eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzezawaSukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 07.01.2026 r. do 31.12.2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 07.01.2026 r. do 31.12.2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM.ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZEZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001188603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 11

1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 146127832

1.5.8.) Numer faksu: + 48 146127832

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@psprzezawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sprzezawa.szkolnastrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 07.01.2026 r. do 31.12.2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-358b5ae4-5a1f-41f5-94c7-e79a7617279d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00573531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089918/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 07.01.2026 r. do 31.12.2026 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-358b5ae4-5a1f-41f5-94c7-e79a7617279d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
następujących środków komunikacji elektronicznej:
a) platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
b) poczty elektronicznej: z.michalowski@rzezawa.pl
Uwaga !: ofertę w postępowaniu można złożyć tylko za pośrednictwem platformy do obsługi postępowań dostępnej na stronie
internetowej: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z platformy e-zamówienia jest bezpłatne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postepowaniu z
wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” ( „Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielenie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości ( przycisk „dodaj
załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ‘Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12.14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB ( wielkość ta
dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
12.15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12.16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https:// ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Dodatkowo informujemy, że zgodnie z zapisami SWZ postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. W
związku z powyższym wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Więcej
informacji dot. kwestii komunikacji w postępowaniu przedstawia SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1),
zwanego dalej „Rozporządzeniem” lub „RODO” informuję, iż:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Publiczna Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi Królowej w Rzezawie z
siedzibą przy ulicy Szkolnej 11 w Rzezawie, 32- 765 Rzezawa, Tel. 14 6127832, mail: szkola@psprzezawa.pl.
2. Administrator danych osobowych informuje, iż został powołany Inspektor ochrony danych, którego funkcję pełni Pani Agnieszka
Kwaśnik. Kontakt z Inspektorem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@radzymin.pl lub pisemnie na adres
siedziby Administratora danych, wskazany powyżej.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 zł netto w trybie podstawowym w
celu wyłonienia wykonawcy, realizacji umowy, ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.
4. Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
wynikającego z:
-ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
- Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
W zakresie danych dotyczących wyroków skazujących i czynów zabronionych (art. 10 RODO) w sytuacji
żądania przez Zamawiającego przedstawienia dowodów na potwierdzenie podstaw do braku wykluczania
w związku z art. 108, 124 ust. 1, art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wskazane dane
będą również przetwarzane w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej do upływu terminu na ich wniesienia w
związku z art. 18 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do
podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
Pani/ Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. ust. 1 lit. b RODO będziemy przetwarzać jeśli jest Pani/ Pan stroną umowy.
c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO-przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych
przez Administratora lub przez stronę trzecią.
Pani/ Pana dane, w związku z tym, że jest Pani/ Pan pracownikiem, osobą reprezentującą Wykonawcę lub przedstawicielem
wskazanym w umowie, współpracownikiem Wykonawcy będą przetwarzane w celach kontaktowych w związku z komunikacją z
potencjalnym Zleceniobiorcą, podjęciem czynności przed zawarciem umowy a także czynności związanych z realizacją umowy.
Na tej podstawie będziemy również przetwarzać Pani / Pana dane w związku z obroną przed ewentualnymi roszczeniami.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty zainteresowane, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18, 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. Odbiorcami Pani/ Pana
danych będą również podmioty, z którymi współpracuje Administrator: Ziemowit Michałowski inspektor Urzędu Gmina Rzezawa przy
ul. Długiej 21 w Rzezawie, Michał Maderak - Administrator Systemów Informatycznych PSP w Rzezawie, dostawca

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PSPRz.26.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 07.01.2026 do 31.12.2026 r. z podziałem na 6 części.Część 1: Dostawa artykułów spożywczych (różne):

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegające na świadczeniu dostawy przez
wykonawcę na takich samych warunkach określonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcę ilości asortymentu
danej części przedmiotu zamówienia.
Przewiduje się zwiększenie ilości asortymentu do 30 % zamówienia podstawowego (ilości określonych z załączniku nr 1b
danej części przedmiotu zamówienia).
Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz możliwości zwiększenia
dofinansowania Zamawiającego przypadającego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nieskorzystania
przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego określonego w
załączniku nr 1b oraz zwiększenia dofinansowania Zamawiającego przypadającego na dany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie
podlegające odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjętych w postępowaniu kryteriów ceny: Cena - 100 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 07.01.2026 do 31.12.2026 r. z podziałem na 6 części. Część 2: Dostawa mięsa, drobiu, przetworów mięsnych i wędlin:

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

15131130-5 - Wędliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegające na świadczeniu dostawy przez
wykonawcę na takich samych warunkach określonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcę ilości asortymentu
danej części przedmiotu zamówienia.
Przewiduje się zwiększenie ilości asortymentu do 30 % zamówienia podstawowego (ilości określonych z załączniku nr 1b
danej części przedmiotu zamówienia).
Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz możliwości zwiększenia
dofinansowania Zamawiającego przypadającego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nieskorzystania
przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego określonego w
załączniku nr 1b oraz zwiększenia dofinansowania Zamawiającego przypadającego na dany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie
podlegające odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjętych w postępowaniu kryteriów ceny: Cena - 100 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 07.01.2026 do 31.12.2026 r. z podziałem na 6 części. Część 3: Dostawa warzyw, owoców świeżych, kiszonek, jaj:

4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegające na świadczeniu dostawy przez
wykonawcę na takich samych warunkach określonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcę ilości asortymentu
danej części przedmiotu zamówienia.
Przewiduje się zwiększenie ilości asortymentu do 30 % zamówienia podstawowego (ilości określonych z załączniku nr 1b
danej części przedmiotu zamówienia).
Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz możliwości zwiększenia
dofinansowania Zamawiającego przypadającego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nieskorzystania
przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego określonego w
załączniku nr 1b oraz zwiększenia dofinansowania Zamawiającego przypadającego na dany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie
podlegające odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjętych w postępowaniu kryteriów ceny: Cena - 100 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 07.01.2026 do 31.12.2026 r. z podziałem na 6 części. Część 4: Dostawa mrożonek, owoców, warzyw, ryb:

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegające na świadczeniu dostawy przez
wykonawcę na takich samych warunkach określonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcę ilości asortymentu
danej części przedmiotu zamówienia.
Przewiduje się zwiększenie ilości asortymentu do 30 % zamówienia podstawowego (ilości określonych z załączniku nr 1b
danej części przedmiotu zamówienia).
Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz możliwości zwiększenia
dofinansowania Zamawiającego przypadającego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nieskorzystania
przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego określonego w
załączniku nr 1b oraz zwiększenia dofinansowania Zamawiającego przypadającego na dany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie
podlegające odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjętych w postępowaniu kryteriów ceny: Cena - 100 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 07.01.2026 do 31.12.2026 r. z podziałem na 6 części. Część 5: Dostawa pieczywa świeżego:

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegające na świadczeniu dostawy przez
wykonawcę na takich samych warunkach określonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcę ilości asortymentu
danej części przedmiotu zamówienia.
Przewiduje się zwiększenie ilości asortymentu do 30 % zamówienia podstawowego (ilości określonych z załączniku nr 1b
danej części przedmiotu zamówienia).
Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz możliwości zwiększenia
dofinansowania Zamawiającego przypadającego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nieskorzystania
przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego określonego w
załączniku nr 1b oraz zwiększenia dofinansowania Zamawiającego przypadającego na dany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie
podlegające odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjętych w postępowaniu kryteriów ceny: Cena - 100 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Rzezawie w okresie 07.01.2026 do 31.12.2026 r. z podziałem na 6 części. Część 6: Dostawa mlek i produktów mleczarskich:

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegające na świadczeniu dostawy przez
wykonawcę na takich samych warunkach określonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcę ilości asortymentu
danej części przedmiotu zamówienia.
Przewiduje się zwiększenie ilości asortymentu do 30 % zamówienia podstawowego (ilości określonych z załączniku nr 1b
danej części przedmiotu zamówienia).
Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz możliwości zwiększenia
dofinansowania Zamawiającego przypadającego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nieskorzystania
przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego określonego w
załączniku nr 1b oraz zwiększenia dofinansowania Zamawiającego przypadającego na dany.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegają tylko oferty nie
podlegające odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjętych w postępowaniu kryteriów ceny: Cena - 100 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony formularz OFERTA, zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ,
2) Wypełniony formularz cenowy, którego stanowi załącznik nr 1 b do SWZ ( wybrać odpowiedni w zależności od składanej
części przedmiotu zamówienia)
3) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym
pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów dołączonych do oferty;
3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SWZ;
4) Zgodnie z art.125 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia wraz z w/w oświadczeniami, także oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje
się na jego zasoby. Stosowne oświadczenia należy złożyć na załącznikach w/w tj. zał nr 2 ze zmianami dotyczącymi
podstawy tj. na podstawie art. 125 ust.5 ustawy Pzp i dopiskiem „oświadczenia podmiotu udostepniającego zasoby”.
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy zasoby w celu
potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu;
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni
Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w takim przypadku:
1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu , albo do reprezentowania i zawarcia w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być
dołączone do oferty,
2.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki
zakres usług wykonają poszczególni Wykonawcy.
4.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, usług, dostawy do realizacji, których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w
następujących przypadkach:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy poprzez jego wydłużenie względnie przesunięcie w sytuacji gdy:
a) wystąpiły klęski żywiołowe, inne stany nadzwyczajne, stany epidemii lub zagrożenia epidemicznego stwierdzone w
sposób prawnie określony zgodnie z obowiązującym porządkiem normatywnym,
b) niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji przedmiotu umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych
niezależnych od wykonawcy, niestanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było
przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi. Siłą wyższą, o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest zdarzenie niezależne
od wykonawcy, niestanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie
mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie w części lub w całości
jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy,
c) wystąpiły okoliczności, o których strony umowy nie były wstanie przewidzieć pomimo należytej staranności;
d) wstrzymano dostawy na żądanie Zamawiającego, wynikające z organizacji pracy placówki;
e) doszło do zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 lub art. 455 ust. 1 pkt 3) i 4) ustawy Prawo zamówień publicznych
w zakresie niezbędnym do realizacji aneksu, zawartego na podstawie wskazanych przepisów.
Wydłużenie lub też przesunięcie w czasie realizacji przedmiotu umowy nastąpi o czas równy przerwie w wykonywaniu
przedmiotu umowy w związku ze zdarzeniami, o których mowa pod lit. a) – e);
2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, w tym zwłaszcza, iż jeśli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca
powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57 ustawy Prawo zamówień publicznych to Wykonawca winien
wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego
2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia (ceny ofertowej):
1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zwiększenia lub zmniejszenia), przyjętej do określenia wysokości
wynagrodzenia Wykonawcy, która zacznie obowiązywać po dniu zawarcia przedmiotowej umowy. W takim wypadku
wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku VAT.
Zmianie ulegnie jedynie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia
obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia
Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być zastosowana zmieniona stawka podatku;
2) w razie rezygnacji przez Zama

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.