eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówPrzebudowa przepustu w ul. Dolina Jamny w Mikołowie - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przepustu w ul. Dolina Jamny w Mikołowie – zaprojektowanie
i wykonanie robót budowlanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

mikolow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przepustu w ul. Dolina Jamny w Mikołowie – zaprojektowanie
i wykonanie robót budowlanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22ee23be-fd1c-406f-987e-4b88a7ddd5ad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049236/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa przepustu na ul. Dolina Jamna – projekt i wykonanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1.7-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Zakres prac:
1) wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód, opinii, decyzji i pozwoleń wymaganych prawem;
2) wykonanie zgodnie z PFU i zatwierdzoną dokumentacją projektową, o której mowa w §1 ust. 2 pkt 1 umowy, robót budowlanych polegających w szczególności na:
- oczyszczeniu z roślinności wszystkich elementów istniejącego przepustu, skarp i nasypów;
- uszczelnieniu styków prefabrykatów, wraz z oczyszczeniem i uzupełnieniem ubytków zaprawami PCC;
- zabezpieczeniu antykorozyjnym wszystkich ścian przepustu, płyty górnej i skrzydeł przepustu;
- wykonaniu nowej izolacji typu ciężkiego wszystkich ścian przepustu oraz płyty górnej przepustu;
- uzupełnieniu brakujących elementów skrzydeł przepustu wraz z wymianą uszkodzonych;
- zabezpieczeniu antykorozyjnym profili stalowych;
- umocnieniu materacem gabionowym dna potoku na wlocie i wylocie, na długości 5,0 m od przepustu;
- wykonaniu obustronnego umocnienia brzegów potoku za pomocą drewnianej palisady z kołków Ø10÷12cm (głębokość wbicia 1,5m) na wlocie i wylocie, na długości 10,0m od przepustu;
- uzupełnienie ubytków skarp i nasypów wraz z ich zagęszczeniem i ponownym profilowaniem na wlocie i wylocie, na odcinku 10,0m od przepustu;
- wykonaniu nowej nawierzchni drogi na całej długości i szerokości przepustu oraz na odcinku 10,0m od przepustu w każdą stronę, szerokość jezdni poza przepustem min. 6,0m;
- wykonaniu nowej nawierzchni poboczy na odcinku 10,0m od przepustu w każdą stronę, szerokość poboczy min. 0,75m;
- wykonaniu remontu istniejącej balustrady polegający na oczyszczeniu z istniejącej farby i ponownym malowaniu oraz montaż do gzymsu;
- wykonaniu oznakowania na czas prowadzenia robót budowlanych;
- wykonaniu oznakowania docelowego;
- wykonaniu kosztorysu powykonawczego;
3) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do zgłoszenia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;

Szczegółowy zakres zawiera program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536954,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLEX s.c. Grzegorz Janik, Mirosław Michoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351766825

7.3.3) Ulica: Stuska 5

7.3.4) Miejscowość: Orzesze

7.3.5) Kod pocztowy: 43-180

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.