eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CybinkaRozbudowa stacji uzdatniania wody - budowa studni głębinowej ujęcia wody dla SUW Rąpice



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa stacji uzdatniania wody - budowa studni głębinowej ujęcia wody dla SUW Rąpice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cybinka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Cybinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 683911440

1.5.8.) Numer faksu: 684113769

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cybinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae81db49-43c1-4f99-baaa-541753d91e1e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa stacji uzdatniania wody - budowa studni głębinowej ujęcia wody dla SUW Rąpice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae81db49-43c1-4f99-baaa-541753d91e1e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053248/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa stacji uzdatniania wody - budowa studni głębinowej ujęcia wody dla SUW Rąpice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506289

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP-II.271.71.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190156,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie studni głębinowej ujęcia wody dla SUW Rąpice na dz. 106/1 (obręb 0008 Rąpice, jednostka ewidencyjna – Gmina Cybinka, 69-108 Cybinka) w Rąpicach wraz z odcinkiem rurociągu wody surowej do istniejącej stacji uzdatniania wody.
2. Szczegółowy zakres robót dot. m. in.:
1) wykonania studni ujęciowej SW-2A (do 25 m głębokości), która zostanie wcielona do istniejącego ujęcia wód podziemnych w miejscowości Rąpice; ujęcie to aktualnie składa się z dwóch studni nr 2 oraz nr 3, pobierających wodę podziemną; woda z ujęcia (tak jak w przyszłości z projektowanej studni) służyć będzie jako źródło zaopatrzenia w wodę dla celów socjalno-bytowych mieszkańców wsi Rąpice i Kłopot
2) uzbrojenia odwiertu studni ujęciowej SW-2A w:
a) naziemne kompaktowe obudowy wraz z orurowaniem i osprzętem,
b) pompę głębinową,
c) kable zasilające i sterownicze,
3) wykonania odcinka rurociągu wody surowej do istniejącej stacji uzdatniania wody,
4) wykonania wokół betonowej podstawy obudowy studni opaskę z kostki betonowej,
5) usunięcia urobku z placu budowy lub jego rozplantowanie na terenie budowy.
Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia m. in.:
1) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) opracuje dokumentację powykonawczą we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji),
3) przyjmie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny jak i na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP,
4) dokona rozruchu mechanicznego, technicznego i technologicznego studni
wraz z instalacjami, rurociągu i urządzeń do poboru wody.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ na który to składają się następujące dokumenty:
1) Operat wodnoprawny na wykonanie urządzenia wodnego i pobór wody wraz z aneksem, projekt techniczny z częścią rysunkową, projekt robót geologicznych i pozwolenie wodnoprawne (decyzja WR. WR.ZUZ. 7.4210.42.2023.KD z dnia 15.12.2023 r.)
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),
3) Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-INSTAL Michał Szlachtycz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961765692

7.3.3) Ulica: Tadeusza Zawadzkiego 61

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.