eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiPrzygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003675862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 22

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cus.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.4bip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c989cb9-904b-43a4-843f-6e6e36119e6d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00180828/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2026 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c989cb9-904b-43a4-843f-6e6e36119e6d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
18. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email: biuro@cus.ostrowiec.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
19. Korespondencja w postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym
winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku podmiotów wspólnych wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zamieszczone są w rozdziale 23 SWZ - Ochrona Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.262.19.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi gastronomicznej polegającej na przygotowaniu i wydawaniu posiłków w okresie od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r. osobom dorosłym na terenie gminy Ostrowiec Świętokrzyski, uprawnionym do dożywiania na podstawie wydanych decyzji przez Zamawiającego, w zakresie:
1) przygotowywania i wydawania od poniedziałku do piątku dwudaniowych posiłków w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego osobom uprawnionym, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki (spożywanie wydanych posiłków odbywa się w lokalu),
2) przygotowania w piątek z wyłączeniem świąt, przypadających w ten dzień oraz 03.04.2026 r. , 2 dwudaniowych posiłków oraz zapakowania ich w pojemniki hermetyczne, umożliwiające ich spożycie w terminie minimum 3 dni od ich przygotowania i przygotowanie do odebrania w piątek przez osoby uprawnione, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki,
3) przygotowanie w dzień roboczy tj. 05.01.2026 r., 03.06.2026 r., 10.11.2026 r., poprzedzający następujące święto: 06.01.2026 r., 04.06.2026 r., 11.11.2026 r. 1 dwudaniowego posiłku i zapakowania go w pojemniki hermetyczne, umożliwiające jego spożycie w terminie minimum 2 dni od przygotowania i przygotowanie do odebrania przez osoby uprawnione, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki,
4) przygotowanie w dzień roboczy, tj.: 03.04.2026 r., 30.04.2026 r., poprzedzający następujące święto: 06.04.2026 r., 01.05.2026 r. 3 dwudaniowych posiłków i zapakowania ich w pojemniki hermetyczne, umożliwiające ich spożycie w terminie minimum 4 dni od ich przygotowania i przygotowanie ich do odebrania przez osoby uprawnione, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki,
5) przygotowanie w dzień roboczy 23.12.2026 r. poprzedzający dzień wolny od pracy 24.12.2026 r. i święto 25.12.2026 r. i 26.12.2026 r. 4 dwudaniowych posiłków
i zapakowania ich w pojemniki hermetyczne, umożliwiające ich spożycie w terminie minimum 5 dni od ich przygotowania i przygotowanie ich do odebrania przez osoby uprawnione, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki.
6) przygotowania od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) dwudaniowych posiłków, zapakowania ich w pojemniki jednorazowego użytku i przygotowania do odebrania przez pracowników CUS do dostarczenia do miejsca zamieszkania osób uprawnionych, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki wraz z dowozem,
7) przygotowania w piątek z wyłączeniem świąt, przypadających w ten dzień i 03.04.2026 r.
2 dwudaniowych posiłków oraz zapakowania ich w pojemniki hermetyczne, umożliwiające ich spożycie w terminie minimum 3 dni od ich przygotowania i przygotowanie do odebrania przez pracowników CUS do dostarczenia do miejsca zamieszkania osób uprawnionych, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki wraz z dowozem,
8) przygotowanie w dzień roboczy tj. 05.01.2026 r., 03.06.2026 r., 10.11.2026 r., poprzedzający następujące święto: 06.01.2026 r., 04.06.2026 r., 11.11.2026 r. 1 dwudaniowego posiłku i zapakowania go w pojemniki hermetyczne, umożliwiające jego spożycie w terminie minimum 2 dni od przygotowania i przygotowanie do odebrania przez pracowników CUS do dostarczenia do miejsca zamieszkania osób uprawnionych, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki wraz z dowozem,
9) przygotowanie w dzień roboczy, tj.: 03.04.2026 r., 30.04.2026 r., poprzedzający następujące święto: 06.04.2026 r., 01.05.2026 r. 3 dwudaniowych posiłków i zapakowania ich w pojemniki hermetyczne, umożliwiające ich spożycie w terminie minimum 4 dni od ich przygotowania i przygotowanie ich do odebrania przez pracowników CUS do dostarczenia do miejsca zamieszkania osób uprawnionych, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki wraz z dowozem
10) przygotowanie w dzień roboczy, tj.: 23.12.2026 r. poprzedzający dzień wolny od pracy 24.12.2026r r. i święto 25.12.2026 r. i 26.12.2026 r. 4 dwudaniowych posiłków i zapakowania ich w pojemniki hermetyczne, umożliwiające ich spożycie w terminie minimum 5 dni od ich przygotowania i przygotowanie ich do odebrania przez pracowników CUS do dostarczenia do miejsca zamieszkania osób uprawnionych, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki wraz z dowozem.
Szacunkowa liczba posiłków w okresie od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.:
1. liczba posiłków wydawanych w lokalu Wykonawcy - max. 12 903 (51 średnio dziennie),
2. liczba posiłków przygotowanych w piątek z wyłączeniem świąt, przypadających w ten dzień (t.j 01.05.2026 r. i 25.12.2026 r.) i 03.04.2026 r., do odebrania przez osobę, która decyzją administracyjną ma przyznane posiłki – max. 4 998 ( 51 średnio dziennie) ,
3. liczba posiłków przygotowanych w dzień roboczy tj. 05.01.2026 r. 03.06.2026 r. 10.11.2026 r. poprzedzający następujące święto: 06.01.2026 r., 04.06.2026 r., 11.11.2026 r. do odebrania przez osobę, która decyzją administracyjną ma przyznane posiłki – max. 153 ( 51 średnio dziennie),
4. liczba posiłków przygotowanych w dzień roboczy tj.: 03.04.2026 r., 30.04.2026 r., poprzedzający następujące święto: 06.04.2026 r., 01.05.2026 r. do odebrania przez osobę, która decyzją administracyjną ma przyznane posiłki – max. 306 ( 51 średnio dziennie),
5. liczba posiłków przygotowanych w dzień roboczy tj.: 23.12.2026 r., poprzedzający następujące święto: 24.12.2026 r. i święto 25.12.2026 r. i 26.12.2026 r. do odebrania przez osobę, która decyzją administracyjną ma przyznane posiłki – max. 204 ( 51 średnio dziennie),
6. liczba posiłków przygotowanych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt do odebrania przez pracowników CUS do dostarczenia do miejsca zamieszkania podopiecznych CUS – max. 5 313 (21 średnio dziennie),
7. liczba posiłków przygotowanych w piątek z wyłączeniem świąt, przypadających w ten dzień t.j 01.05.2026 r. i 25.12.2026 r. i 03.04.2026 r., do odebrania przez pracowników CUS do dostarczenia do miejsca zamieszkania podopiecznych CUS – max. 2 058 (21 średnio dziennie).
8. liczba posiłków przygotowanych w dzień roboczy tj. 05.01.2026 r., 03.06.2026 r., 10.11.2026 r. poprzedzający następujące święto: 06.01.2026 r., 04.06.2026 r., 11.11.2026 r. do odebrania przez pracowników CUS do dostarczenia do miejsca zamieszkania podopiecznych CUS – max. 63 (21 średnio dziennie),
9. liczba posiłków przygotowanych w dzień roboczy tj.: 03.04.2026 r., 30.04.2026 r., poprzedzający następujące święto: 06.04.2026 r., 01.05.2026 r. do odebrania przez pracowników CUS do dostarczenia do miejsca zamieszkania podopiecznych CUS – max. 126 (21 średnio dziennie)
10. liczba posiłków przygotowanych w dzień roboczy tj. 23.12.2026 r., poprzedzający dzień wolny od pracy: 24.12.2025 r. 25.12.2026 r. i 26.12.2026 r. do odebrania przez pracowników CUS do dostarczenia do miejsca zamieszkania podopiecznych CUS – max. 84 (21 średnio dziennie)

Łączna maksymalna liczba posiłków: 26 208 sztuk.

Ilość dni przygotowania i wydawania posiłków w 2026 r. – 253 dni dla posiłków wydawanych w lokalach, 49 dni dla posiłków wydawanych w lokalu w piątki z wyłączeniem świąt przypadających w ten dzień oraz 03.04.2026 r., 3 dni dla posiłków dostarczanych do miejsca zamieszkania w dzień roboczy, poprzedzający następujące święto 06.01.2026 r., 04.06.2026 r., 11.11.2026 r. i 3 dni dla posiłków wydawanych w lokalu w dzień roboczy poprzedzający następujące święto: 06.04.2026 r., 01.05.2026 r. oraz 4 dni dla posiłków wydawanych w lokalu w dzień roboczy 23.12.2026 r. poprzedzający dzień wolny od pracy 24.12.2026 r. i święto 25.12.2026 r. i 26.12.2026 r., 253 dni dla posiłków dostarczanych do miejsca zamieszkania od poniedziałku do piątku, 49 dni dla posiłków dostarczanych do miejsca zamieszkania w piątki z wyłączeniem świąt przypadających w ten dzień oraz 03.04.2026 r., 3 dni dla posiłków dostarczanych do miejsca zamieszkania w dzień roboczy, poprzedzający następujące święto 06.01.2026 r., 04.06.2026 r., 11.11.2026 r. i 3 dni dla posiłków dostarczanych do miejsca zamieszkania w dzień roboczy, poprzedzający następujące święto: 06.04.2026 r., 01.05.2026 r. oraz 4 dni dla posiłków dostarczanych do miejsca zamieszkania w dzień roboczy 23.12.2026 r. poprzedzający dzień wolny od pracy 24.12.2026 r. i święto 25.12.2026 r. i 26.12.2026 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość miejsca wytwarzania i przygotowania posiłków od miejsca wydawania posiłków

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada decyzję lub inne dokumenty Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzające zakład, podmiot, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy oraz rozprowadzania, podawania posiłków w rozumieniu ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2023 r., poz. 1448 z późn. zm.)

2. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usług objętych przedmiotem zamówienia (1 usługa rozumiana jest jako 1 zrealizowana w okresie następującym po sobie 6 miesięcy lub realizowana w sposób ciągły przez okres następujący po sobie 6 miesięcy umowa), przy czym wartość 1 usługi w w/w okresie nie może być niższa niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)
2) dysponuje osobą zatrudnioną na podstawie umowy o pracę skierowaną do realizacji zamówienia publicznego tj. osobą na stanowisku kucharza posiadającą wykształcenie minimum zawodowe gastronomiczne,
3) dysponuje:
a) co najmniej 1 lokalem gastronomicznym dostosowanym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa do potrzeb osób niepełnosprawnych ( dot. miejsca, w którym odbywać się będzie wydawanie i spożywanie posiłków) i posiadającym aktualne zezwolenie właściwego organu Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności gastronomicznej (zbiorowe żywienie) polegające na wydawaniu i spożywaniu posiłków na naczyniach tradycyjnych, którego miejsce jest położone na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w tzw. "górnej części miasta", przez którą należy rozumieć północną część miasta położoną po lewej stronie rzeki Kamiennej, tj. część miasta położona od linii brzegowej rzeki Kamiennej w stronę ul. Mickiewicza, ul. Sienkiewicza, ul. Waryńskiego, Al. Jana Pawła II, ul. Chrzanowskiego, ul. Radwana, ul. Denkowskiej, ul. Okólnej, Aleja 3 Maja, zlokalizowanym w pobliżu przystanku autobusowego (ok. 10 min. pieszo), który posiada dobry węzeł komunikacyjny (tj. co najmniej 2 linie autobusowe) i przystosowany jest do spożycia posiłku jednorazowo przez co najmniej 10 osób (miejsca siedzące przy stoliku bez wyodrębniania miejsc wskazujących na szczególny sposób traktowania),
b) lokalem gastronomicznym posiadającym aktualne zezwolenie właściwego organu Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności gastronomicznej polegającej na przygotowywaniu potraw od surowca do gotowej potrawy w ramach zbiorowego żywienia (dot. miejsca, w którym będą przygotowywane posiłki),
c) środkiem transportu przeznaczonym do przewożenia posiłków dla zbiorowego żywienia, spełniającym wymogi sanitarne potwierdzone aktualnym dokumentem wystawionym przez Państwową Inspekcję Sanitarną (jeżeli posiłki będą przygotowywane w innym miejscu niż będą wydawane),
4) posiada możliwość produkcji w zakresie przygotowania i zapakowania posiłków z datą przydatności 5 dni od daty wytworzenia.
Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SWZ i braku podstaw do wykluczenia, składane wraz z ofertą (wzór stanowi Załącznik Nr 3, 3a do SWZ).
2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających
Brak podstaw wykluczenia:
2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ;
2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3. w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – oświadczenie Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ,
2.4. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz osób (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 13 do SWZ), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
c) oświadczenie Wykonawcy dot. lokalu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ,
d) oświadczenie wykonawcy dot. pojazdu (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 11 do SWZ.
Ponadto Zamawiający wezwie do złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) dokumentu w zakresie badań opakowanych posiłków na obecność bakterii Listeria monocytogenes potwierdzających możliwość spożycia zapakowanych posiłków w terminie 5 dni od daty ich wytworzenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) dokumentu w zakresie badań opakowanych posiłków na obecność bakterii Listeria monocytogenes potwierdzających możliwość spożycia zapakowanych posiłków w terminie 5 dni od daty ich wytworzenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany treści umowy, oprócz przewidzianych w art. 455 ustawy PZP, zawarte są w § 10 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.