eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych oraz instalacja, konfiguracja systemów i migracja danych ze starego środowiska serwerowego na nowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Kielce: Dostawa do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych oraz instalacja, konfiguracja systemów i migracja danych ze starego środowiska serwerowego na nowe
Numer ogłoszenia: 200578 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach , ul. Św. Leonarda 7, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3661512, faks 41 3660905.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych oraz instalacja, konfiguracja systemów i migracja danych ze starego środowiska serwerowego na nowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych oraz instalacja, konfiguracja systemów i migracja danych ze starego środowiska serwerowego na nowe o specyfikacji wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające, stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.20.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.72.80-5, 30.23.12.00-9, 48.62.00.00-0, 48.61.00.00-7, 72.32.00.00-4, 72.31.00.00-1, 32.42.50.00-8, 30.21.14.00-5, 30.23.31.00-2, 32.42.00.00-3, 31.30.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla części I 3500 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset, 00/100), dla części II 700 zł (słownie złotych: siedemset, 00/100), dla części III 1000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc, 00/100), Wadium może być wniesione, wedle wyboru Wykonawcy, w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 36 1500 1458 1214 5001 0220 0000 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.: Dostawa do siedziby WFOŚiGW w Kielcach sprzętu komputerowego oraz migracja danych część...

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla części I - jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na wdrożeniu systemów klasy ERP opartych o bazę danych Oracle i technologię klient-serwer stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości, co najmniej 50 000 zł każde. - dla części II-III - jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości każdego z nich: a. dla części II - 25 000 zł b. dla części III - 25 000 zł. Wykonawca przedstawi również dokumenty dla danych części potwierdzające, że te dostawy/usługi wykonane zostały należycie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Ponadto spełnienie tego warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla części I, II i III, szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z podaniem numerów katalogowych poszczególnych modułów, podzespołów, gwarancji zgodnie z wymogami OPZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w przypadkach, gdy ich wprowadzenie wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wynikających z przyczyn technicznych lub organizacyjnych. Zmiany mogą dotyczyć terminu realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfos.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach. Adres: ul. Św. Leonarda 7, 25-311 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach. Adres: ul. Św. Leonarda 7, 25-311 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SERWERY, ZASILACZ AWARYJNY UPS, KONSOLA DO ZARZĄDZANIA LCD KVM, DOSTAWA, INSTALACJA, KONFIGURACJA SYSTEMÓW I MIGRACJA SYSTEMU ERP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWERY, ZASILACZ AWARYJNY UPS, KONSOLA DO ZARZĄDZANIA LCD KVM, DOSTAWA, INSTALACJA, KONFIGURACJA SYSTEMÓW I MIGRACJA SYSTEMU ERP..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.72.80-5, 30.23.12.00-9, 48.62.00.00-0, 48.61.00.00-7, 72.32.00.00-4, 72.31.00.00-1, 32.42.50.00-8, 30.21.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SYSTEM KOPII ZAPASOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEM KOPII ZAPASOWYCH..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.00-2, 32.42.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: URZĄDZENIA SIECIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIA SIECIOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 31.30.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.