Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00535424/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu
Pakiet nr 1- Respiratory transportowe CBRNE
Pakiet nr 2- Zamgławiacz do dezynfekcji pomieszczeń
realizowana z programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12145591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętuPakiet nr 1- Respiratory transportowe CBRNE
Pakiet nr 2- Zamgławiacz do dezynfekcji pomieszczeń
realizowana z programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a72e8957-c142-4918-84b5-83a3bf3f042f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008956/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa resp[iratorów transportowych CBRNE szt. 4
1.2.19 Dostawa zamgławiaczy do dezynfekcji powierzchni sztuk 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535424
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/116/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu Pakiet nr 1- Respiratory transportowe CBRNE sztuk 4 o parametrach określonych w załączniku nr 1a Pakiet nr 14.5.3.) Główny kod CPV: 33172000-6 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 243898,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętuPakiet nr 2- Zamgławiacze do dezynfekcji pomieszczeń sztuk 4 o parametrach określonych w załączniku nr 1a pakiet nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące
4.5.5.) Wartość części: 60762,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243812,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243812,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243812,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RescuLine sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9292025163
7.3.3) Ulica: Fabryczna 17
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243812,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66370,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66370,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66370,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greenpol Instytut kształtowania Środowiska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290100334
7.3.3) Ulica: ul. S. Żeromskiego 10/4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-066
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GREENPOL" INSTYTUT KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GREENPOL" INSTYTUT KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66370,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Usługi transportu pacjentów dializowanych III postępowanie
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta Sucha Beskidzka
- Dostawa płyt granitowych
- Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie ........ do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b w 2026 r.
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2026 r. - część I
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie XIV
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie uzupełniające zestawów intensywnej terapii do powietrznej ewakuacji medycznej oraz zestawów do powietrznej ewakuacji medycznej (...)
- Zakup i montaż sterylizatorów w 3 Stacjach Uzdatniania Wody na terenie gminy Ostrów Mazowiecka
- Zakup zestawu do znieczulenia podczas badań w polu magnetycznym składającego się z kardiomonitora z konsolą do zdalnego sterowania oraz aparatu do znieczulenia
- Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zadań na rzecz ochrony ludności ...-zakup i dostawa urządzeń elektrycznych i spalinowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





