eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów z napędem elektrycznym i nadwoziem typu furgon



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów z napędem elektrycznym i nadwoziem typu furgon

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390081536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowodworska 60

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lpgk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka komunalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów z napędem elektrycznym i nadwoziem typu furgon

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2fed6f1-8833-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZP/TO/13/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 563682,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów z napędem elektrycznym i nadwoziem typu furgon. 2.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zakupione pojazdy do Zakładu Oczyszczania Miasta, zlokalizowanego w Legnicy (59-220) przy ul. Nowodworskiej 48. 3.W dniu dostawy pojazdów Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu odpowiednią dokumentację dotyczącą tych pojazdów, tj.: 1)Dokumentację techniczną w języku polskim kompletnego pojazdu wraz z urządzeniami, 2)Instrukcję obsługi w języku polskim dla kompletnego pojazdu wraz z urządzeniami, 3)Książkę gwarancyjno-serwisową w języku polskim, 4)Kompletną dokumentację pozwalającą na rejestrację pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5)Katalog części zamiennych. 4.Warunki gwarancji i serwisu pojazdów: 1)Okres gwarancji na pojazdy jakiej Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu rozpoczyna się dla każdego z pojazdów od dnia jego wydania (dostawy) po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionych przedstawicieli Stron i wynosi: a)24 miesiące z wyłączeniem źródła zasilania, b)60 miesięcy na źródło zasilania (baterię). 2)Pozostałe zapisy dotyczące gwarancji i serwisu zawarto we wzorze umowy nr NZP/TO/13/2023. 5.Wykonawca winien przeprowadzić nieodpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji pojazdów, w szczególności w zakresie prawidłowego ładowania baterii, co zostanie potwierdzone wydaniem stosownych certyfikatów (zaświadczeń). Łączna liczba pracowników Zamawiającego uczestniczących w szkoleniu nie przekroczy 4 osób. 6.Charakterystyka pojazdów stanowiących przedmiot zamówienia. 1)Zamawiający wymaga, aby pojazdy były wyposażone w urządzenia rejestrujące kompatybilne z eksploatowanym u Zamawiającego systemem do zarządzania flotą pojazdów „FM.frameLOGIC” (system firmy ADDSECURE Sp. z o. o.). Wykonawca zobowiązany jest do montażu w pojazdach rejestratora GPS. 2)Pozostałe parametry techniczne, użytkowe i jakościowe pojazdów przedstawia poniższa tabela (DOTYCZY POJAZDU NR 1 I POJAZDU NR 2). [Lp. Parametry techniczne, użytkowe i jakościowe przedmiotu zamówienia bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego]: 1.Rok produkcji min. 2022, 2.DMC do 3,5 tony (3.500 kg), 3.Nadwozie typu furgon, 4.Nadwozie min. 3 osobowe, 5.Napęd elektryczny z silnikiem o mocy min. 55 kW, 6.Prędkość maksymalna 80 km/h lub wyższa, 7.Pojemność baterii min. 50 kWh, 8.Minimalny zasięg na jednym ładowaniu w cyklu miejskim wg normy WLTP – 215 km, 9.Możliwość ładowania z gniazda sieciowego 230 V w czasie nie dłuższym niż 20 godzin, 10.Gniazdo szybkiego ładowania umożliwiając podłączenie do dystrybutora szybkiego ładowania i naładowanie do 80% pojemności baterii w czasie do 50 min., 11.Przewód do ładowania z ładowarki AC typ gniazda II, 12.Ładowarka z przewodem o długości min. 5 metrów umożliwiająca ładowanie z gniazda sieciowego 230 V (1 szt. dla każdego z pojazdów), 13.Ładowność przestrzeni ładunkowej min. 600 kg, 14.Objętość przestrzeni musi pomieścić 3 klatki dla zwierząt o wymiarach 110cmx70cmx80cm (odstęp między klatkami min. 20 cm), 15.Uchwyty do mocowania ładunku w przestrzeni ładunkowej (min. 4 szt.), 16.Przestrzeń ładunkowa z wymuszoną wentylacją , 17.Podłoga w przestrzeni ładunkowej łatwo zmywalna wykończona blachą ryflowaną zachodzącą na boki (brak możliwości przedostawania się cieczy), 18.Ściana grodziowa oddzielająca przestrzeń pasażerską od ładunkowej, 19.Kolor nadwozia- biały, 20.Drzwi boczne przesuwne- prawe, 21.Drzwi tylne dwuskrzydłowe bez przeszklenia, 22.Klimatyzacja automatyczna lub ręczna, 23.Światła do jazdy dziennej, 24.Ogrzewanie standardowe, 25.Fotel kierowcy z regulacją wysokości, 26.Pokrowce na fotele (2 komplety), 27.Elektrycznie otwierane szyby boczne, 28.Lusterka zewnętrzne ogrzewane, składane automatycznie lub ręcznie i regulowane elektrycznie, 29.Oświetlenie przestrzeni pasażerskiej i ładunkowej w technologii LED, 30.Centralny zamek sterowany pilotem (2 komplety), 31.Dywaniki gumowe kierowcy i pasażera, 32.Chlapacze przeciw błotne- przednie i tylne, 33.Dodatkowy komplet opon zimowych, 34.Belka LED z podwójnym światłem koloru pomarańczowego (led) wraz z napisem w części środkowej: „LPGK”, 35.Apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, 36.Koło zapasowe lub zestaw naprawczy, 37.Zestaw narzędzi umożliwiający wymianę lub naprawę koła, 38.Radio Bluetooth, 39.Czujniki parkowania (tył), 40.Kamera cofania (bez stałego podglądu), 7.Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich rozwiązania równoważne. Wszelkie produkty określone w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) pochodzące od konkretnych Wykonawców, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować inny model produktu, ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w OPZ. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować produkty o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiadają konkretne produkty wskazane w OPZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub charakteryzujące się innym szczególnym procesem. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w OPZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość równoważnego produktu nie może być gorsza od jakości określonej w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w OPZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego pojazd/pojazdy spełnia/spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUDA-CARS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792251832

7.3.3) Ulica: Ptasia 4

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-319

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.