Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549830/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i wdrożenie programu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni wraz z portalem internetowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220362320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zawiszy Czarnego 1B
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-374
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@muzeummw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeummw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeummw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i wdrożenie programu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni wraz z portalem internetowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d5ab1fc-15ee-43bb-90c2-3dd5bb2667dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248600/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i wdrożenie programu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami MMW w Gdyni wraz z portalem internetowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/MMW/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie programu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni wraz z portalem internetowym.
3.2. Wymagania dotyczące programu: bezterminowa licencja, dostępność dla nieograniczonej liczby stanowisk, portal internetowy, szkolenia dla pracowników wskazanych przez Zamawiającego, gwarancja i rękojmia na okres 24 miesięcy od dnia protokołu odbioru końcowego bez uwag. W ramach wdrożenia systemu wymagane jest wykonanie analizy i przygotowanie do migracji danych z obecnie używanego formatu xlsx do nowego Systemu.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz informacja o infrastrukturze informatycznej Zamawiającego, zawarte są w załączniku nr 9 do SWZ.
3.4. Zamawiający przewiduje etapowanie realizacji zamówienia:
1) Etap 1 – z terminem realizacji: 5 tygodni od podpisania umowy:
Analiza przedwrożeniowa.
Przygotowanie, instalacja, konfiguracja wersji testowej i produkcyjnej Systemu.
Opracowanie funkcjonalności Systemu spersonalizowanego do Zamawiającego.
Utworzenie kont Użytkowników wraz z zaimplementowanie systemu uprawnień.
Implementacja szablonów/dokumentów.
Przygotowanie i dostarczenie środowiska pracy Użytkowników do przeprowadzenia testów.
Migracja danych ( próbna i produkcyjna), teksty Systemu, uruchomienie produkcyjne.
Proces poprawy danych w systemach źródłowych.
Przeprowadzenie startu produkcyjnego Systemu.
Wykonanie i dostarczenie Dokumentacji.
2) Etap 2 – z terminem realizacji: 13 tygodni od podpisania umowy:
Przygotowanie i wdrożenie Modułu Publikacji www
3) Etap 3 – z terminem realizacji: 17 tygodni, tj. 119 dni od podpisania umowy:
Wykonawca zaplanuje, zorganizuje i przeprowadzi odrębne szkolenia dotyczące obsługi Systemu dla Użytkowników z każdego obszaru objętego wdrożeniem.
Szkolenia mają mieć charakter ćwiczeń, oznacza to, że każdy z uczestników szkolenia
samodzielnie wykonuje ćwiczenia pod nadzorem prowadzącego szkolenie
Szkolenia mogą odbywać się częściowo zdalnie. Dokładne miejsca realizacji szkoleń
zostaną określone przez Wykonawcę i uzgodnione z Zamawiającym w trakcie opracowywania Planu Szkoleń.
Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i pokrycia wszelkich kosztów związanych z przeprowadzeniem szkoleń.
Zamawiający przewiduje maksymalnie 50 godzin szkoleniowych na wszystkie grupy.
Wykonawca opracuje plany szkoleń zawierające szczegółowy zakres tematyczny, liczbę
i skład uczestników szkoleń, co najmniej 5 dni przed planowanym szkoleniem, chyba
że ustalony zostanie krótszy termin.
Szkolenia będą przeprowadzane w języku polskim i bez udziału tłumacza na język polski.
Wykonawca właściwie przygotuje środowisko szkoleniowe.
Celem szkoleń jest przekazanie uczestnikom wiedzy dotyczącej funkcjonowania Systemu w zakresie objętym szkoleniem, w tym w szczególności nauczenie uczestników obsługi Systemu w stopniu pozwalającym na samodzielną pracę w Systemie oraz dalsze przekazywanie wiedzy dotyczącej obsługi Systemu innym użytkownikom.
Szkolenia zostaną podzielone na grupy tematyczne obejmujące swoim zakresem wszystkie funkcjonalności Systemu w tym w szczególności: podstawowa obsługa Systemu (przechodzenie po oknach Systemu, wyszukiwanie informacji, generowanie zdefiniowanych raportów), zaawansowana obsługa modułów, tworzenie raportów, administrowanie wszystkimi warstwami Systemu oraz zarządzanie kontami użytkowników. Szczegółowe grupy tematyczne określi Wykonawca w ramach opracowywania Planu Szkoleń.
Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji Plan Szkoleń w ramach realizacji prac zawierający m.in. harmonogram szkoleń, obejmujący terminy realizacji wszystkich szkoleń oraz zakresy tematyczne szkoleń.
Szkolenia zostaną przeprowadzane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania łącznie 80 roboczogodzin wsparcia w trakcie wdrożenia i po wdrożeniu.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest do takiego doboru personelu wykonującego zamówienie, aby rzetelnie i w terminie wykonać zobowiązania względem Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MobileMS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471984549
7.3.3) Ulica: Chochoła 23
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-230
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etap I – 5 tygodni od daty popisania Umowy,
2) Etap II – 13 tygodni od daty podpisania Umowy,
3) Etap III – 17 tygodni od daty podpisania Umowy (119 dni).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- ZAKUP I DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ DLA ODDZIAŁU NEUROLOGII Z ODDZIAŁEM UDAROWYM ORAZ BLOKU OPERACYJNEGO DLA LOKALIZACJI: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI I WYPOSAŻENIA DLA ZADANIA "ADAPTACJA PRZESTRZENI WEWNĘTRZNEJ, ZAPLECZA SOCJALNEGO DLA RATOWNIKÓW I PIELĘGNIAREK O POWIERZCHNI OK. 80 M2"
- Dostawa dedykowanego oprogramowania tj: Systemu Monitorowania Zdrowia Pracowników oraz Portalu Informacyjno-Edukacyjnego służącego realizacji projektu "Zatrzymaj Zdrowie"
- Bluzy kangurki oraz koszulki polo z logo UMG
- Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych
- Zakup elementów wyposażenia wraz z instalacją na statku szkoleniowym Uniwersytetu Morskiego w Gdyni - Dar Młodzieży: modernizacja środków ratunkowych- tratwy
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i wdrożenie Systemu Elektronicznego Zarządzania Obiegiem Dokumentów oraz objęcie Systemu Opieką Serwisową i Nadzorem Autorskim."
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Czermin w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania narzędziowego dla Gminy Koźmin Wielkopolski realizowana w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
- Dostawa sprzętu IT w ramach projektu "Ciekawy zawód perspektywą na przyszłość"
- Dostawa dedykowanego oprogramowania tj: Systemu Monitorowania Zdrowia Pracowników oraz Portalu Informacyjno-Edukacyjnego służącego realizacji projektu "Zatrzymaj Zdrowie"
- Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu informatycznego na potrzeby utworzenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.