eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wielicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Górny 2

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 399 98 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwielicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatwielicki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b57cab64-8aa4-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b57cab64-8aa4-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042030/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512299

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIU 272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 419362,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce.
2. W ramach niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązuje się do wyprodukowania i dostarczenia Zamawiającemu następujących tablic rejestracyjnych:
a. Tablice samochodowe zwyczajne (jedno i dwurzędowe), w tym wtórniki –17 000 sztuk,
b. Tablice samochodowe do oznaczania pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, w tym wtórniki – 300 sztuk
c. Tablice samochodowe zwyczajne zmniejszone, w tym wtórniki- 300 sztuk,
d. Tablice profesjonalne samochodowe (jedno i dwurzędowe) – 4 sztuk,
e. Tablice samochodowe tymczasowe (jedno i dwurzędowe), w tym wtórniki – 800 sztuk,
f. Tablice samochodowe tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, w tym wtórniki -5 sztuk
g. Tablice motorowerowe, w tym wtórniki – 300 sztuk,
h. Tablice motorowerowe dla motoroweru wyposażonego w silnik elektryczny, w tym wtórniki 30 sztuk
i. Tablice profesjonalne motorowerowe –2 sztuki,
j. Tablice motorowerowe tymczasowe, w tym wtórniki – 5 sztuk,
k. Tablice motocyklowe, w tym wtórniki – 1500 sztuk,
l. Tablice motocyklowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, w tym wtórniki – 10 sztuk,
m. Tablice motocyklowe tymczasowe – 5 sztuk,
n. Tablice profesjonalne motocyklowe – 5 sztuk,
o. Tablice indywidualne samochodowe (jedno lub dwurzędowe), w tym wtórniki - 200 sztuk,
p. Tablice indywidualne samochodowe jedno i dwurzędowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem , w tym wtórniki – 10 sztuk,
q. Tablice indywidualne motocyklowe, w tym wtórniki,– 10 sztuk,
r. Tablice zabytkowe samochodowe (jedno lub dwurzędowe), w tym wtórniki – 100 sztuk,
s. Tablice zabytkowe motocyklowe, w tym wtórniki- 10 sztuk
t. Tablice zabytkowe motorowerowe, w tym wtórniki – 10 sztuk,
u. Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone, w tym wtórniki – 10 sztuk
oraz do odbioru wszystkich zużytych tablic rejestracyjnych, zdanych Zamawiającemu i przeznaczonych do likwidacji oraz ich fizyczną kasację, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu specjalistyczne oprogramowanie umożliwiające zamawianie tablic za pośrednictwem łączy teleinformatycznych. System informatyczny musi być kompatybilny z wykorzystywanym przez Zamawiającego systemem i być dostosowany do zasad znakowania pojazdów w całym okresie realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni przeszkolenie co najmniej 2 pracowników Zamawiającego z obsługi przedmiotowego systemu.
4. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wymogami określonymi w:
a. przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.);
b. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847), jak również rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1885);
c. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547);normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1344 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
a w przypadku zmiany lub uchylenia powołanych przepisów, zgodnie z aktualnymi przepisami, które regulować będą wymogi techniczne i wzory tablic rejestracyjnych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części dostawy oraz zmiany ilości w poszczególnych rodzajach zamawianych tablic stosownie do potrzeb. Zakres zamówienia nie może być jednak mniejszy niż 50 % całkowitej wartości zamówienia.
6. Dostawa następować będzie partiami, według zamówień częściowych, sporządzanych przez Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub emailem Wykonawcę o ilości i rodzaju tablic niezbędnych do dostarczenia w ramach danej dostawy częściowej. Zamawiający zlecając w kolejnych zleceniach jednostkowych wykonanie tablic określi ich ilość oraz wyróżniki literowo – cyfrowe.
7. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. Wieliczka ul. Słowackiego 29) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca.
8. Każdy komplet tablic musi zostać zabezpieczony przekładka papierową. Tablice rejestracyjne winny być opakowane w foliowe koszulki w paczkach po 25 kompletów lub sztuk z czytelnym opisem numeru, serii i numerami rejestracyjnymi.
9. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek dostarczenia nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic przeznaczonych do likwidacji w terminie maksymalnie 7 dni od dnia złożenia zamówienia.
10. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionych wtórników tablic do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie jednak nie dłużej niż w ciągu maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482708,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492964,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482708,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351500765

7.3.3) Ulica: Łowińskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482708,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.