eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Tankowanie bezpośrednio do zbiorników pojazdów i sprzętów (kanistry) benzyny bezołowowej oraz oleju napędowego



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Tankowanie bezpośrednio do zbiorników pojazdów i sprzętów (kanistry) benzyny bezołowowej oraz oleju napędowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Radziejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 20/22

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 2853501

1.5.8.) Numer faksu: 542853501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp_zdp@radziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.radziejow.pl/89,zarzad-drog-powiatowych-w-radziejowie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdpradziejow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tankowanie bezpośrednio do zbiorników pojazdów i sprzętów (kanistry) benzyny bezołowowej oraz oleju napędowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe9ad6ce-8dc8-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00506088/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Tankowanie bezpośrednio do zbiorników pojazdów i sprzętu (kanistry) benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523410

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.26.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie paliwa do zbiorników paliwa samochodów i kanistrów w przypadku sprzętu, na stacji benzynowej Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
2. Pobieranie paliw odbywać się będzie na stacji paliw Wykonawcy i polegać będzie na sukcesywnym uzależnionym od potrzeb tankowaniu pojazdów służbowych Zamawiającego.
3. Tankowanie paliw przeznaczonych dla sprzętu, realizowane będzie poprzez tankowanie do kanistrów.
2. Orientacyjna ilość paliwa:
Olej napędowy do 25 000 litrów
Benzyna bezołowiowa Pb95 do 8 000 litrów
Wg cen obowiązujących w dniu 06.12.2023
3. Stacja paliw Wykonawcy usługi nie może być zlokalizowana dalej niż 5 km od siedziby Zamawiającego.
4. Określona ilość paliwa jest ilością maksymalną, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości paliw co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Rzeczywista ilość dostarczonego paliwa wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy wartości oferty.
5. Wykaz sprzętu i pojazdów będących na wyposażeniu Zarządu Dróg Powiatowych w Radziejowie będzie stanowił załącznik do umowy ( ilość pojazdów i sprzętu może się zmienić podczas obowiązywania umowy).
8. Zakup paliwa dokonywany będzie bezgotówkowo po aktualnie obowiązującej cenie dnia na stacji Wykonawcy, pomniejszonej o ewentualny stały upust udzielony przez Wykonawcę.
9. Należność za realizację przedmiotu umowy będzie regulowana przelewem na konto Wykonawcy po 15 każdego miesiąca oraz po zakończeniu miesiąca w ciągu 14 dni od otrzymania faktury VAT.
10. Do każdej faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz zawierający następujące informacje:
- datę zakupu paliwa,
- rodzaj i ilość pobranego paliwa,
- nr rejestracyjny pojazdu lub nazwę sprzętu,
- cenę paliwa w dniu sprzedaży.
11. Paliwo będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących norm.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8. ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203668,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203668,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203668,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030073466

7.3.3) Ulica: Frydrychowo 54

7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203668,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.