eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@powiat.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ef4f8c7-8948-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043951/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Chorzów gmina Roźwienica” Nr projektu: UM09-6502-UM0900044/19 – Część nr 1 zamówienia; „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Węgierka gmina Roźwienica” Nr projektu: UM09-6502-UM0900039/19 – Część nr 2 zamówienia; „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Kramarzówka gmina Pruchnik” Nr projektu: UM09-6502-UM0900038/19 – Część nr 3 zamówienia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506725

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 600000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i sporządzenie trzech Programów Funkcjonalno-Użytkowych wraz z Zestawieniami planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze trzech miejscowości powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020, wykonanymi zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
2. Przedmiotem Część nr 1 zamówienia pod nazwą: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Chorzów, gmina Roźwienica” w ramach PROW na lata 2014-2020 jest opracowanie i sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z Zestawieniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) dla zagospodarowania poscaleniowego w obszarze wsi Chorzów, gmina Roźwienica polegających na:
1) budowie lub modernizacji dróg transportu rolnego oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych uczestników postępowania scaleniowego wraz z koniecznymi pracami przygotowawczymi, w tym na urządzeniu przepustów i mostków;
2) korekcie urządzeń melioracji wodnych (przebiegu, lokalizacji i poprawie ich parametrów technicznych), które są niezbędne do ułatwień zagospodarowania obszarów upraw;
3) przystosowaniu nowo wydzielonych działek do podjęcia na nich racjonalnych prac agrotechnicznych, w tym likwidacji zbędnych miedz, rekultywację, zabezpieczeniu przeciwerozyjnym.
3. Celem opracowania i sporządzenia Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego przedmiot Części nr 1 zamówienia jest:
1) opis zadania budowlanego wraz z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne;
2) określenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych;
3) zamieszczenie informacji o obowiązku uzyskania przez Realizującego roboty projektowo – budowlane na rzecz Zamawiającego decyzji, uzgodnień, opinii oraz pozwoleń, jeżeli ich pozyskanie będzie niezbędne na etapie przygotowania projektu oraz realizacji robót budowlanych wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.
4. Na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Chorzów, gmina Roźwienica” w ramach PROW na lata 2014-2020, realizowanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” Zamawiający zamierza przeznaczyć środki w kwocie brutto 2 728 579,48 zł (2 218 357,30 zł netto + podatek VAT w stawce 23%).
5. Program Funkcjonalno-Użytkowy będący przedmiotem Części nr 1 zamówienia należy wykonać na podstawie dokumentów składających się na Opis przedmiotu Część nr 1 zamówienia (OPZ), stanowiących Załącznik Nr 1.1 do SWZ, tj.:
1) Decyzja Starosty Jarosławskiego z dnia 14 marca 2023 r., znak: GKN-GK.6822.7.2021;
2) Załącznik Nr 1 do decyzji Starosty Jarosławskiego z dnia 14 marca 2023 r., znak: GKN-GK.6822.7.2021;
3) Mapy obszaru scalenia (mapy z projektem scalenia Chorzów);
4) Założenia do projektu scalenia gruntów Chorzów;
5) Mapa zagospodarowania poscaleniowego Chorzów;
6) Decyzja Środowiskowa z dnia 4 listopada 2019 r., znak ŚR-IV.604.3.2019.
6. Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący przedmiot Części nr 1 zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami:
1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.);
2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454);
3) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
7. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot Części nr 1 zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert.
2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy;
3) nie ujawniać osobom trzecim informacji pozyskanych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy i traktować informacji uzyskanych w wyniku realizacji umowy jako poufne;
4) sporządzać w formie pisemnej propozycje odpowiedzi na pytania przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty projektowo – budowlane, które będą miały być realizowane na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego sporządzonego przez Wykonawcę, aż do momentu wyłonienia podmiotu, któremu zostaną zlecone do realizacji te roboty projektowo – budowlane;
5) konsultować z przedstawicielem Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych w trakcie realizacji zamówienia oraz do uwzględnienia zaleceń, uwag i wytycznych Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i wykonywania jej przedmiotu;
6) informować pisemnie Zamawiającego o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji przedmiotu umowy, przy usunięciu których może być pomocne działanie Zamawiającego;
7) skonsultować z Zamawiającym wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) oraz przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) wykonaną zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, a ewentualne uwagi Zamawiającego wynikające z tego przedłożenia uwzględnić w ostatecznej wersji;
8) uwzględnić w opracowywanej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy wszelkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego, w tym w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania umowy) oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
9) uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie rodzaju zastosowanych technologii oraz przewidywanych do użycia materiałów, dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, które zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w rozwiązaniach projektowych za pomocą standardowych określeń technicznych poprzez określenie dla materiałów lub urządzeń ich minimalnych parametrów;
Podanie w opracowaniu znaków towarowych czy pochodzenia towaru bez uzasadnienia tego specyfiką przedmiotu zamówienia (robót) lub wykazania, że nie da się go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń Zamawiający uzna za wadę opracowania, żądając jednocześnie usunięcia tej wady na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 1 zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i sporządzenie trzech Programów Funkcjonalno-Użytkowych wraz z Zestawieniami planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze trzech miejscowości powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020, wykonanymi zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
2. Przedmiotem Część nr 2 zamówienia pod nazwą: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Węgierka, gmina Roźwienica” w ramach PROW na lata 2014-2020 jest opracowanie i sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z Zestawieniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) dla zagospodarowania poscaleniowego w obszarze wsi Węgierka, gmina Roźwienica polegających na:
1) budowie lub modernizacji dróg transportu rolnego oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych uczestników postępowania scaleniowego wraz z koniecznymi pracami przygotowawczymi, w tym na urządzeniu przepustów i mostków;
2) korekcie urządzeń melioracji wodnych (przebiegu, lokalizacji i poprawie ich parametrów technicznych), które są niezbędne do ułatwień zagospodarowania obszarów upraw;
3) przystosowaniu nowo wydzielonych działek do podjęcia na nich racjonalnych prac agrotechnicznych, w tym likwidacji zbędnych miedz, rekultywację, zabezpieczeniu przeciwerozyjnym.
3. Celem opracowania i sporządzenia Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego przedmiot Części nr 2 zamówienia jest:
1) opis zadania budowlanego wraz z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne;
2) określenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych;
3) zamieszczenie informacji o obowiązku uzyskania przez Realizującego roboty projektowo – budowlane na rzecz Zamawiającego decyzji, uzgodnień, opinii oraz pozwoleń, jeżeli ich pozyskanie będzie niezbędne na etapie przygotowania projektu oraz realizacji robót budowlanych wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.
4. Na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Węgierka, gmina Roźwienica” w ramach PROW na lata 2014-2020, realizowanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” Zamawiający zamierza przeznaczyć środki w kwocie brutto 9 587 239,46 zł (7 794 503,63 zł netto + podatek VAT w stawce 23%).
5. Program Funkcjonalno-Użytkowy będący przedmiotem Części nr 2 zamówienia należy wykonać na podstawie dokumentów składających się na Opis przedmiotu Część nr 2 zamówienia (OPZ) , stanowiących Załącznik Nr 1.2 do SWZ, tj.:
1) Decyzja Starosty Jarosławskiego z dnia 21 grudnia 2022 r., znak: GKN-GK.6822.5.2021;
2) Załącznik Nr 1 do decyzji Starosty Jarosławskiego z dnia 21 grudnia 2022 r., znak: GKN-GK.6822.5.2021;
3) Mapy obszaru scalenia (mapy z projektem scalenia Węgierka);
4) Założenia do projektu scalenia gruntów Węgierka;
5) Mapa zagospodarowania poscaleniowego Węgierka;
6) Decyzja Środowiskowa z dnia 08 lipca 2019 r., znak ŚR-IV.604.14.2018.
6. Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący przedmiot Części nr 2 zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami:
1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.);
2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454);
3) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
7. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot Części nr 2 zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert.
2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe
w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy;
3) nie ujawniać osobom trzecim informacji pozyskanych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy i traktować informacji uzyskanych w wyniku realizacji umowy jako poufne;
4) sporządzać w formie pisemnej propozycje odpowiedzi na pytania przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty projektowo – budowlane, które będą miały być realizowane na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego sporządzonego przez Wykonawcę, aż do momentu wyłonienia podmiotu, któremu zostaną zlecone do realizacji te roboty projektowo – budowlane;
5) konsultować z przedstawicielem Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych w trakcie realizacji zamówienia oraz do uwzględnienia zaleceń, uwag i wytycznych Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i wykonywania jej przedmiotu;
6) informować pisemnie Zamawiającego o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji przedmiotu umowy, przy usunięciu których może być pomocne działanie Zamawiającego;
7) skonsultować z Zamawiającym wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) oraz przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) wykonaną zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, a ewentualne uwagi Zamawiającego wynikające z tego przedłożenia uwzględnić w ostatecznej wersji;
8) uwzględnić w opracowywanej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy wszelkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego, w tym w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania umowy) oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
9) uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie rodzaju zastosowanych technologii oraz przewidywanych do użycia materiałów, dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, które zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w rozwiązaniach projektowych za pomocą standardowych określeń technicznych poprzez określenie dla materiałów lub urządzeń ich minimalnych parametrów;
Podanie w opracowaniu znaków towarowych czy pochodzenia towaru bez uzasadnienia tego specyfiką przedmiotu zamówienia (robót) lub wykazania, że nie da się go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń Zamawiający uzna za wadę opracowania, żądając jednocześnie usunięcia tej wady na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 2 zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i sporządzenie trzech Programów Funkcjonalno-Użytkowych wraz z Zestawieniami planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze trzech miejscowości powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020, wykonanymi zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
2. Przedmiotem Część nr 3 zamówienia pod nazwą: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Kramarzówka, gmina Pruchnik” w ramach PROW na lata 2014-2020 jest opracowanie i sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z Zestawieniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) dla zagospodarowania poscaleniowego w obszarze wsi Kramarzówka, gmina Pruchnik polegających na:
1) budowie lub modernizacji dróg transportu rolnego oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych uczestników postępowania scaleniowego wraz z koniecznymi pracami przygotowawczymi, w tym na urządzeniu przepustów i mostków;
2) korekcie urządzeń melioracji wodnych (przebiegu, lokalizacji i poprawie ich parametrów technicznych), które są niezbędne do ułatwień zagospodarowania obszarów upraw;
3) przystosowaniu nowo wydzielonych działek do podjęcia na nich racjonalnych prac agrotechnicznych, w tym likwidacji zbędnych miedz, rekultywację, zabezpieczeniu przeciwerozyjnym.
3. Celem opracowania i sporządzenia Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego przedmiot Części nr 3 zamówienia jest:
1) opis zadania budowlanego wraz z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne;
2) określenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych;
3) zamieszczenie informacji o obowiązku uzyskania przez Realizującego roboty projektowo – budowlane na rzecz Zamawiającego decyzji, uzgodnień, opinii oraz pozwoleń, jeżeli ich pozyskanie będzie niezbędne na etapie przygotowania projektu oraz realizacji robót budowlanych wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.
4. Na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Kramarzówka, gmina Pruchnik” w ramach PROW na lata 2014-2020, realizowanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” Zamawiający zamierza przeznaczyć środki w kwocie brutto 16 332 792,39 zł (13 278 693,00 zł netto + podatek VAT w stawce 23%).
5. Program Funkcjonalno-Użytkowy będący przedmiotem Części nr 3 zamówienia należy wykonać na podstawie dokumentów składających się na Opis przedmiotu Część nr 3 zamówienia (OPZ), stanowiących Załącznik Nr 1.3 do SWZ, tj.:
1) Decyzja Starosty Leżajskiego z dnia 10 lipca 2023 r., znak: GN.661.22.2020;
2) Załącznik Nr 1 do decyzji Starosty Leżajskiego z dnia 10 lipca 2023 r., znak: GN.661.22.2020;
3) Mapy obszaru scalenia (mapy z projektem scalenia Kramarzówka);
4) Założenia do projektu scalenia gruntów Kramarzówka;
5) Mapa zagospodarowania poscaleniowego Kramarzówka;
6) Decyzja Środowiskowa z dnia 8 lipca 2019 r., znak ŚR-III.604.12.2018.
6. Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący przedmiot Części nr 3 zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami:
1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.);
2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454);
3) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
7. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot Części nr 3 zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert.
2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe
w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy;
3) nie ujawniać osobom trzecim informacji pozyskanych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy i traktować informacji uzyskanych w wyniku realizacji umowy jako poufne;
4) sporządzać w formie pisemnej propozycje odpowiedzi na pytania przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty projektowo – budowlane, które będą miały być realizowane na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego sporządzonego przez Wykonawcę, aż do momentu wyłonienia podmiotu, któremu zostaną zlecone do realizacji te roboty projektowo – budowlane;
5) konsultować z przedstawicielem Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych w trakcie realizacji zamówienia oraz do uwzględnienia zaleceń, uwag i wytycznych Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i wykonywania jej przedmiotu;
6) informować pisemnie Zamawiającego o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji przedmiotu umowy, przy usunięciu których może być pomocne działanie Zamawiającego;
7) skonsultować z Zamawiającym wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) oraz przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) wykonaną zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, a ewentualne uwagi Zamawiającego wynikające z tego przedłożenia uwzględnić w ostatecznej wersji;
8) uwzględnić w opracowywanej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy wszelkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego, w tym w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania umowy) oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
9) uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie rodzaju zastosowanych technologii oraz przewidywanych do użycia materiałów, dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, które zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w rozwiązaniach projektowych za pomocą standardowych określeń technicznych poprzez określenie dla materiałów lub urządzeń ich minimalnych parametrów;
Podanie w opracowaniu znaków towarowych czy pochodzenia towaru bez uzasadnienia tego specyfiką przedmiotu zamówienia (robót) lub wykazania, że nie da się go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń Zamawiający uzna za wadę opracowania, żądając jednocześnie usunięcia tej wady na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 3 zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Witold Gładysz Usługi Projektowo-Wykonawcze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951570114

7.3.3) Ulica: Hajnusa 18

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Witold Gładysz Usługi Projektowo-Wykonawcze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951570114

7.3.3) Ulica: Hajnusa 18

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Witold Gładysz Usługi Projektowo-Wykonawcze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951570114

7.3.3) Ulica: Hajnusa 18

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.