Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00588048/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-11
- 2024/BZP 00595825/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OŚWIATY I WYCHOWANIA W MIEDŹNEJ Z SIEDZIBĄ W WOLI
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001191775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poprzeczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-225
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoiw@miedzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoiw.miedzna.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb72075b-ecbd-4e45-a54b-018c23c5da49
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090232/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Postępowanie jest realizowane w ramach projektu Masz tę moc – edukacja włączająca w szkołach Gminy Miedźna współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb72075b-ecbd-4e45-a54b-018c23c5da493.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej e-Zamówienia.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu na Platformie e-Zamówienia i instrukcji złożenia oferty na stronie https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdforaz zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w niniejszym SWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy. Oświadczenia, o których mowa w SWZ, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób uprawnionych do składania oświadczeń woli przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób uprawnionych do składania oświadczeń woli przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. Oferta powinna być:
1) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
2) złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej e-Zamówienia,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób uprawnionych do składania oświadczeń woli przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1) informuję, iż:
1 Administratorem danych osobowych jest Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli, ul. Poprzeczna 1, 43-225 Wola , tel. 32 211 61 77 adres e-mail: zoiw@miedzna.pl.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: ul. Poprzeczna 1, 43-225 Wola , tel. 32 211 61 77 adres e-mail: zoiw@miedzna.pl. Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale XXII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1) informuję, iż:
1 Administratorem danych osobowych jest Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli, ul. Poprzeczna 1, 43-225 Wola , tel. 32 211 61 77 adres e-mail: zoiw@miedzna.pl.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: ul. Poprzeczna 1, 43-225 Wola , tel. 32 211 61 77 adres e-mail: zoiw@miedzna.pl. Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOiWM/ZP/01/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Miedźnej
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 2a – 2h do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania
b) konfiguracja dostarczonych urządzeń.
c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.
d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi (W)– waga kryterium 20%;
c) Gwarancja – waga kryterium 20%
2. Zasady oceny ofert w kryterium
a) Cena (C) - waga 60 pkt
(cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto)*60
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku – waga kryterium 20 pkt
W ramach kryterium Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi. Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, w dniach roboczych liczonych od dnia otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- do 2 dni roboczych – 20 punktów
- do 4 dni roboczych– 10 punktów
- do 6 dni roboczych - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym maksymalnego termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu powyżej 6 dni roboczych, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c) W ramach kryterium Gwarancja, Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany okres gwarancji w miesiącach i nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty protokołu odbioru technicznego wykonania przedmiotu zamówienia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- 60 miesięcy – 20 punktów
- 48 miesięcy– 10 punktów
- 36 miesięcy - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym czasu gwarancji, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu gwarancji poniżej 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania SWZ, która osiągnęła najwyższą liczbę punktów obliczonych według wzoru:
Suma punktów = C+W+G
C- Cena brutto
W - Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
G- Gwarancja
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Dostawa pracowni terminalowej do Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Woli
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 2a – 2h do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania
b) konfiguracja dostarczonych urządzeń.
c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.
d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi (W)– waga kryterium 20%;
c) Gwarancja – waga kryterium 20%
2. Zasady oceny ofert w kryterium
a) Cena (C) - waga 60 pkt
(cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto)*60
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku – waga kryterium 20 pkt
W ramach kryterium Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi. Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, w dniach roboczych liczonych od dnia otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- do 2 dni roboczych – 20 punktów
- do 4 dni roboczych– 10 punktów
- do 6 dni roboczych - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym maksymalnego termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu powyżej 6 dni roboczych, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c) W ramach kryterium Gwarancja, Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany okres gwarancji w miesiącach i nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty protokołu odbioru technicznego wykonania przedmiotu zamówienia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- 60 miesięcy – 20 punktów
- 48 miesięcy– 10 punktów
- 36 miesięcy - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym czasu gwarancji, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu gwarancji poniżej 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania SWZ, która osiągnęła najwyższą liczbę punktów obliczonych według wzoru:
Suma punktów = C+W+G
C- Cena brutto
W - Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
G- Gwarancja
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Woli
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 2a – 2h do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania
b) konfiguracja dostarczonych urządzeń.
c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.
d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi (W)– waga kryterium 20%;
c) Gwarancja – waga kryterium 20%
2. Zasady oceny ofert w kryterium
a) Cena (C) - waga 60 pkt
(cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto)*60
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku – waga kryterium 20 pkt
W ramach kryterium Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi. Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, w dniach roboczych liczonych od dnia otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- do 2 dni roboczych – 20 punktów
- do 4 dni roboczych– 10 punktów
- do 6 dni roboczych - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym maksymalnego termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu powyżej 6 dni roboczych, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c) W ramach kryterium Gwarancja, Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany okres gwarancji w miesiącach i nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty protokołu odbioru technicznego wykonania przedmiotu zamówienia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- 60 miesięcy – 20 punktów
- 48 miesięcy– 10 punktów
- 36 miesięcy - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym czasu gwarancji, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu gwarancji poniżej 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania SWZ, która osiągnęła najwyższą liczbę punktów obliczonych według wzoru:
Suma punktów = C+W+G
C- Cena brutto
W - Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
G- Gwarancja
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 – Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej im. St. Hadyny we Frydku
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 2a – 2h do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania
b) konfiguracja dostarczonych urządzeń.
c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.
d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi (W)– waga kryterium 20%;
c) Gwarancja – waga kryterium 20%
2. Zasady oceny ofert w kryterium
a) Cena (C) - waga 60 pkt
(cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto)*60
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku – waga kryterium 20 pkt
W ramach kryterium Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi. Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, w dniach roboczych liczonych od dnia otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- do 2 dni roboczych – 20 punktów
- do 4 dni roboczych– 10 punktów
- do 6 dni roboczych - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym maksymalnego termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu powyżej 6 dni roboczych, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c) W ramach kryterium Gwarancja, Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany okres gwarancji w miesiącach i nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty protokołu odbioru technicznego wykonania przedmiotu zamówienia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- 60 miesięcy – 20 punktów
- 48 miesięcy– 10 punktów
- 36 miesięcy - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym czasu gwarancji, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu gwarancji poniżej 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania SWZ, która osiągnęła najwyższą liczbę punktów obliczonych według wzoru:
Suma punktów = C+W+G
C- Cena brutto
W - Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
G- Gwarancja
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 – Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej im. J. Korczaka w Górze
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 2a – 2h do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania
b) konfiguracja dostarczonych urządzeń.
c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.
d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi (W)– waga kryterium 20%;
c) Gwarancja – waga kryterium 20%
2. Zasady oceny ofert w kryterium
a) Cena (C) - waga 60 pkt
(cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto)*60
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku – waga kryterium 20 pkt
W ramach kryterium Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi. Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, w dniach roboczych liczonych od dnia otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- do 2 dni roboczych – 20 punktów
- do 4 dni roboczych– 10 punktów
- do 6 dni roboczych - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym maksymalnego termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu powyżej 6 dni roboczych, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c) W ramach kryterium Gwarancja, Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany okres gwarancji w miesiącach i nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty protokołu odbioru technicznego wykonania przedmiotu zamówienia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- 60 miesięcy – 20 punktów
- 48 miesięcy– 10 punktów
- 36 miesięcy - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym czasu gwarancji, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu gwarancji poniżej 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania SWZ, która osiągnęła najwyższą liczbę punktów obliczonych według wzoru:
Suma punktów = C+W+G
C- Cena brutto
W - Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
G- Gwarancja
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 – Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 2a – 2h do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania
b) konfiguracja dostarczonych urządzeń.
c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.
d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi (W)– waga kryterium 20%;
c) Gwarancja – waga kryterium 20%
2. Zasady oceny ofert w kryterium
a) Cena (C) - waga 60 pkt
(cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto)*60
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku – waga kryterium 20 pkt
W ramach kryterium Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi. Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, w dniach roboczych liczonych od dnia otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- do 2 dni roboczych – 20 punktów
- do 4 dni roboczych– 10 punktów
- do 6 dni roboczych - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym maksymalnego termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu powyżej 6 dni roboczych, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c) W ramach kryterium Gwarancja, Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany okres gwarancji w miesiącach i nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty protokołu odbioru technicznego wykonania przedmiotu zamówienia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- 60 miesięcy – 20 punktów
- 48 miesięcy– 10 punktów
- 36 miesięcy - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym czasu gwarancji, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu gwarancji poniżej 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania SWZ, która osiągnęła najwyższą liczbę punktów obliczonych według wzoru:
Suma punktów = C+W+G
C- Cena brutto
W - Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
G- Gwarancja
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 – Dostawa sprzętu komputerowego do Liceum Ogólnokształcące im. prof. Zbigniewa Religi w Gilowicach
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 2a – 2h do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania
b) konfiguracja dostarczonych urządzeń.
c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.
d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi (W)– waga kryterium 20%;
c) Gwarancja – waga kryterium 20%
2. Zasady oceny ofert w kryterium
a) Cena (C) - waga 60 pkt
(cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto)*60
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku – waga kryterium 20 pkt
W ramach kryterium Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi. Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, w dniach roboczych liczonych od dnia otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- do 2 dni roboczych – 20 punktów
- do 4 dni roboczych– 10 punktów
- do 6 dni roboczych - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym maksymalnego termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu powyżej 6 dni roboczych, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c) W ramach kryterium Gwarancja, Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany okres gwarancji w miesiącach i nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty protokołu odbioru technicznego wykonania przedmiotu zamówienia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- 60 miesięcy – 20 punktów
- 48 miesięcy– 10 punktów
- 36 miesięcy - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym czasu gwarancji, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu gwarancji poniżej 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania SWZ, która osiągnęła najwyższą liczbę punktów obliczonych według wzoru:
Suma punktów = C+W+G
C- Cena brutto
W - Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
G- Gwarancja
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 – Dostawa sprzętu drukującego
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 2a – 2h do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania
b) konfiguracja dostarczonych urządzeń.
c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.
d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213300-8 - Komputer biurkowy
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi (W)– waga kryterium 20%;
c) Gwarancja – waga kryterium 20%
2. Zasady oceny ofert w kryterium
a) Cena (C) - waga 60 pkt
(cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto)*60
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku – waga kryterium 20 pkt
W ramach kryterium Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi. Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, w dniach roboczych liczonych od dnia otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- do 2 dni roboczych – 20 punktów
- do 4 dni roboczych– 10 punktów
- do 6 dni roboczych - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym maksymalnego termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu powyżej 6 dni roboczych, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c) W ramach kryterium Gwarancja, Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wskaże oferowany okres gwarancji w miesiącach i nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty protokołu odbioru technicznego wykonania przedmiotu zamówienia. Punktacja w podanym kryterium przyznawana będzie w następującym układzie:
- 60 miesięcy – 20 punktów
- 48 miesięcy– 10 punktów
- 36 miesięcy - 0 punktów
Brak wskazania w formularzu ofertowym czasu gwarancji, skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku określenia czasu gwarancji poniżej 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę spełniającą wymagania SWZ, która osiągnęła najwyższą liczbę punktów obliczonych według wzoru:
Suma punktów = C+W+G
C- Cena brutto
W - Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
G- Gwarancja
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII.1. niniejszej SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII. 1 niniejszej SWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII. 1 niniejszej SWZ dotyczące tych podmiotów.
A. PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowania wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII. 1.2. SWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ;
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 Pzp. - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale VIII SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przezZamawiającego na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) dokumenty (katalog, folder lub dokumentacja techniczna) pochodzące od producenta oferowanego sprzętu komputerowego, zawierające parametry jakościowe oferowanych urządzeń, określone w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załączniki nr 2a – 2h do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przezZamawiającego na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) dokumenty (katalog, folder lub dokumentacja techniczna) pochodzące od producenta oferowanego sprzętu komputerowego, zawierające parametry jakościowe oferowanych urządzeń, określone w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załączniki nr 2a – 2h do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych – zgodnie z art. 107 ust. 4 Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakres zmian umowy został określony w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.2. Dopuszcza się zmianę umowy na podstawie art. 454 i 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-13 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-13 13:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Europejskiego Funduszu Społecznego PlusINNE PRZETARGI WOLA
- Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli w 2025 roku
- ORGANIZOWANIE I ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W MIEJSCU ICH ZAMIESZKANIA.
więcej: przetargi WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego" - II
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.