eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie Gminy Sulmierzyce polegająca na budowie dwóch odcinków drogi dla pieszych wraz z przejściem dla pieszych w miejscowości Dąbrowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie Gminy Sulmierzyce polegająca na budowie dwóch odcinków drogi dla pieszych wraz z przejściem dla pieszych w miejscowości Dąbrowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SULMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/849666

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie Gminy Sulmierzyce polegająca na budowie dwóch odcinków drogi dla pieszych wraz z przejściem dla pieszych w miejscowości Dąbrowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5403c54-884f-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084355/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie Gminy Sulmierzyce polegająca na budowie dwóch odcinków drogi dla pieszych wraz z przejściem dla pieszych w miejscowości Dąbrowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502835

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 940918,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.„ Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie Gminy Sulmierzyce polegająca na budowie dwóch odcinków drogi dla pieszych wraz z przejściem dla pieszych w miejscowości Dąbrowa, gm. Sulmierzyce.”
2.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 109253E w miejscowości Dąbrowa w zakresie budowy drogi dla pieszych na działce o numerze ewid. 94 obręb Dąbrowa o łącznej długości 881mb wraz z budową linii kablowej 0,4 kV oświetlenia przejścia dla pieszych polegająca w szczególności na:
- wykonaniu drogi dla pieszych o szerokości 1,8m z kostki betonowej gr. 8cm koloru szarego w obramowaniu z obrzeży betonowych 8x30x100cm z krawężnikiem betonowym 15x30x100 na ławie betonowej wraz z zjazdami z kostki betonowej gr. 8cm koloru czerwonego,
- humusowaniu gr. 10 i obsianiu trawą wraz z pielęgnacją do pierwszego koszenia te-renów pomiędzy projektowanych chodnikiem a granicą pasa drogowego,
- wykonaniu oznakowania pionowego w zakresie oznaczenia przebiegu chodnika:
- znaki małe i średnie stalowe podwójne zaginane z folii odblaskowej II-ej generacji, grubość blachy 1,5mm,
- słupki do znaków z rur stalowych ocynkowanych Ø60,6mm (słupki gięte),
- wykonaniu oznakowania poziomego w zakresie oznakowania przejścia dla pieszych,
- budowie linii kablowej 0,4 kV oświetlenia projektowanego przejścia dla pieszych typu YAKXS 4x16mm², słupów oświetleniowych z oprawami oświetleniowymi typu LED,
- wykonaniu tablicy informacyjnej.
3. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z wyjątkiem elementów dla których Dokumentacja projektowa wskazuje inne wymagane okresy gwarancji (wówczas obowiązują okresy gwarancji wskazane w Dokumentacji projektowej).
Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 12 Projektu umowy.
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale 4 SWZ oraz dokumentacji projektowej dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/849666

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 772058,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1167206,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 772058,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Musiał MM Projekt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722265071

7.3.3) Ulica: Św. Rocha 147

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 772058,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.