Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja i remont budynków mieszkalnych w dwóch osadach Roztoczańskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Roztoczański Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061362589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plażowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846872066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@roztoczanskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rpn.gov.pl/bip
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przyrody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja i remont budynków mieszkalnych w dwóch osadach Roztoczańskiego Parku Narodowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-399a64fe-c81b-4c11-882f-b09986cd3d07
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00572559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087265/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja i remont budynków mieszkalnych w dwóch osadach Roztoczańskiego Parku Narodowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-399a64fe-c81b-4c11-882f-b09986cd3d073.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line: https://ezamowienia.gov.pl ; zwanej dalej „Platformą”
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz uznaje go za wiążący.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
sekretariat@roztoczanskipn.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt. 28 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAO.271.14.2025.zs
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie zadania pn. „Termomodernizacja i remont budynków mieszkalnych w dwóch osadach Roztoczańskiego Parku Narodowego”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego w osadzie Kosobudy 62A, 22-470 Zwierzyniec, działka nr 681/1:
a) roboty rozbiórkowe opaski przy budynku i roboty ziemne pod docieplenie ścian piwnic,
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych,
c) docieplenie stropu nad parterem wełną mineralną z pokryciem płytami osb3,
d) docieplenie ścian nad ziemia wełną mineralną,
e) docieplenie od dołu stropu nad piwnicą płytami styropianowymi,
f) docieplenie posadzek na gruncie z wymianą posadzek,
g) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej zewnętrznej,
h) wymiana drzwi na poddasze nieużytkowe,
i) montaż podokienników zewnętrznych i wewnętrznych,
j) wymiana źródła ciepła wraz z grzejnikami i orurowaniem,
k) wymiana opraw oświetleniowych na LED,
l) montaż instalacji fotowoltaicznej,
m) wymiana pokrycia dachu wraz z wymianą zniszczonej konstrukcji,
n) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej.
2) Termomodernizacja budynku mieszkalnego w osadzie Obrocz 136,
22-470 Zwierzyniec, działka nr 1081:
a) docieplenie ścian zewnętrznych,
b) docieplenie ścian fundamentowych,
c) docieplenie glifów okiennych;
d) docieplenie stropodachu od góry wraz z wymianą pokrycia dachu;
e) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej;
f) odtworzenie opaski przy budynku po dociepleniu fundamentów,
g) wymiana źródła ciepła wraz z grzejnikami,
h) montaż instalacji fotowoltaicznej.
Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
a) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
b) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
c) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie
z wykonaniem prac porządkowych,
d) zagospodarowania placu budowy,
e) utrzymania zaplecza budowy,
f) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45321000-3 - Izolacja cieplna
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:Warunki udziału w postępowaniu
1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności dotyczące posiadania przez Wykonawców zdolności finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż: 700 000 zł.,
4 Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże:
1) - wykonanie minimum 1 zdania polegającego na przebudowie lub modernizacji lub remoncie budynku obejmującym w swoim zakresie branżę konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. brutto, (przez roboty budowlane rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SWZ.
2) dysponuje osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem odpowiednim do funkcji jaka zostanie im powierzona, tj.:
1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i energetycznych.
Kierownik budowy oraz kierownicy robót poszczególnych branż powinni
posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.
z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie, określone w art.12 ust.1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia i wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w niniejszej SWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą:
Wymagany dokument
1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym
w Załączniku Nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach, będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu
z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2 i 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania,
w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału
w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach,
o których mowa powyżej (zał. 2 i 3) SWZ, dla każdego z tych podmiotów odrębnie.
2 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów –
zał. nr 8 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym termnie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wymagany dokument
1 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
2 Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
- załącznik nr 6 do SWZ.
3 Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ (oświadczenie wymagane, gdy do postępowania zostaną złożone co najmniej dwie oferty).
4 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 16 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1 Formularz oferty
Do przygotowania oferty należy pobrać Formularz oferty, który znajduje się na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Informacje podstawowe”, w sekcji: „Pozostałe dokumenty postępowania”. Formularz stanowi załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze. Przy składaniu oferty należy postępować zgodnie z punktami 18.1 - 18.17 SWZ.
2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ).
3 Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz „Oświadzcenie o spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ oraz podmiotowe środki dowodowe opisane w rozdziale 10.2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarte są we wzorze Umowy zamieszczonym na stronie prowadzonego postępowania - Załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-18 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-16
INNE PRZETARGI ZWIERZYNIEC
więcej: przetargi ZWIERZYNIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KUKLINOWIE W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOW. CZĘŚCI PODDASZA NA GABINET SPECJALISTYCZNY Z PRZEBUD. ORAZ MONTAŻ ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMY PIONOWEJ"
- Modernizacja infrastruktury stadionu - II etap
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ram. FEDS 2021-2027-Remont (termomodern.) hali sport. z łącz. przy SP Marcinowice
- CzęśćI-Roboty budowlane polegające na wykonaniu płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych w ramach zadania Budowa dyspozytorni zw. z bezp. dostaw i ograniczeniami strat wody do spożycia. cd. w SWZ
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w miejscowości Kije
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





