Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia w budynku Domu Pomocy Społecznej "Wójtowska" ul Wójtowska 13 00-224 Warszawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295596
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wójtowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-224
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 831 52 51
1.5.8.) Numer faksu: 22 83152 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpswojtowska@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpswojtowska.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w budynku Domu Pomocy Społecznej "Wójtowska" ul Wójtowska 13 00-224 Warszawa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a852e9da-7833-451a-a748-fcf7ecbaa929
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00575951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00170631/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a852e9da-7833-451a-a748-fcf7ecbaa9293.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
1) Pocztą elektroniczną na adres e-mail :
dpswojtowska@um.warszawa.pl
oraz na adres lub adresy podane przez Wykonawcę w formularzu oferty, lub
poprzez Platformę przetargową e-Zamówienia pod adresem:https://ezamowienia.gov.pl (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
nazwa adresata dokumentu: Dom Pomocy Społeczne „Wójtowska”j w Warszawie
Identyfikator adresata: DPSWojtowska13
W temacie wiadomości proszę podawać nr Sprawy DPS.ZP.26.25.2025. PSF
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl.
8. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
9. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl.
10. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO
dla kontrahentów DPS ,,Wójtowska”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej RODO informujemy Panią/Pana:
1. Administrator danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej ,,Wójtowska” z siedzibą w Warszawie przy ulicy Wójtowskiej 13, 00-224 Warszawa.
Kontakt z administratorem:
poczta (listy/pisma) należy przesyłać na adres: Dom Pomocy Społecznej ,,Wójtowska” ul. Wójtowska 13, 00-224 Warszawa
e-mail: dpswojtowska@um.warszawa.pl
adres do e-doręczeń: AE:PL-37493-25009-TICDB-17
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
e-mail: iod@dpswojtowska.pl
pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane pod warunkiem spełnienia choćby jednej z przesłanek art. 6 ust. 1 rozporządzenia RODO w celach realizacji lub rozliczeń usługi bądź umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz w prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Administratora.
zał 8 do swz
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zał 8 do swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ochrona 2026
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 300000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony (kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej ) usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osόb przebywających i mieszkających na terenie Zamawiającego oraz mienia składającego się z budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Konwojowanie wartości Pieniężnach .
2) Szczegółowe warunki sprawowania ochrony reguluje ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 838).
3) Budynek Domu Pomocy Społecznej „Wójtowska” /DPS/ zlokalizowany przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie o powierzchni całkowitej 4720 m2, jest ogrodzony, posiada jedno wejście główne, dwa wejścia od strony podwórza Domu Pomocy Społecznej i jedno wyjście ewakuacyjne od strony ul. Fondamińskiego. Budynek od strony podwórza wyposażony jest w podjazd dla dostawców oraz windę dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada 5 kondygnacji w tym 4 piętra z piwnicą i dwie klatki schodowe.
4) Informacja o systemach ochrony technicznej zainstalowanych w chronionym obiekcie:
a) system wentylacji i klimatyzacji,
b) system alarmowy p.poż podłączony do Straży Pożarnej,
c) system sygnalizacji włamania,
d) system monitoringu,
e) system wycieku gazu -gazex
f) system Depozytor Kluczy Ochrona osób i mienia realizowana będzie przez 24 godziny na dobę przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej – całodobowo w systemie zmianowym – jeden pracownik .Zamawiający nie gwarantuje wykonawcy miejsc parkingowych obok budynku i na swoim terenie . Wykonawca podpisując umowę musi brać to pod uwagę
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje wznowienie usługi na kolejne 6 miesięcy . jeśli będą ku temu przesłanki. Zamawiający ma prawo do rezygnacji ze wznowienia usługi na 6 miesięcy bez względu na posiadane środki. Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem umowy4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami przypisując im wagę procentową:
1) waga 60 % - cena
2) waga 40 % - czas dojazdu patrolu interwencyjnego po zgłoszeniu interwencji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu patrolu interwecyjnego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów:1) Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ, będącego wstępnym potwierdzeniem, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 oraz spełnia warunki udziałów postępowaniu,
2) Koncesję ważną i aktualną wydaną przez MSWiA na ochronę osób i mienia w zakresie i formie zgodnej z charakterem zamówienia w przedmiotowym postępowaniu,
3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług ochrony osób i mienia
w budynkach użyteczności publicznej realizujących usługi bytowe i całodobowej opieki w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda trwająca minimum 12 kolejnych miesięcy i każda o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto na rok z załączeniem dokumentów potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 5 usługi – załącznik nr 4 do SWZ,
4) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów:
1) Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ, będącego wstępnym potwierdzeniem, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 oraz spełnia warunki udziałów postępowaniu,
2) Koncesję ważną i aktualną wydaną przez MSWiA na ochronę osób i mienia w zakresie i formie zgodnej z charakterem zamówienia w przedmiotowym postępowaniu,
3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług ochrony osób i mienia
w budynkach użyteczności publicznej realizujących usługi bytowe i całodobowej opieki w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda trwająca minimum 12 kolejnych miesięcy i każda o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto na rok z załączeniem dokumentów potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 5 usługi – załącznik nr 4 do SWZ,
4) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów:
1) Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ, będącego wstępnym potwierdzeniem, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 oraz spełnia warunki udziałów postępowaniu,
2) Koncesję ważną i aktualną wydaną przez MSWiA na ochronę osób i mienia w zakresie i formie zgodnej z charakterem zamówienia w przedmiotowym postępowaniu,
3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług ochrony osób i mienia
w budynkach użyteczności publicznej realizujących usługi bytowe i całodobowej opieki w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda trwająca minimum 12 kolejnych miesięcy i każda o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto na rok z załączeniem dokumentów potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 5 usługi – załącznik nr 4 do SWZ,
4) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ,
wraz z dokumentami wymienionymi w swz VI
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności w raz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (przy podpisaniu umowy),
7) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (przy podpisaniu umowy),
8) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4,
9) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp. W stosownej sytuacji Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Niniejsze oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
10) Skan z wykazu podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, aktualny na dzień sporządzania oferty:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
47. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w pkt. 22 ust 1) niniejszego rozdziału SWZ, dokonuje w przypadku:1) podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania – odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą;
2) przedmiotowych środków dowodowych – odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;
3) innych dokumentów, w tym dokumentów, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy – odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa płyt meblowych i akcesoriów meblowych
- Dostawa pasz treściwych na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przekładki sieci ciepłowniczej w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy al. ,,Solidarności" 90 - numer postępowania: 68/ZP/25
- Modernizacja 2 węzłów sanitarnych w budynku Urzędu Dzielnicy Targówek przy ul. L. Kondratowicza 20 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych i kwater przed ponownym zasiedleniem w miejscowościach Kraków, Lubliniec, Oświęcim, Sandomierz, Nowy Glinnik, Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie - 6 części
- usługi z zakresu BHP i P.POŻ.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitoringu w Dworze Skrzynki w 2026 roku
- Ochrona osób i mienia w Ogrzewalni w Pszczynie w okresie od 01.01.2026 r. do 30.04.2026 r. i od 01.10.2026 r. do 31.12.2026 r. oraz ochrona osób i mienia w budynkach Ośrodka Pomocy Społecznej 2026
- Usługa ochrony osób i mienia Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Toruniu
- "Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie"
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Szkoły Podstawowej nr 48 w Gdańsku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie oraz konwój wartości pieniężnych.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





