Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00517127/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włodawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piszczac.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19158242-8db9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19158242-8db9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050028/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia usługi w ramach zadania pn.: „Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2024” jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów środkami komunikacji publicznej do przedszkola i szkół oraz z przedszkola i szkół na terenie Gminy Piszczac.
4.1.1. Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajo-wym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiada-jący bilety miesięczne-szkolne. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasa-dach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
4.1.2. Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do następujących placówek:
a) Zespół Placówek Oświatowych w Piszczacu, ul. Spółdzielcza 15, 21-530 Piszczac,
b) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Połoskach, Połoski 45A, 21-530 Połoski,
c) Zespół Placówek Oświatowych w Chotyłowie, ul. Zaleska 2, 21-530 Chotyłów,
4.1.3. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w roku 2024 wynosi 183 i jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość bile-tów zakupionych miesięcznie wynosi: 20. Informujemy iż w podanej wielkości 183 uczniów nie znajdują się dzieci nieobjęte obowiązkiem szkolnym.
4.1.4. Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozów opiekunów na poszczególnych trasach.
4.1.5. Ilość pojazdów na danym odcinku należy dostosować do liczby przewożonych uczniów i opiekunów pod względem liczby miejsc oraz czasu przewozu.
4.1.6. Planowana godzina rozpoczęcia zajęć dydaktycznych w każdej szkole (tj. około godziny 8:00) będzie szczegółowo ustalona przez Wykonawcę z każdym Dyrek-torem placówki oświatowej, której zamówienie dotyczy.
4.1.7. Planowane szczegółowe rozkłady jazdy (poszczególne trasy i godziny przejazdu) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Po zapoznaniu się z projektem rozkładu jazdy na dany rok szkolny, Za-mawiający dokona akceptacji a Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania ustalonych rozkładów jazdy i tras przejazdów.
4.1.8. Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), gwarantujących odpowiednią jakość, o określonych parametrach technicznych i jakościowych. Usługa nie może być wykonywana pojazdami wyprodukowanymi przed 01.01.2003 r.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ) stanowił on będzie załącznik do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291994,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291994,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291994,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ BURDZYLUK MARIO PRESTO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060239421
7.3.4) Miejscowość: Sapiehów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIUSZ BURDZYLUK MARIO PRESTO
jakie przetargi wygrała firma
MARIUSZ BURDZYLUK MARIO PRESTO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291994,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-18 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PISZCZAC
więcej: przetargi PISZCZAC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół i przedszkola w formie sprzedaży biletów miesięcznych z zapewnieniem opieki
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie
- "Dostawa kostki brukowej, obrzeży i krawężników drogowych"
- Dowozy szkolne na terenie Gminy Książ Wlkp. - dowóz dzieci do szkół gminnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.