Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Oddziałów Przedszkolnych i Szkoły Podstawowej w Maciejowicach w 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA W MACIEJOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001233717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: XX
1.5.2.) Miejscowość: Maciejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-010
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12877028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spmaciejowice@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmaciejowice.edupage.org/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Oddziałów Przedszkolnych i Szkoły Podstawowej w Maciejowicach w 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efc0e4c9-e031-47ef-90ae-8d03574ed40a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efc0e4c9-e031-47ef-90ae-8d03574ed40a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.e-zamówienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.e-zamówienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.e-zamówienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zał. nr 4
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zał. nr 4
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 110000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Oddziałów Przedszkolnych i Szkoły Podstawowej w Maciejowicach w 2026 r.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
1. I część przedmiotu zamówienia: przygotowanie i dostawa obiadów z podwieczorkiem dla 25 dzieci w wieku 3-6 lat, uczęszczających do Oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Maciejowicach.
a) wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy wynosi około 239 dni (szacunkowa ilość dni, w których odbywają się zajęcia przedszkolne) x 25 = 5 975 pełnych dziennych posiłków;
b) zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w ilości przedmiotu zamówienia (zależne od frekwencji dzieci);
c) posiłki będą wydawane w naczyniach Wykonawcy;
d) posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat oraz Instytutu Żywności i Żywienia.
2. II część przedmiotu zamówienia: przygotowanie i dostawa obiadów z podwieczorkiem dla ok. 13 dzieci w wieku szkolnym, uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Maciejowicach.
a) wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy, wynosi około 176 dni (szacunkowa ilość dni, w których odbywają się zajęcia szkolne) x 13 = 2 288 obiadów z podwieczorkiem;
b) zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w ilości przedmiotu zamówienia (zależne od frekwencji dzieci);
c) posiłki będą dostarczane i wydawane w pojemnikach jednorazowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą na podstawie kryteriów:
1. Oferty oceniane będą na podstawie kryteriów:
a) łączna cena brutto – waga 50 pkt
b) długość trasy przewożenia posiłków – waga 40 pkt
c) aspekt środowiskowy - samochód dostawczy spełniający normę minimum Euro 5– max. waga 10 pkt
2. Zasada obliczania wartości punktowej oferty: 1% =1 punkt
a) liczba uzyskanych punktów przez daną ofertę w kryterium cena będzie obliczona wg następującego wzoru:
Cn/Cb x W = ilość punktów
w tym:
Cn - cena z VAT najniższa spośród ważnych ofert,
Cb – cena z VAT oferty badanej,
W - waga kryterium
b) długość trasy przewożenia posiłków – waga 40 pkt
Odległość liczona jest drogami publicznymi według wskazanych adresów za pomocą portalu Google Maps. Odległość wskazana przez Wykonawcę może być brana pod uwagę, ale ostateczny pomiar dokonuje Zamawiający.
Ocena ofert w ramach tego kryterium zostanie przeprowadzona według zasady – im mniejsza odległość, tym wyższa liczba punktów, zgodnie z następującą punktacją:
odległość najmniejsza KM
O = ------------------------------------------------ x 50 PKT
odległość oceniana KM
c) aspekt środowiskowy, tj. emisja spalin przez pojazdy którymi świadczona będzie usługa:
− za każdy pojazd z emisją spalin ,,EURO 6” lub przyznaje się – 10 pkt,
− za każdy pojazd spełniający normę ,,EURO 5” otrzymuje – 7 pkt,
− za każdy pojazd spełniający normę poniżej ,,EURO 5” otrzymuje się – 0 pkt.
W przypadku uzyskania równorzędnej ilości punktów przy zastosowaniu powyższych wskaźników, decydująca będzie cena brutto zestawu obiadowego dla oddziału przedszkolnego. Kryterium to będzie obliczane także wg powyższego wzoru.
3. O rozstrzygnięciu procedury Zamawiający powiadomi uczestników drogą elektroniczną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: długość trasy przewożenia posiłków
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt środowiskowy - samochód dostawczy spełniający normę minimum Euro 5– max. waga 10 pkt
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca winien posiadać wiedzę i doświadczenie, tj. wymaga się, aby Wykonawca wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, min. 1 usługę o podobnym charakterze tj. usługę cateringową dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym o całkowitej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto. (przedkłada oświadczenie).2. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia i posiada wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie).
4. Wymagany jest aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt. 4 Pzp wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności – posiada aktualne zezwolenie Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stwierdzające spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do żywienia zbiorowego oraz możliwości prowadzenia cateringu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty w formie elektronicznej, opatrzonej podpisem klasyfikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upoważnione:
a) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1
b) oświadczenie o chęci przystąpienia do postępowania, zapoznaniu się z jego warunkami i złożeniu prawdziwych informacji, stanowiące Załącznik nr 2
c) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i uprawnień oraz potencjału technicznego i osobowego do wykonywania działalności będącej przedmiotem postępowania - stanowiące Załącznik nr 3
d) klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
stanowiąca Załącznik nr 4
e) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 Pzp wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty w formie elektronicznej, opatrzonej podpisem klasyfikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upoważnione:a) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1
b) oświadczenie o chęci przystąpienia do postępowania, zapoznaniu się z jego warunkami i złożeniu prawdziwych informacji, stanowiące Załącznik nr 2
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty w formie elektronicznej, opatrzonej podpisem klasyfikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upoważnione:a) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1
b) oświadczenie o chęci przystąpienia do postępowania, zapoznaniu się z jego warunkami i złożeniu prawdziwych informacji, stanowiące Załącznik nr 2
c) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i uprawnień oraz potencjału technicznego i osobowego do wykonywania działalności będącej przedmiotem postępowania - stanowiące Załącznik nr 3
d) klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
stanowiąca Załącznik nr 4
e) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 Pzp wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: przez portal e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI MACIEJOWICE
więcej: przetargi MACIEJOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOŻYWIANIE DZIECI W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KORZENNA W 2026 r.
- Usługa cateringową w ramach projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatronika"
- Usługa przygotowywania, wydawania obiadów dwudaniowych i umożliwienia ich spożycia, dla osób korzystających z pomocy KCUS oraz zapewnienie dowozu obiadów osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym.
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków obiadowych dwudaniowych w formie usług cateringowych dla uczestników Dziennego Domu "Senior+" w Krotoszynie w roku 2026
- "Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r. "
- Wykonywanie usługi przygotowywania oraz dostarczania posiłków do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zawoni w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





