Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00516081/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zduńska Wola”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 30
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugzw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08282bc7-c116-4a67-8708-6bf0b89808501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zduńska Wola”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08282bc7-c116-4a67-8708-6bf0b8980850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048331/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPIU.271.1.10.2024.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych, chodników
i placów na terenie Gminy Zduńska Wola, polegająca w szczególności na:
• odśnieżaniu dróg, usuwaniu błota pośniegowego, które musi odbywać się na całej szerokości drogi (wraz z poboczami - min. 0,75 m szerokość pobocza) i/lub usuwaniu skutków śliskości tj. posypywaniu jezdni materiałami uszorstniającymi tj. mieszanką piasku i soli w zależności od typu spodziewanej lub już istniejącej śliskości zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 7 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. Nr 230, poz. 1960);
• odśnieżaniu chodników / usuwaniu błota pośniegowego na całej szerokości przy użyciu pługa zamontowanego na pojeździe dostosowanym do poruszania się po chodnikach (pługi nie mogą uszkadzać nawierzchni chodnika, krawężników itp.) i/lub posypywaniu chodników piaskiem;
• odśnieżaniu placów i/lub posypywaniu mieszaniną piasku i soli (w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego);
1) Szczegółowy wykaz dróg i chodników objętych zimowym utrzymaniem wraz z określeniem kolejności odśnieżania/zwalczania śliskości stanowi załącznik do SWZ.
2) Zatoki postojowe i autobusowe stanowią integralną część jezdni, w związku
z czym ich odśnieżanie należy prowadzić równocześnie z odśnieżaniem jezdni.
3) Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane przez Wykonawcę po wcześniejszym zgłoszeniu potrzeby wykonania danej czynności przez uprawnionego pracownika Zamawiającego poprzez przekazanie telefoniczne (potwierdzone za pomocą sms lub e-mail) dyspozycji wykonania usługi wraz ze wskazaniem zakresu i rejonu odśnieżania/usuwaniu skutków śliskości;
4) Przystąpienie Wykonawcy do realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia musi nastąpić zgodnie z wyborem Wykonawcy wskazanym w ofercie w czasie nie przekraczającym 2 godzin / 1,5 godziny/ 1 godziny, od chwili wydania dyspozycji przez uprawnionego pracownika Urzędu Gminy.
W przypadku nie przystąpienia Wykonawcy do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w ciągu 1 godziny / 1,5 godziny/ 2 godzin od otrzymania dyspozycji od Zamawiającego, Zamawiający może zlecić wykonanie danej czynności innemu wykonawcy i obciążyć kosztami tej usługi Wykonawcę.
5) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 635448,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635448,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 635448,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DROMAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731656016
7.3.3) Ulica: Poręby
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 635448,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Modernizacja systemu KD w budynku A Oddziału w Zduńskiej Woli, ul. Kilińskiego 7/11
- Park sensoryczny na Kępinie
- "Modernizacja infrastruktury Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Wyposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli w ramach projektu "Elektronika? Automatyka? W ZSE to po prostu działa!
- "Budowa drogi gminnej we wsi Henryków - etap II"
- Przebudowa parkingu przy ul. Szadkowskiej 22
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- "Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z/s w Baligrodzie w sezonie 2025/2026"
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 część 1, 2, 3"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.