eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piszczac › Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Włodawska 8

1.5.2.) Miejscowość: Piszczac

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piszczac.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19158242-8db9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19158242-8db9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050028/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517127

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia usługi w ramach zadania pn.: „Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2024” jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów środkami komunikacji publicznej do przedszkola i szkół oraz z przedszkola i szkół na terenie Gminy Piszczac.
4.1.1. Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajo-wym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiada-jący bilety miesięczne-szkolne. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasa-dach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
4.1.2. Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do następujących placówek:
a) Zespół Placówek Oświatowych w Piszczacu, ul. Spółdzielcza 15, 21-530 Piszczac,
b) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Połoskach, Połoski 45A, 21-530 Połoski,
c) Zespół Placówek Oświatowych w Chotyłowie, ul. Zaleska 2, 21-530 Chotyłów,
4.1.3. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w roku 2024 wynosi 183 i jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość bile-tów zakupionych miesięcznie wynosi: 20. Informujemy iż w podanej wielkości 183 uczniów nie znajdują się dzieci nieobjęte obowiązkiem szkolnym.
4.1.4. Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozów opiekunów na poszczególnych trasach.
4.1.5. Ilość pojazdów na danym odcinku należy dostosować do liczby przewożonych uczniów i opiekunów pod względem liczby miejsc oraz czasu przewozu.
4.1.6. Planowana godzina rozpoczęcia zajęć dydaktycznych w każdej szkole (tj. około godziny 8:00) będzie szczegółowo ustalona przez Wykonawcę z każdym Dyrek-torem placówki oświatowej, której zamówienie dotyczy.
4.1.7. Planowane szczegółowe rozkłady jazdy (poszczególne trasy i godziny przejazdu) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Po zapoznaniu się z projektem rozkładu jazdy na dany rok szkolny, Za-mawiający dokona akceptacji a Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania ustalonych rozkładów jazdy i tras przejazdów.
4.1.8. Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), gwarantujących odpowiednią jakość, o określonych parametrach technicznych i jakościowych. Usługa nie może być wykonywana pojazdami wyprodukowanymi przed 01.01.2003 r.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ) stanowił on będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

60140000-1 - Nieregularny transport osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291994,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291994,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291994,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ BURDZYLUK MARIO PRESTO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060239421

7.3.4) Miejscowość: Sapiehów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291994,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-18 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.