eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa sukcesywnie w 2024 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sukcesywnie w 2024 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury Filmowej Stylowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950001490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odrodzenia 9

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639-23-13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckf@stylowy.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stylowy.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stylowy.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sukcesywnie w 2024 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6d05226-7a46-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036013/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych i napojów w 2024 r. na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PTP/3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 788313,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywnie w 2024 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu.
2. Zamówienie jest realizowane w podziale na 5 części:
- Część 1 zamówienia – Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu, soli i mieszanki karmelowej
- Część 2 zamówienia – Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów do nachos
- Część 3 zamówienia – Dostawa opakowań do popcornu
- Część 4 zamówienia – Dostawa orzeszków w panierce
- Część 5 zamówienia – Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu i gazu CO2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 5.1-5.5 do SWZ.
4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę artykułów w asortymencie i ilościach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
5. Ilości artykułów spożywczych, napojów, opakowań i produktów do sporządzania napojów, wskazane dla poszczególnych części zamówienia są ilościami maksymalnymi przedmiotu zamówienia. Realizacja umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania części zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zamawianych artykułów, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstaw do żądania zmiany warunków umowy, w tym także ceny.
6. Ilość zamówionych artykułów, o których mowa w pkt 4 i 5, może ulec zmniejszeniu w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny, przy czym Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia artykułów w ilości nie mniejszej niż określona procentowo dla poszczególnych części zamówienia jako „minimalna wielkość dostaw” i wskazana w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
7. Minimalna wielkość dostaw została określona w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
8. Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj artykułów przed dostawą. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344) lub telefonicznie z pisemnym potwierdzeniem, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przez upoważnione do tego osoby, w ilościach, asortymencie i terminie zgodnym z zamówieniem (rozumie się przez to również dostawy w weekendy oraz zamówienia, których czas realizacji określono jako szybki).
9. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w terminie określonym przez Zamawiającego,
b) dostarczania artykułów do baru Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość transportem na własny koszt i ryzyko,
c) dostarczenia artykułów I gatunku, pakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów. Zamawiający wymaga aby towar był wysokiej jakości, opisany, dostarczany w nieuszkodzonych opakowaniach. Każdorazowa dostawa będzie sprawdzana przez Zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności pomiędzy złożonym zamówieniem a dostarczonymi artykułami Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia w czasie nie dłuższym niż 3 dni.
d) W przypadku, gdy świeżość artykułów budzi jakiekolwiek wątpliwości, Zamawiający ma prawo zwrotu danej partii artykułów i żądać dostawy świeżych artykułów, a Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy świeżych artykułów w ilości odpowiadającej zwróconej partii artykułów w czasie nie dłuższym niż 3 dni.
e) zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie każdorazowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu odbioru artykułów bez zastrzeżeń oraz doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Kwota należności zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane do Zamawiającego – Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość.
10. Opis części 1 zamówienia - Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu, soli i mieszanki karmelowej
10.1. Przedmiot zamówienia:
1. tłuszcz kokosowy do prażenia popcornu – ilość max do 450 kg,
2. tłuszcz półpłynny do prażenia popcornu – ilość max do 2 500 kg,
3. sól do prażenia popcornu – ilość max do 250 kg,
4. kukurydza do popcornu – ilość max do 6 000 kg,
5. karmelowa przyprawa do popcornu – ilość max do 150 kg.
10.2. Wymagania:
1. tłuszcz kokosowy w wiaderkach, przeznaczony do prażenia popcornu słodkiego,
2. tłuszcz półpłynny w wiaderkach, przeznaczony do prażenia popcornu solonego,
3. sól zmielona na pył, rozpuszczalna w tłuszczach,
4. kukurydza do popcornu wolna od GMO – udokumentowana certyfikatem, pakowana w worki powyżej 20 kg o wydajności 27 litrów popcornu z 1 kg ziarna,
5. karmelowa przyprawa w workach do 10 kg przeznaczona do prażenia popcornu

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 110329,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywnie w 2024 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu.
2. Zamówienie jest realizowane w podziale na 5 części:
- Część 1 zamówienia – Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu, soli i mieszanki karmelowej
- Część 2 zamówienia – Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów do nachos
- Część 3 zamówienia – Dostawa opakowań do popcornu
- Część 4 zamówienia – Dostawa orzeszków w panierce
- Część 5 zamówienia – Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu i gazu CO2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 5.1-5.5 do SWZ.
4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę artykułów w asortymencie i ilościach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
5. Ilości artykułów spożywczych, napojów, opakowań i produktów do sporządzania napojów, wskazane dla poszczególnych części zamówienia są ilościami maksymalnymi przedmiotu zamówienia. Realizacja umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania części zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zamawianych artykułów, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstaw do żądania zmiany warunków umowy, w tym także ceny.
6. Ilość zamówionych artykułów, o których mowa w pkt 4 i 5, może ulec zmniejszeniu w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny, przy czym Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia artykułów w ilości nie mniejszej niż określona procentowo dla poszczególnych części zamówienia jako „minimalna wielkość dostaw” i wskazana w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
7. Minimalna wielkość dostaw została określona w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
8. Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj artykułów przed dostawą. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344) lub telefonicznie z pisemnym potwierdzeniem, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przez upoważnione do tego osoby, w ilościach, asortymencie i terminie zgodnym z zamówieniem (rozumie się przez to również dostawy w weekendy oraz zamówienia, których czas realizacji określono jako szybki).
9. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w terminie określonym przez Zamawiającego,
b) dostarczania artykułów do baru Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość transportem na własny koszt i ryzyko,
c) dostarczenia artykułów I gatunku, pakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów. Zamawiający wymaga aby towar był wysokiej jakości, opisany, dostarczany w nieuszkodzonych opakowaniach. Każdorazowa dostawa będzie sprawdzana przez Zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności pomiędzy złożonym zamówieniem a dostarczonymi artykułami Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia w czasie nie dłuższym niż 3 dni.
d) W przypadku, gdy świeżość artykułów budzi jakiekolwiek wątpliwości, Zamawiający ma prawo zwrotu danej partii artykułów i żądać dostawy świeżych artykułów, a Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy świeżych artykułów w ilości odpowiadającej zwróconej partii artykułów w czasie nie dłuższym niż 3 dni.
e) zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie każdorazowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu odbioru artykułów bez zastrzeżeń oraz doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Kwota należności zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane do Zamawiającego – Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość.
10. Opis części 2 zamówienia - Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów do nachos
10.1. Przedmiot zamówienia:
1. nachos (chipsy trójkątne smakowe) – ilość max do 8 500 kg,
2. sos serowy do nachos – ilość max do 3 500 kg,
3. sos salsa do nachos – ilość max do 3 000 kg.
10.2 Wymagania:
1. nachos o smaku BBQ w opakowaniach powyżej 0,3 kg,
2. sos serowy do nachos w workach z możliwością podgrzewania w przeznaczonym do tego celu urządzeniu,
3. sos salsa w opakowaniach o wadze powyżej 2 kilogramów z możliwością zastosowania pompki do nalewania,
4. wyposażenie Zamawiającego w podgrzewacz do nachos (2 szt.) – obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis i uruchomienie podgrzewacza,
5. wyposażenie Zamawiającego w podgrzewacz do sosu serowego z dozownikiem odpowiednio dobranym do worka (2 szt.) – obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis i uruchomienie podgrzewacza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 338595,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywnie w 2024 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu.
2. Zamówienie jest realizowane w podziale na 5 części:
- Część 1 zamówienia – Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu, soli i mieszanki karmelowej
- Część 2 zamówienia – Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów do nachos
- Część 3 zamówienia – Dostawa opakowań do popcornu
- Część 4 zamówienia – Dostawa orzeszków w panierce
- Część 5 zamówienia – Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu i gazu CO2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 5.1-5.5 do SWZ.
4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę artykułów w asortymencie i ilościach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
5. Ilości artykułów spożywczych, napojów, opakowań i produktów do sporządzania napojów, wskazane dla poszczególnych części zamówienia są ilościami maksymalnymi przedmiotu zamówienia. Realizacja umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania części zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zamawianych artykułów, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstaw do żądania zmiany warunków umowy, w tym także ceny.
6. Ilość zamówionych artykułów, o których mowa w pkt 4 i 5, może ulec zmniejszeniu w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny, przy czym Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia artykułów w ilości nie mniejszej niż określona procentowo dla poszczególnych części zamówienia jako „minimalna wielkość dostaw” i wskazana w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
7. Minimalna wielkość dostaw została określona w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
8. Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj artykułów przed dostawą. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344) lub telefonicznie z pisemnym potwierdzeniem, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przez upoważnione do tego osoby, w ilościach, asortymencie i terminie zgodnym z zamówieniem (rozumie się przez to również dostawy w weekendy oraz zamówienia, których czas realizacji określono jako szybki).
9. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w terminie określonym przez Zamawiającego,
b) dostarczania artykułów do baru Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość transportem na własny koszt i ryzyko,
c) dostarczenia artykułów I gatunku, pakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów. Zamawiający wymaga aby towar był wysokiej jakości, opisany, dostarczany w nieuszkodzonych opakowaniach. Każdorazowa dostawa będzie sprawdzana przez Zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności pomiędzy złożonym zamówieniem a dostarczonymi artykułami Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia w czasie nie dłuższym niż 3 dni.
d) W przypadku, gdy świeżość artykułów budzi jakiekolwiek wątpliwości, Zamawiający ma prawo zwrotu danej partii artykułów i żądać dostawy świeżych artykułów, a Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy świeżych artykułów w ilości odpowiadającej zwróconej partii artykułów w czasie nie dłuższym niż 3 dni.
e) zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie każdorazowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu odbioru artykułów bez zastrzeżeń oraz doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Kwota należności zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane do Zamawiającego – Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość.
10. Opis części 3 zamówienia – Dostawa opakowań do popcornu
10.1. Przedmiot zamówienia:
1. kubek do popcornu o pojemności ok. 5 l - ilość max do 13 000 szt.,
2. kubek do popcornu o pojemności ok. 3 l - ilość max do 40 000 szt.,
3. kubek do popcornu o pojemności ok. 2 l - ilość max do 22 000 szt.
10.2. Wymagania:
1. kubki do popcornu z uniwersalnym wzorem, stabilne po złożeniu,
2. certyfikat spełnienia wymagań przez wyrób przeznaczony do bezpośredniego kontaktu z żywnością.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 48530,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywnie w 2024 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu.
2. Zamówienie jest realizowane w podziale na 5 części:
- Część 1 zamówienia – Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu, soli i mieszanki karmelowej
- Część 2 zamówienia – Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów do nachos
- Część 3 zamówienia – Dostawa opakowań do popcornu
- Część 4 zamówienia – Dostawa orzeszków w panierce
- Część 5 zamówienia – Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu i gazu CO2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 5.1-5.5 do SWZ.
4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę artykułów w asortymencie i ilościach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
5. Ilości artykułów spożywczych, napojów, opakowań i produktów do sporządzania napojów, wskazane dla poszczególnych części zamówienia są ilościami maksymalnymi przedmiotu zamówienia. Realizacja umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania części zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zamawianych artykułów, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstaw do żądania zmiany warunków umowy, w tym także ceny.
6. Ilość zamówionych artykułów, o których mowa w pkt 4 i 5, może ulec zmniejszeniu w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny, przy czym Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia artykułów w ilości nie mniejszej niż określona procentowo dla poszczególnych części zamówienia jako „minimalna wielkość dostaw” i wskazana w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
7. Minimalna wielkość dostaw została określona w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
8. Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj artykułów przed dostawą. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344) lub telefonicznie z pisemnym potwierdzeniem, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przez upoważnione do tego osoby, w ilościach, asortymencie i terminie zgodnym z zamówieniem (rozumie się przez to również dostawy w weekendy oraz zamówienia, których czas realizacji określono jako szybki).
9. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w terminie określonym przez Zamawiającego,
b) dostarczania artykułów do baru Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość transportem na własny koszt i ryzyko,
c) dostarczenia artykułów I gatunku, pakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów. Zamawiający wymaga aby towar był wysokiej jakości, opisany, dostarczany w nieuszkodzonych opakowaniach. Każdorazowa dostawa będzie sprawdzana przez Zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności pomiędzy złożonym zamówieniem a dostarczonymi artykułami Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia w czasie nie dłuższym niż 3 dni.
d) W przypadku, gdy świeżość artykułów budzi jakiekolwiek wątpliwości, Zamawiający ma prawo zwrotu danej partii artykułów i żądać dostawy świeżych artykułów, a Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy świeżych artykułów w ilości odpowiadającej zwróconej partii artykułów w czasie nie dłuższym niż 3 dni.1
e) zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie każdorazowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu odbioru artykułów bez zastrzeżeń oraz doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Kwota należności zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane do Zamawiającego – Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość.
10. Opis części 4 zamówienia – Dostawa orzeszków w panierce
10.1. Przedmiot zamówienia:
Orzeszki ziemne w chrupiącej panierce w pakiecie z kubeczkami – ilość max do 40 kartonów (12x650 g)
10.2. Wymagania:
1. orzeszki przygotowane jako produkt specjalny do sprzedaży w kinach, posiadający w pakiecie kubeczki z pokrywkami jednorazowego użytku,
2. wyposażenie Zamawiającego w podgrzewacz do orzeszków (1 szt.) – obejmujące dzierżawę, dostawę, instalację, serwis i uruchomienie podgrzewacza

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 15192,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywnie w 2024 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu.
2. Zamówienie jest realizowane w podziale na 5 części:
- Część 1 zamówienia – Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu, soli i mieszanki karmelowej
- Część 2 zamówienia – Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów do nachos
- Część 3 zamówienia – Dostawa opakowań do popcornu
- Część 4 zamówienia – Dostawa orzeszków w panierce
- Część 5 zamówienia – Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu i gazu CO2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 5.1-5.5 do SWZ.
4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę artykułów w asortymencie i ilościach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
5. Ilości artykułów spożywczych, napojów, opakowań i produktów do sporządzania napojów, wskazane dla poszczególnych części zamówienia są ilościami maksymalnymi przedmiotu zamówienia. Realizacja umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania części zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zamawianych artykułów, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstaw do żądania zmiany warunków umowy, w tym także ceny.
6. Ilość zamówionych artykułów, o których mowa w pkt 4 i 5, może ulec zmniejszeniu w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny, przy czym Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia artykułów w ilości nie mniejszej niż określona procentowo dla poszczególnych części zamówienia jako „minimalna wielkość dostaw” i wskazana w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
7. Minimalna wielkość dostaw została określona w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5.1-5.5 do SWZ).
8. Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj artykułów przed dostawą. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344) lub telefonicznie z pisemnym potwierdzeniem, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przez upoważnione do tego osoby, w ilościach, asortymencie i terminie zgodnym z zamówieniem (rozumie się przez to również dostawy w weekendy oraz zamówienia, których czas realizacji określono jako szybki).
9. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w terminie określonym przez Zamawiającego,
b) dostarczania artykułów do baru Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość transportem na własny koszt i ryzyko,
c) dostarczenia artykułów I gatunku, pakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów. Zamawiający wymaga aby towar był wysokiej jakości, opisany, dostarczany w nieuszkodzonych opakowaniach. Każdorazowa dostawa będzie sprawdzana przez Zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności pomiędzy złożonym zamówieniem a dostarczonymi artykułami Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia w czasie nie dłuższym niż 3 dni.
d) W przypadku, gdy świeżość artykułów budzi jakiekolwiek wątpliwości, Zamawiający ma prawo zwrotu danej partii artykułów i żądać dostawy świeżych artykułów, a Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy świeżych artykułów w ilości odpowiadającej zwróconej partii artykułów w czasie nie dłuższym niż 3 dni.1
e) zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie każdorazowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu odbioru artykułów bez zastrzeżeń oraz doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Kwota należności zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane do Zamawiającego – Centrum Kultury Filmowej „Stylowy” w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość.
10. Opis części 5 zamówienia – Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu i gazu CO2
10.1. Przedmiot zamówienia:
1. napoje bezalkoholowe gazowane o smaku pomarańczowym w butelkach PET 0,5 L - ilość max do 2 500 szt.,
2. napoje bezalkoholowe gazowane o smaku cytrynowo-limonkowym w butelkach PET 0,5 L - ilość max do 1 600 szt.,
3. napoje bezalkoholowe gazowane o smaku typu cola w butelkach PET 0,5 L - ilość max do 20 000 szt.,
4. napoje bezalkoholowe gazowane o smaku typu cola bez cukru w butelkach PET 0,5 L - ilość max do 3 000 szt.,
5. herbaty mrożone w butelkach PET 0,5 L – ilość max do 12 000 szt.,
6. woda gazowana w butelkach PET 0,5 L - ilość max do 2 500 szt.,
7. woda niegazowana w butelkach PET 0,5 L - ilość max do 12 000 szt.,
8. soki w butelkach PET 0,33 L - ilość max do 4 000 szt.,
9. napoje energetyzujące w puszkach 0,25 L - ilość max do 360 szt.,
10. syrop w kartonach 20L do sporządzania napoju gazowanego z cukrem z dystrybutora – ilość max do 3 800L
11. syrop w kartonach 20L do sporządzania napoju gazowanego bez cukru z dystrybutora - ilość max do 300 L,
12. syrop w kartonach 10 L do sporządzania herbaty mrożonej – ilość max do 250 L,
13. gaz CO2 w butlach do 10 kg do sporządzania napoju z dystrybutora - ilość max do 250 kg.
10.2. Wymagania:
1. napoje w butelkach PET pakowane w zgrzewki (folię termokurczliwą), ułatwiające transport i magazynowanie,
2. napoje w puszkach pakowane w folię termokurczliwą zapobiegającą wgnieceniu i ułatwiającą transport oraz magazynowanie,
3. syrop w workach do 10 L i 20 L odpowiednio do herbaty mrożonej i napoju gazowanego wyposażonych w specjalny zawór, umożliwiający podłączenie do dystrybutora, worki zapakowane w grube i twarde kartony zabezpieczające przed pęknięciem,
4. gaz CO2 w butlach do 10 kg,
5. wyposażenie Zamawiającego w materiały reklamowe prezentujące napoje w zestawach barowych,
6. dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.5.5.) Wartość części: 275667,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102171,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102171,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102171,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCO Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 499-044-60-55

7.3.3) Ulica: ul. Polna 13A

7.3.4) Miejscowość: Bobolice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-020

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102171,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350641,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350641,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350641,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCO Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 499-044-60-55

7.3.3) Ulica: ul. Polna 13A

7.3.4) Miejscowość: Bobolice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-020

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350641,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59691,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59691,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59691,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCO Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 499-044-60-55

7.3.3) Ulica: ul. Polna 13A

7.3.4) Miejscowość: Bobolice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-020

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59691,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18539,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18539,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18539,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCO Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 499044-60-55

7.3.3) Ulica: ul. Polna 13A

7.3.4) Miejscowość: Bobolice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-020

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18539,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373155,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373155,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373155,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frito Lay Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 592-134-77-21

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 1

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373155,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.