Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy wód i napojów dla potrzeb PZPW w Rzeszowie w 2026 r. z podziałem na trzy części, w tym projektów „RaP STEAM" oraz „Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzpw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy wód i napojów dla potrzeb PZPW w Rzeszowie w 2026 r. z podziałem na trzy części, w tym projektów „RaP STEAM" oraz „Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-147420e7-27d8-4f76-a154-a08d1d7238dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056885/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa wody i napojów dla PZPW w Rz-wie na 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” , Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
4. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
5. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
6. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
1) Internet Explorer 10 i nowsze, Edge
2) Google Chrome
3) Mozilla Firefox
4) Opera
7. Pozostałe wymagania techniczne:
1) dostęp do sieci internet;
2) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
3) włączona obsługa JavaScript;
4) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
5) zainstalowany Acrobat Reader;
6) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
8. W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
1) dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
2) dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
3) dla Windows 8: Internet Explorer 11
4) dla Windows 10: Internet Explorer 11
9. Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
1) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
2) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
3) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
4) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
10. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
11. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty,
dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.2.61.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Sukcesywne dostawy wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w 2026 r. z podziałem na trzy części, w tym projektów „RaP STEAM - robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” oraz „Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II” – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul. Rzeszowska 82
Opakowania stosownie do charakteru przedmiotu dostawy powinny zapewniać jego trwałość i bezpieczeństwo, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Opakowania musza spełniać wymagania w zakresie materiałów z których zostały wykonane, a także musza być zgodne z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska tj. z wymaganiami dotyczącymi recyklingu lub biodegradowalności.
Etykiety na opakowaniach muszą być oznakowane zgodnie z przepisami prawa żywnościowego tzn. muszą posiadać:
- wykaz składników
- termin przydatności do spożycia
- nazwę producenta, adres
- warunki przechowywania
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązujący prawem.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności. Napoje powinny spełniać wymagania dotyczące poziomu substancji chemicznych, takich jak barwniki, konserwanty czy słodziki.
Przedmiot zamówienia realizowany jest częściowo dla potrzeb projektu pn. „RaP STEAM – robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” zgodnie z założeniami programu regionalnego - Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Kapitał Ludzki gotowy do zmian, działanie 7.10 Kształtowanie kompetencji w zakresie robotyki i programowania (Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny Plus) oraz częściowo dla potrzeb projektu pn. Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II realizowanego w ramach programu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) Komponent C: Transformacja cyfrowa Reforma: C2.1: Zwiększenie skali zastosowań rozwiązań cyfrowych w sferze publicznej, gospodarce i społeczeństwie, Inwestycja C2.1.3. E-kompetencje.
Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.1) Prawem opcji objęta jest możliwość uzupełniającego zwiększenia dostaw stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w załączniku – Formularz rzeczowo – cenowy.
2) Zamawiający zastrzega, iż dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego,.
3) W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji.
4) Zamawiający wymaga, aby wartość ceny jednostkowej poszczególnych produktów objętych dostawą stanowiącą przedmiot niniejszej umowy była jednakowa w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
5) Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji.
7) Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego w przedmiocie wykonania zamówienia w ramach prawa opcji
z określeniem zakresu zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji.
8) Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
9) Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
10) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
11) Bez względu na to, na jakim poziomie zostaną Wykonawcy udzielone zamówienia w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z tytułu wykonanych dostaw.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: reklamacyjny czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w przypadku wystąpienia sytuacji nagłych
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Sukcesywne dostawy wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w 2026 r. z podziałem na trzy części, w tym projektów „RaP STEAM - robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” oraz „Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206
Opakowania stosownie do charakteru przedmiotu dostawy powinny zapewniać jego trwałość i bezpieczeństwo, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Opakowania musza spełniać wymagania w zakresie materiałów z których zostały wykonane, a także musza być zgodne z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska tj. z wymaganiami dotyczącymi recyklingu lub biodegradowalności.
Etykiety na opakowaniach muszą być oznakowane zgodnie z przepisami prawa żywnościowego tzn. muszą posiadać:
- wykaz składników
- termin przydatności do spożycia
- nazwę producenta, adres
- warunki przechowywania
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązujący prawem.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności. Napoje powinny spełniać wymagania dotyczące poziomu substancji chemicznych, takich jak barwniki, konserwanty czy słodziki.
Przedmiot zamówienia realizowany jest częściowo dla potrzeb projektu pn. „RaP STEAM – robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” zgodnie z założeniami programu regionalnego - Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Kapitał Ludzki gotowy do zmian, działanie 7.10 Kształtowanie kompetencji w zakresie robotyki i programowania (Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny Plus) oraz częściowo dla potrzeb projektu pn. Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II realizowanego w ramach programu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) Komponent C: Transformacja cyfrowa Reforma: C2.1: Zwiększenie skali zastosowań rozwiązań cyfrowych w sferze publicznej, gospodarce i społeczeństwie, Inwestycja C2.1.3. E-kompetencje.
Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.1) Prawem opcji objęta jest możliwość uzupełniającego zwiększenia dostaw stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w załączniku – Formularz rzeczowo – cenowy.
2) Zamawiający zastrzega, iż dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego,.
3) W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji.
4) Zamawiający wymaga, aby wartość ceny jednostkowej poszczególnych produktów objętych dostawą stanowiącą przedmiot niniejszej umowy była jednakowa w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
5) Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji.
7) Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego w przedmiocie wykonania zamówienia w ramach prawa opcji
z określeniem zakresu zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji.
8) Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
9) Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
10) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
11) Bez względu na to, na jakim poziomie zostaną Wykonawcy udzielone zamówienia w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z tytułu wykonanych dostaw.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: reklamacyjny czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w przypadku wystąpienia sytuacji nagłych
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Sukcesywne dostawy wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w 2026 r. z podziałem na trzy części, w tym projektów „RaP STEAM - robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” oraz „Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 5
Opakowania stosownie do charakteru przedmiotu dostawy powinny zapewniać jego trwałość i bezpieczeństwo, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Opakowania musza spełniać wymagania w zakresie materiałów z których zostały wykonane, a także musza być zgodne z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska tj. z wymaganiami dotyczącymi recyklingu lub biodegradowalności.
Etykiety na opakowaniach muszą być oznakowane zgodnie z przepisami prawa żywnościowego tzn. muszą posiadać:
- wykaz składników
- termin przydatności do spożycia
- nazwę producenta, adres
- warunki przechowywania
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązujący prawem.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności. Napoje powinny spełniać wymagania dotyczące poziomu substancji chemicznych, takich jak barwniki, konserwanty czy słodziki.
Przedmiot zamówienia realizowany jest częściowo dla potrzeb projektu pn. „RaP STEAM – robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” zgodnie z założeniami programu regionalnego - Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Kapitał Ludzki gotowy do zmian, działanie 7.10 Kształtowanie kompetencji w zakresie robotyki i programowania (Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny Plus) oraz częściowo dla potrzeb projektu pn. Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II realizowanego w ramach programu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) Komponent C: Transformacja cyfrowa Reforma: C2.1: Zwiększenie skali zastosowań rozwiązań cyfrowych w sferze publicznej, gospodarce i społeczeństwie, Inwestycja C2.1.3. E-kompetencje.
Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.1) Prawem opcji objęta jest możliwość uzupełniającego zwiększenia dostaw stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie maksymalnym określonym w załączniku – Formularz rzeczowo – cenowy.
2) Zamawiający zastrzega, iż dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego,.
3) W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji.
4) Zamawiający wymaga, aby wartość ceny jednostkowej poszczególnych produktów objętych dostawą stanowiącą przedmiot niniejszej umowy była jednakowa w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
5) Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji.
7) Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego w przedmiocie wykonania zamówienia w ramach prawa opcji
z określeniem zakresu zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji.
8) Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
9) Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
10) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
11) Bez względu na to, na jakim poziomie zostaną Wykonawcy udzielone zamówienia w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z tytułu wykonanych dostaw.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: reklamacyjny czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w przypadku wystąpienia sytuacji nagłych
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.
- Dostawy materiałów do sterylizacji dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów i uczennic oraz kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wag laboratoryjnych i suszarki laboratoryjnej
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Dostawa żywności do Warsztatów Szkolnych i Internatu Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w 2026 r. - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy wód i napojów dla potrzeb PZPW w Rzeszowie w 2026 r. z podziałem na trzy części, w tym projektów "RaP STEAM" oraz "Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Głogowie
- Dostawa różnych produktów spożywczych do jednostek oświatowych na terenie Gminy Drezdenko
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2026 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 424 im. Królowej Marysieńki w Warszawie w 2026 r.
więcej: Napoje bezalkoholowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





