eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców miasta Gubina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców miasta Gubina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 455 81 00

1.5.8.) Numer faksu: 68 455 81 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gubin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców miasta Gubina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a26aa8c9-8f62-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059313/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców miasta Gubina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KI.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa zamówienia obejmuje:
1) utworzenie PSZOK na nieruchomości zlokalizowanej na terenie miasta Gubina będącej własnością Wykonawcy, lub będącej w jego posiadaniu. Teren, na którym będzie utworzony i prowadzony PSZOK powinien być:
- położony w miejscu ogólnie dostępnym zapewniającym swobodny dojazd mieszkańców miasta Gubina;
- zlokalizowany na ogrodzonym placu o powierzchni umożliwiającej rozmieszczenie kontenerów i pojemników oraz
swobodny dostęp do nich pojazdów dostarczających i odbierających odpady komunalne;
- oświetlony i monitorowany zgodnie z art. 25 ust 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz.1587 ze zm.) oraz wymaganiami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów (Dz. U. 2019 r., poz. 1755);
- oznakowany tablicą informacyjną zawierającą nazwę, godziny i dni otwarcia;
- dane firmy obsługującej – nazwę, adres i numer telefonu kontaktowego;
- przygotowany w sposób spełniający wymogi przepisów prawnych w tym m.in. ochrony środowiska, prawa wodnego, prawa budowlanego, ustawy o odpadach, przepisów bhp i ppoż.;
- wymagana powierzchnia działki minimum 1500 m2.
2) przyjmowanie bezpłatnie, każdej ilości, następujących rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
miasta Gubina:
a) papier i tektura
b) metale
c) tworzywa sztuczne
d) szkło
e) opakowania wielomateriałowe
f) bioodpady
g) odpady niebezpieczne
h) chemikalia
i) zużyte baterie i akumulatory
j) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
k) tekstylia
l) odzież
3) przyjmowanie bezpłatnie następujących rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych miasta Gubina (z ograniczeniem ilościowym):
a) meble i inne odpady wielkogabarytowe, w ilości, do 200 kg na rok, od nieruchomości (dom jednorodzinny lub wyodrębniony lokal mieszkalny w zabudowie wielolokalowej),
b) zużyte opony, w ilości do 4 sztuk na rok, od nieruchomości (dom jednorodzinny lub wyodrębniony lokal mieszkalny w zabudowie wielolokalowej),
c) odpady budowlane i rozbiórkowe z gospodarstw domowych, pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych we własnym zakresie, w ilości do 600 kg na rok od nieruchomości (dom jednorodzinny lub wyodrębniony lokal mieszkalny w zabudowie wielolokalowej).
4) opróżnianie trzech miejskich punktów zbiórki elektroodpadów zlokalizowanych w Gubinie:
a) ul. Kujawska 9 (przy sklepie RONDO),
b) zbieg ulic Platanowa i Krzywoustego (pry sklepie HOREX),
c) ul. Ułanów Karpackich (przy galerii HOSSO),
co najmniej jeden raz w miesiącu nie dopuszczając do ich przepełnienia;
Wykonawca ma odbierać odpady z grupy 16 02 - Odpady urządzeń elektrycznych i elektronicznych, 16 06 - Baterie i
akumulatory oraz 20 01 - Odpady komunalne segregowane i gromadzone selektywnie (z wyłączeniem 15 01)
5) przygotowanie instrukcji funkcjonowania obiektu (regulaminu PSZOK) i podanie go do publicznej wiadomości na stronie internetowej Wykonawcy oraz na terenie prowadzonego PSZOK po uzgodnieniu jego treści z Zamawiającym do dnia 31.01.2024r.;
6) zapewnienie wyposażenia punktu w odpowiedniej wielkości kontenery/pojemniki lub wydzielone segmenty/boksy i
pomieszczenie magazynowe o powierzchni min. 20m2 do oddzielnego gromadzenia wyselekcjonowanych frakcji odpadów z
uwzględnieniem przepisów stanowiących o sposobie ich magazynowania;
7) Odpady niebezpieczne np. rozpuszczalniki, farby, kleje, lepiszcze, baterie i akumulatory, tusze, farby drukarskie, lampy fluoroscencyjne winny być magazynowane w zamkniętych, odpowiednio przystosowanych pojemnikach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze.
Odpady elektryczne i elektroniczne powinny być magazynowane w odpowiednio przystosowanych pojemnikach/regałach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze lub bezpośrednio w pomieszczeniu magazynowym.
8) zapewnienie następującego czasu działania punktu, tj.:
a) PSZOK powinien funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) PSZOK powinien być czynny:
Poniedziałek nieczynne
Wtorek 8.00 - 15.00
Środa 10.00 – 18.00
Czwartek 8.00 – 15.00
Piątek 8.00 – 15.00
Sobota 8.00 – 15.00
9) utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK;
10) selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu/boksu przekazywane bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z
dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco ewidencji ilościowej i jakościowej zgodnie z katalogiem odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze określając ilości przyjętych w PSZOK i przekazanych do
zagospodarowania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, a następnie odnotowanie jej w ewidencji.
12) wybrany wykonawca jest zobowiązany najpóźniej w dniu podpisania umowy posiadać dokumenty potwierdzające posiadanie prawa do władania nieruchomością, na której będzie utworzony i prowadzony PSZOK na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2024r.;
13) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedkładania sprawozdań zgodnie z ustawą o z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz.1469 ze zm.)
14) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedkładania, co miesiąc do faktury informacji o ilości przyjętych odpadach do PSZOK oraz o ilości przekazanych odpadów do IPOK oraz do innego podmiotu uprawnionego do zagospodarowania odpadów komunalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.