3/h wody pitnej – 1 szt.;
f) 18 zestawów filtrów zapasowych;
g) agregat prądotwórczy walizkowy inwerterowy o mocy minimum 3kW, min. 13A, 50mHz, max. hałas 65 dB, paliwo: benzyna bezołowiowa, zbiornik paliwa minimum 6l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292740 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta Rafał Stępiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273672068
7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 37/25
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/36/2025 - dostawa systemu uzdatniania wody w ramach realizacji zadania pn.: Zapewnienie rezerwowego źródła wody dla Szpitala Joannitas w Pszczynie samorządowa spółka z o.o. w restrukturyzacji
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Doposażenie baz magazynowych" z podziałem na 7 części
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026:"
- Dostawa wyposażenia i urządzeń przeznaczonych do wykorzystania w celu realizacji zadań w ramach systemu ochrony ludności i obrony cywilnej III.
więcej: Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





