Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót awaryjnych na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju – zamówienie uzupełniające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 60
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324785133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót awaryjnych na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju – zamówienie uzupełniające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe34d8f9-d375-4299-975b-fe9f1c6ae149
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030606/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.60 Wykonanie robót awaryjnych na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wybór trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust 1 pkt 7) Pzp podyktowany jest faktem, iż Zamówienie niniejsze stanowi powtórzenie tego samego rodzaju zamówień przewidzianych w zamówieniu podstawowym Informacja została zawarta w ogłoszeniu o zamówieniu, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego (nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego) prowadzonego w trybie podstawowym bez prowadzenia negocjacji.
Zatem udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 214 ust.1 pkt.7) ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. poz. 1320 z 2024 r ) jest jak najbardziej uzasadnione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/526494
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.73.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162000,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót awaryjnych na terenie całego Miasta Jastrzębia-Zdroju.
Teren objęty opracowaniem obejmuje działki na terenie Miasta, będące własnością Gminy Jastrzębie-Zdrój.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
W zakresie robót awaryjnych może nastąpić konieczność wykonania następujących czynności:
- uzupełnienie pokryw włazu nastudziennego
- uzupełnienie kraty ( rusztów) ściekowej na wpuście ulicznym
- regulacja wpustów ulicznych i studni rewizyjnych, kanalizacyjnych
- awaryjne czyszczenie urządzeń odwadniających - przepusty, ścieki przykrawężnikowe,
kanalizacja deszczowa, wpusty uliczne, udrożnienie studni chłonnych, zbiorników
odparowujących
- zabezpieczenie wyrw, wykopów
- ustawianie tablic informacyjnych
- awaryjne zamknięcia ulic
- awaryjne naprawy chodników z płytek 50 x50, kostki brukowej
- awaryjne naprawy krawężników drogowych i obrzeży
- awaryjne naprawy schodów
- awaryjne naprawy i remonty ciągów kanalizacji deszczowej
- awaryjne naprawy i remonty przepustów
- usuwanie szkód po wypadkach samochodowych
- usuwanie szkód po powodziach
- likwidacja zalewisk
- zasypywanie wyrw w jezdniach, poboczach
- naprawa poboczy gruntowych
- usuwanie wiatrołomów
- naprawa i remonty uszkodzonych barier energochłonnych, schodowych, betonowych i
poręczy na przepustach
- awaryjne wymiany gruntów
- inne nieprzewidziane losowo przypadki
UWAGA:
Wymagana jest dyspozycyjność na terenie Miasta całą dobę przez cały okres realizacji zadania.
Wyżej wymienione roboty będą rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego z uwzględnieniem oferowanej rg i
wskaźników cenotwórczych
Powyższe roboty będą wykonywane według potrzeb na każdorazowe polecenie Wydziału Infrastruktury Komunalnej i
Inwestycji i Ośrodka Dyżurnego Straży Miejskiej. Termin realizacji polecenia w zależności od charakteru zdarzenia będzie
każdorazowo określony w poleceniu wydanym przez Wydział IKI i ODSM.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
34928100-9 - Bariery zderzeniowe
34928110-2 - Bariery drogowe
34928300-1 - Bariery ochronne
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199771,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "ATUT" Damian Fejklowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276697346
7.3.3) Ulica: Libowiec 18F
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-337
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa "ATUT" Damian Fejklowicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa "ATUT" Damian Fejklowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199771,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- "Termomodernizacja budynku CKZ przy ul. Harcerskiej w Jastrzębiu-Zdroju" wraz z pracami remontowymi objętymi projektem "Profesjonalne pracownie 4 w Jastrzębiu-Zdroju"
- Remont rowu przydrożnego przy ul. 3 Maja w Jastrzębiu-Zdroju
- Budowa oświetlenia części ul. Grzybowej w Jastrzębiu - Zdroju
- Budowa oświetlenia ul. Harcerskiej od ul. Miodowej do ul. Zielonej w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych bocznej drogi - ul. Powstańców Śl. 38-38D w Jastrzębiu-Zdroju
- "Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych na terenie miasta Jastrzębia - Zdroju"
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA BOISKA SZKOLNEGO I PARKINGU ZESPOŁU SZKÓŁ W PASŁĘKU
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach oraz remont budynku nr 36 w Drogoszach
- Remont drogi gminnej nr 111103E
- Remont drogi wewnętrznej na terenie szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- "Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie"
więcej: Bariery zderzeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.