eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Wykonanie instalacji C. O. w budynku Urzędu Gminy w Cewicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji C. O. w budynku Urzędu Gminy w Cewicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16

1.5.2.) Miejscowość: Cewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji C. O. w budynku Urzędu Gminy w Cewicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25c51e01-a561-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038092/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Cewicach(elewacja, klimatyzacja, c.o.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z brzmieniem wyżej przytoczonego przepisu Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art 226 ust 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki nie zostały w istotny sposób zmienione. Zmawiający prowadził postępowanie na podstawie art 275 pkt 1 ustawy, jednakże w wyznaczonym na składanie ofert terminie nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie i udzielił zamówienia w trybie z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4e0265d5-20a0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZIR.271.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 606732,94 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 479497,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania opartej o system klimakonwektorów w
budynku Urzędu Gminy w Cewicach zlokalizowanego przy ulicy W. Witosa 16 w miejscowości Cewice..
Zakres przedmiotu zamówienia
1. Demontaż istniejącej instalacji C.O. w tym:
a) Demontaż zaworów grzejnikowych przelotowych,
b) Demontaż stalowych grzejników płytowych: dwupłytowych,
c) Demontaż żeliwnych grzejników,
d) Demontaż stalowych rurociągów.
2. Prace montażowe instalacji centralnego ogrzewania i instalacji klimatyzacyjnej
w tym:
a) Montaż armatury odcinającej i filtracyjnej na rurach przyłączanych do klimakonwektorówb) Montaż zaworu odcinającego, wyposażonego w siatkę filtracyjną na przewodzie zasilającym.
c) Montaż zaworu odcinającego na przewodzie powrotnym.
d) Podłączenie klimakonwektorów z instalacją odprowadzającą kondensat.
e) Montaż rur wykonanych ze stali niestopowej o nr materiału 1.0034 według normy DIN EN 10305-3.
f) Montaż na ścianach uchwytów do mocowania rur instalacyjnych wykonanych
z materiałów niepalnych (łącznie z kołkami) z przekładkami tłumiącymi drgania (izofonicznymi). Uchwyty powinny być
mocowane przy pomocy kołków rozporowych o konstrukcji uwzgledniającej materiał, z którego została wykonana przegroda
budowlana.
g) Przejścia rur instalacyjnych przy przechodzeniu przez stropy międzykondygnacyjne wykonywać w tych samych miejscach
w jakich montowane były istniejące.
h) Wykonanie w systemie trójnikowym czynnika grzewczego i chłodzącego
i) Montaż stalowych klimakonwektorów przypodłogowych z podłączeniem bocznym w instalacji wodnej 2-rurowej,
zawieszanych na ścianach zewnętrznych pod oknami o następujących właściwościach:
- wąska konstrukcja,
- cicha praca – max ciśnienie akustyczne nie może przekroczyć 42,5 dB(A),
- wydajny wentylator z niskim poziomem hałasu,
- aluminiowy wymiennik ciepła z hydrofilowym pokryciem i wewnętrzną, rowkowaną rurą miedzianą o dużej efektywności
wymiany ciepła,
- obudowa ze stali ocynkowanej,
- taca kondensatu z odpływem, w komplecie z izolacją anty-kondensacyjną,
- filtr z polipropylenu,
- maskownice dekoracyjne w wysokiej jakości stopu aluminium,
- o mocy cieplnej do 5000 W i mocy grzewczej do 4,2 kW oraz chłodzącej do 3,10 kW.
W przypadku klimakonwektorów montowanych w sanitariach i w częściach komunikacyjnych, należy lokalizować je na
przegrodach wewnętrznych.
j) Montaż odpowietrzników automatycznych z zaworami odcinającymi DN15.
k) Montaż przewodów kanalizacyjnych połączonych z klimakonwektorami i pionami kanalizacyjnymi.
l) Przewody zaizolować termicznie otulinami termoizolacyjnymi z wełny skalnej jednostronnie pokrytymi warstwą folii
aluminiowej.
3. Roboty towarzyszące, w tym:
a) Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji dołączonej do dokumentów zamówienia.
1. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem
w pierwszej kolejności rozpatrywać należy zapisy dokumentacji projektowej,
a następnie przedmiaru robót.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi
elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być
mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na
celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają
uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy
ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy
zaproponowane rozwiązania są równoważne.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za
wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W
takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
4. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych
objętych przedmiotem zamówienia.
5. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wszystkie roboty montażowe, wykończeniowe i instalacyjne wykonane zostały w
sposób umożliwiający korzystanie z obiektu przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się oraz nie
spowodowały ograniczeń dla osób niepełnosprawnych. Instalacja c.o. powinna zostać położona w sposób nieutrudniający
poruszania się po obiekcie przez osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1. Roboty montażowe i instalacyjne
2. Roboty tynkarskie
3. Roboty elektryczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUAPRO s.c. Rafał i Łukasz Bojke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882471619

7.3.3) Ulica: ul. Wiklinowa 25

7.3.4) Miejscowość: Reda

7.3.5) Kod pocztowy: 84-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nd

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.