Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00528259/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 20 im. Marii Konopnickiej w Rudzie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 20 IM.MARII KONOPNICKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000727618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 11
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-707
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322428686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp20@sp20.elsat.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp20.elsat.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e14bc008-9052-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 20 im. Marii Konopnickiej w Rudzie Śląskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e14bc008-9052-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP20.2701.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa cateringu polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 20 im. Marii Konopnickiej Rudzie Śląskiej w okresie od 02.01.2024 do 31.12.2024. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie: śniadanie, obiad jednodaniowy (drugie danie), obiad dwudaniowy (zupa+drugie danie), podwieczorek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217845,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221510,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217845,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH Iwona Usługi Cateringowe Iwona Szelągiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442363524
7.3.3) Ulica: Jedności
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IWONA SZELĄGIEWICZ P.H. "IWONA" USŁUGI CATERINGOWE
jakie przetargi wygrała firma
IWONA SZELĄGIEWICZ P.H. "IWONA" USŁUGI CATERINGOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217845,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na 2 zadania: zadanie nr 1 - dla Ruchu Bielszowice, zadanie nr 2 - dla Ruchu Halemba
- Dostawa artykułów do sprzątania, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów do myjek
- "Projekt Wielki Piec Huty Pokój - Centrum Transformacji w Rudzie Śląskiej - Nadzór Inwestorski"
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni mechatroniki w celu realizacji zajęć praktycznych (7 części)
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej oraz remont tarasu w budynku przy ul. Plebiscytowej 12
- Bieżąca obsługa oraz remonty przepompowni wód deszczowych zlokalizowanych na obszarze górniczym KWK Ruda w okresie 24 miesięcy, z podziałem na dwa zadania
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz uczniów Szkoły Podstawowej w Kobylnicy w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryficach
- Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Gostyń w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci na rok szkolny 2025/2026
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci na rok szkolny 2025/2026
- Usługa wyżywienia (catering) dla dzieci, uczęszczających do Przedszkola w Smykowie, Punktu Przedszkolnego w Miedzierzy oraz Klubu dziecięcego SMYKI w Królewcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.