eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg"Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Nieruchomości Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160011169

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Chrobrego 32

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@znmbrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.znmbrzeg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7b5c174-70d0-49f7-b312-089dc841493a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00572705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084553/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami, zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny) - szczegółowe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania) - szczegółowe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZO.P.08.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zaopatrzenie w pojemniki poszczególnych frakcji, wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej,
ul. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia zarządzanych przez Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) Dostarczenia w ciągu 48 godzin od zawarcia umowy pojemników
na odpady z podziałem na: zmieszane, szkło, bioodpady, elektroodpady zgodnie ze wskazaniami wynikającymi z załącznika nr 1 do umowy, który określa: ilość, wielkość oraz miejsce posadowienia (nr gniazda). Pojemniki mają spełniać wymagania:
a) zgodność z Polską Normą,
b) w kolorach wynikających z przepisów prawa miejscowego, tj. na odpady zmieszane - czarne lub szare, na bioodpady - brązowe, szkło – zielone, na elektroodpady – czerwone, które dodatkowo powinny być opisane,
c) oznaczone w sposób wskazujący ich właściciela i zarządcę nieruchomości,
d) wyposażone w: koła umożliwiające ich transport ręczny, szczelną pokrywę w celu zapewnienia właściwego stanu porządkowego
i technicznego, a w przypadku pojemników na bioodpady - system przewietrzania, w celu ograniczenia gnicia odpadów i uciążliwości zapachowej;
2) Wywozu i utylizacji nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia zarządzanych przez Zamawiającego do instalacji właściwej dla przetwarzania odpadów co najmniej raz na dwa tygodnie (piątek) lub częściej, jeśli zachodzi taka potrzeba, po każdorazowym zgłoszeniu telefonicznym lub pisemnie przez Zamawiającego, określającym cmentarz,
z którego mają być wywiezione nieczystości;
3) Czyszczenia i odkażania pojemników z częstotliwością zapewniającą utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym;
4) Oznakowania pojemników na odpady w sposób opisany powyżej w ciągu
14 dni od dnia zawarcia umowy;
5) Niezwłocznego naprawiania i uzupełniania pojemników w przypadku ich uszkodzenia lub zaginięcia oraz ich wymiany zgodnie z okresem używalności, przy czym Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenia lub zaginięcie pojemników;
6) Dokładnego oczyszczania miejsc zaśmieconych przy załadunku nieczystości
i zabrania wszystkich odpadów w obrębie miejsca posadowienia pojemników;
7) Niedopuszczania do przepełnienia pojemników;
8) Pełnej dyspozycyjności w odniesieniu do terminowości wywozu nieczystości,
a w szczególności przed i po dniach wolnych od pracy (weekendy, święta, tzw. długie weekendy) oraz w okresie od 10 października do 10 listopada;
9) Poruszania się samochodem do odbioru nieczystości wyłącznie po utwardzanych alejkach;
10) Ręcznego transportowania pojemników na odpady posadowionych
w miejscach w pobliżu alejek nieutwardzonych;
11) Wjazdu na teren cmentarzy w celu odbioru nieczystości wyłącznie pojazdem
z opróżnioną skrzynią załadunkową, co każdorazowo będzie sprawdzane przez Zamawiającego, podobnie jak zapełnienie komory ładunkowej -
z chwilą wyjazdu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postepowaniu zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postepowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) Dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej;
2) wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) zgodnie z ustawą
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów,
3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (wzór załączono do IDW – załącznik nr 3);
4) potwierdzenie wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, usług polegających na odbieraniu odpadów komunalnych,
w ramach których, odebranych zostało łącznie co najmniej 250 Mg odpadów w przeciągu roku (wzór załączono do IDW – załącznik nr 6);
5) potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje kontenerami w następującej ilości
i pojemności (tabela w załączeniu IDW - wzór załączono do Instrukcji Dla Wykonawców - załącznik nr 7
6) potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym samochodem ciężarowym przeznaczonym do transportu odpadów o pojemności 6-11 m³ lub o pojemnościach skrzyni ładunkowej 18-23 m³ przeznaczonej do opróżniania pojemników od 240 l do do 1100 l. (wzór załączono do IDW - załącznik nr 8):
7) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
8) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące, aktualne na dzień złożenia dokumenty:
1) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (formularz uniwersalny dla wykonawcy oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW);
4) pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy);
5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
6) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów i oświadczenie tego podmiotu o braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW (jeżeli dotyczy);
7) oświadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4
do IDW.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.