Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00505705/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z najmem bielizny szpitalnej, obsługą magazynu prania czystego w siedzibie Zmawiającego oraz wdrożenie systemu RFID dla CPiT w Bystrej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.5.2.) Miejscowość: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334991810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,214170,82e4df2a98bbf179408cda1dcb4243d9.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z najmem bielizny szpitalnej, obsługą magazynu prania czystego w siedzibie Zmawiającego oraz wdrożenie systemu RFID dla CPiT w Bystrej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ceef574-48b0-4384-8f98-4ec1404f2e8b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00578962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038303/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługa prania wraz z najmem bielizny szpitalnej, onbsługą magazynu prania czystego w siedzibie Zamawiajacego oraz wdrożenie systemu RFID (2025)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/Dz.ZP/380/Dz.AE/23/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 408528,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z najmem bielizny szpitalnej, obsługą magazynu prania czystego w siedzibie Zmawiającego oraz wdrożenie systemu RFID dla Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, który szczegółowo został opisany w rozdz. II SWZ - ust. 1 Przedmiot zamówienia, w Zał. nr 5 do SWZ informacje dot. przedmiotu zam. i dowody zestawień, oraz w Zał. nr 7 do SWZ - projekcie umowy, ilości szacunkowe przedmiotu zamówienia zostały wskazane w Zał. nr 1 do SWZ - formularz ofertowy.
Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) pranie wraz z transportem odzieży, pościeli szpitalnej oraz pościeli hotelowej „Apartamenty Bystra” w tym w szczególności pranie, dezynfekcję, prasowanie, suszenie, maglowanie, składanie,
2) doposażenie w terminie do 3 dni roboczych (kryterium oceny ofert)od obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 7) rozdz. II ust 1 SWZ zaczipowany (oznaczony) asortyment bielizny pościelowej – wykaz asortymentu znajduje się w Załączniku nr 5 do SWZ – informacje dot. przedmiotu zamówienia i dowody zestawień, z zastrzeżeniem i zoferowana do najmu bielizna szpitalna (tj. poszwa, poszewka, prześcieradło, odzież operacyjna, poduszki, kołdry, koszula operacyjna) winna być nowa, wyrobem medycznym, wpisana do rejestru wyrobów medycznych, oznakowana znakiem CE, posiadająca ważną deklarację zgodności CE lub równoważna.
3) oznakowanie (zaczipowanie) w terminie do 7 dni od obowiązywania umowy pozostałego asortymentu będącego własnością Zamawiającego – wykaz asortymentu znajduje się w Załącznik nr 5 do SWZ – informacje dot. przedmiotu zamówienia i dowody zestawień,z zastrzeżeniem iż oznaczenie musi różnić się od oznakowania asortymentu najmowanego,
4) obsługę magazynu prania czystego w siedzibie Zamawiającego na zasadach określonych w pkt. 10) rozdz. II ust. 1 SWZ,
5) wdrożenie u Zamawiającego w terminie do 7 dni od obowiązywania umowy system RFID (system radiowej identyfikacji bielizny)
6) Usługa obejmuje niżej wymieniony asortyment szpitalny, hotelowy oraz asortyment różny:
a) bielizna pościelowa szpitalna: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady,
b) bielizna pościelowa hotelowa: poszwy, poszewki, prześcieradła,
c) bielizna operacyjna: bluzy operacyjne, spodnie operacyjne,
d) odzież ochronna medyczna,
e) asortyment różny: poduszki, koce, kołdry, piżamy, pokrowce w tym barierowe, pasy bezpieczeństwa, szelki do masek NIV,
f) odzież i bielizna osobista pacjentów z Zakładu/Oddziału Pielęgnacyjno- Opiekuńczego z zastrzeżeniem, iż odzież musi być odrębnie prana od prania szpitalnego, hotelowego oraz odrębnie dla każdego pacjenta spakowana i oznaczona),
7) Wykonawca zapewni obsługę magazynu prania czystego od pn.- pt. w szczególności w godzinach odbioru asortymentu brudnego i dostawy czystego, o których mowa w pkt. 15), 16) oraz w godzinach przekazania asortymentu na poszczególne komórki organizacyjne firmie transportującej tj. 11:00 -12:30
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
39518000-6 - Bielizna szpitalna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469224,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469224,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469224,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praxima Krakpol Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356301355
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 2
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469224,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/DAGZ/05/2025
- Usługi sprzątania budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
- Kompleksowe usługi pralnicze w 2026 roku
- Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla Zakładu Karnego w Czarnem wraz z Oddziałami Zewnętrznymi w 2026 roku
- Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2026 rok z podziałem na 3 zadania.
- Usługi pralniczej obejmującej pranie i czyszczenie bielizny szpitalnej i odzieży oraz innych wyrobów wymagających prania
więcej: Bielizna szpitalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





