Og³oszenie z dnia 2025-12-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mys³owice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK SPORTU I REKREACJI W MYS£OWICACH
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Mys³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360408067
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Norberta Boñczyka 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: jgrzywacz@interia.eu
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.grzywacz@mosir.myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.mosir.myslowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mys³owice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0909008a-2be6-40cb-a6fa-8dea271c5d22
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00572399
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00572178/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mys³owice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0909008a-2be6-40cb-a6fa-8dea271c5d223.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poprzez e-mail: j.grzywacz@mosir.myslowice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnêtrzny. Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê” dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail j.grzywacz@mosir.myslowice.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodku Sportu i Rekreacji w Mys³owicach , 41-400 Mys³owice, ul. ks. N. Boñczyka 32z;
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji w Mys³owicach
41-400 Mys³owice, ul. ks. N. Boñczyka 32z jest Pan S³awomir Kotowicz, kontakt: adres e-mail: s.kotowicz@mosir.myslowice.pl, telefon: 32 3171801;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mys³owice” znak sprawy KA.ZA.261.4.2025, prowadzonym w trybie podstawowym;
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
1.5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KA.ZA.261.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mys³owice.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Wykonywanie ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Zamawiaj±cego w okresie 12 miesiêcy w ³±cznym wymiarze oko³o 4500 godzin (ilo¶æ godzin podana orientacyjnie).
Ilo¶æ godzin mo¿e ulec zmianie w przypadku istotnej potrzeby Zamawiaj±cego.
Ochrona mienia odbywaæ siê bêdzie w g³ównej mierze na o¶rodku S³upna Park w Mys³owicach przy ul. Stadionowej 13; Godziny ochrony: 21:00 – 06:00.
Dodatkowo w okresie zimowym przewidziana jest ochrona przy lodowisku w godzinach 17:00 – 21:00.
oraz w okresie letnim przy k±pielisku w godzinach 10:00 – 21:00
Ochrona obiektu w okresie ¶wi±t – Bo¿e narodzenie, Wielkanoc, Nowy Rok.
W czasie w/w godzin przewidziany jest 1 pracownik ochrony.
W ci±gu roku jest mo¿liwo¶æ dodatkowej ochrony na innych obiektach MOSiR Mys³owice w zale¿no¶ci od potrzeb i nieprzewidzianej sytuacji.
2.2. Zapewnienie bezpieczeñstwa podczas imprez sportowo- kulturalnych w Mys³owicach w obiektach Zamawiaj±cego w okresie 12 miesiêcy w ³±cznym wymiarze oko³o 500 godzin (ilo¶æ godzin podana orientacyjnie celem wyceny i porównania ofert).
Ilo¶æ godzin mo¿e ulec zmianie w przypadku istotnej potrzeby Zamawiaj±cego.
Nie przewiduje siê imprez o charakterze imprez masowych w rozumieniu ustawy.
Przewiduje siê organizacjê nastêpuj±cych imprez:
a) zabezpieczenie biegu ulicznego – ok. 40 pracowników ochrony,
b) zabezpieczenie rajdu rowerowego – ok. 10 pracowników ochrony,
c) zabezpieczenie turniejów sportowych – typu siatkówka pla¿owa, zawody judo, turnieje tañca - ok. 5 pracowników,
d) Zabezpieczenie imprez kulturalnych - typu kino letnie, dzieñ dziecka, festyny – ok. 3 pracowników,
2.3. W zakres ca³odobowej ochrony osób i mienia wchodzi:
a) przeciwdzia³anie kradzie¿om, niszczeniu lub uszkodzeniu mienia objêtego ochron±,
b) sprawdzanie stanu wszelkich zewnêtrznych zamkniêæ, zabezpieczeñ i plomb, do których Wykonawca ma dostêp oraz odnotowywanie w ksi±¿ce s³u¿by nieprawid³owo¶ci z tym zwi±zanych
c) zg³aszanie Zamawiaj±cemu wszelkich zauwa¿onych braków lub naruszeñ odno¶nie stanu zabezpieczenia mienia,
d) ci±g³a i aktywna s³u¿ba pracowników Wykonawcy w godzinach pe³nienia s³u¿by,
e) reagowanie w przypadkach zauwa¿enia na terenie chronionego Obiektu pakunków niewiadomego pochodzenia,
f) ustalanie przez s³u¿bê ochrony Wykonawcy uprawnieñ osób do przebywania na terenie objêtym ochron±,
g) wzywanie osób do opuszczenia terenów objêtych ochron± w przypadku stwierdzenia braku uprawnieñ do przebywania na obiektach chronionym albo stwierdzenia zak³ócania porz±dku,
h) niezw³oczne informowanie o zauwa¿onych zagro¿eniach Obiektu w³a¶ciwych jednostek systemu ratowniczo-ga¶niczego, pogotowia gazowego, policji, pogotowia ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego,
i) koordynowanie dzia³añ w przypadku interwencji s³u¿b zewnêtrznych (Policja, Stra¿ Po¿arna, Pogotowie Ratunkowe itp.) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub wskazywania dróg do miejsc zdarzeñ oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistnia³ym zdarzeniu.
2.4. W zakres zapewnienia bezpieczeñstwa w trakcie imprez sportowych wchodzi zapewnienie
bezpieczeñstwa osobom uczestnicz±cym w imprezie (publiczno¶æ, uczestnicy, obs³uga, itp.)
w tym:
a) informowanie o udogodnieniach oraz wymogach bezpieczeñstwa okre¶lonych przez organizatora lub s³u¿by ratownicze,
b) informowanie o miejscu punktów pomocy medycznej, gastronomicznych i sanitarnych,
c) nadzorowanie bezpiecznego wej¶cia i wyj¶cia osób uczestnicz±cych w imprezie,
d) niedopuszczenie osób uczestnicz±cych w imprezie do miejsc nieprzeznaczonych dla publiczno¶ci,
e) niezw³oczne reagowanie na incydenty i zagro¿enia oraz podejmowanie niezbêdnych dzia³añ zaradczych, w szczególno¶ci poprzez informowanie o nich s³u¿b porz±dkowych;
f) obserwowanie wszystkich obszarów potencjalnego zagro¿enia i przeciwdzia³anie nadmiernemu zagêszczeniu osób;
g) pilnowanie przestrzegania postanowieñ regulaminu obiektu i regulaminu imprezy
h) reagowanie na skargi sk³adane przez osoby uczestnicz±ce w imprezie.
i) wspó³praca z innymi s³u¿bami, w tym z: Policj±, Stra¿± Miejsk±, Stra¿± Po¿arn±, Ochron± Obiektu, s³u¿bami medycznymi i ratowniczymi, itp.),
j) uniemo¿liwienie przedostania siê na teren chronionego obiektu osobom nieupowa¿nionym,
k) ochrona mienia znajduj±cego siê na zabezpieczanym terenie, w tym mienia uczestników imprezy przed kradzie¿± lub aktami wandalizmu,
2.5. Bie¿±ce informowanie upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego o aktualnej sytuacji i istniej±cych zagro¿eniach.
2.6. Ochrona o której mowa w ust. 2 pkt 2.1 odbywaæ siê bêdzie codziennie zgodnie ze sporz±dzonym Wykazem osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia.
2.7. Zadanie o którym mowa w ust 2 pkt 2.2 wykonywane bêdzie na podstawie oddzielnie wystawianych zleceñ, zgodnie z kalendarzem imprez obowi±zuj±cym u Zlecaj±cego.
2.8. Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) zapewnienia do realizacji umowy odpowiedniej liczby pracowników zdolnych do wykonywania zawodu w szczególno¶ci cechuj±cych siê wysok± sprawno¶ci± fizyczn± konieczn± do podjêcia w razie konieczno¶ci niezbêdnych dzia³añ wynikaj±cych z zakresu umowy skierowanych na ochronê mienia Zamawiaj±cego i osób przebywaj±cych na terenie chronionych obiektów, posiadaj±cych kursy i szkolenia pracownika ochrony, zapewniaj±cej nieprzerwan± prawid³ow± realizacjê ca³o¶ci zamówienia, niezale¿nie od urlopów czy absencji chorobowej i przy zachowaniu obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku skierowania przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowej umowy osób niespe³niaj±cych w ocenie Zamawiaj±cy ww warunków Zamawiaj±cy zwróci siê do Wykonawcy o skierowanie do realizacji zadania innej osoby spe³niaj±cej te warunki, a w przypadku nie zastosowania siê Wykonawcy do tego¿ wezwania, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca nie wywi±zuje siê z powierzonych mu obowi±zków co mo¿e skutkowaæ rozwi±zaniem umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia z zastosowaniem przewidzianej kary umownej.
2) Osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia powinny byæ niekarane i posiadaæ odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne niezbêdne do wykonywania us³ug ochrony osób mienia, a tak¿e w trakcie realizacji us³ug zachowywaæ siê w sposób zgodny z zasadami wspó³¿ycia spo³ecznego i dobrymi obyczajami. Powinny byæ odpowiednio ubrane (umundurowane), w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê oraz zapewniaj±cy schludny wygl±d,
3) przekazywania Zamawiaj±cemu do koñca ka¿dego miesi±ca wykazu pracowników pe³ni±cych dy¿ury na nastêpny miesi±c oraz powiadomienie o ka¿dej zmianie pracownika,
4) sporz±dzenia planu ochrony,
5) wyposa¿enia pracowników ochrony w niezale¿ne ¶rodki ³±czno¶ci umo¿liwiaj±ce sprawn± komunikacjê i natychmiastowy kontakt w sytuacjach kryzysowych.
2.9. W przypadku ra¿±cego naruszenia obowi±zków przez osoby sprawuj±ce ochronê osób i mienia, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wnioskowania o wykluczenie osoby z realizacji us³ug na obiekcie.
2.10. Zamawiaj±cy zastrzega zmniejszenie ilo¶ci godzin b±d¼ osób b±d¼ te¿ zmiany godzin pracy poszczególnych pracowników. Zamawiaj±cy bêdzie zamawia³ faktyczn± ilo¶æ osoboroboczogodzin z minimum 48 godzinnym wyprzedzeniem. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykorzysta minimalnie 70% zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: D - Do¶wiadczenie kierownika z minimum 5 letnim do¶wiadczeniem na stanowisku pracownika ochrony i posiadaj±cym wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj. posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e, i¿ posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony i mienia realizowanej w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2020 poz. 838).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww. warunek bêdzie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunku, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
- wykazu dostaw lub us³ug wykonanych (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ), a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej:
* Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej: 2 us³ugi trwaj±ce nieprzerwanie przez 12 miesiêcy polegaj±cej na sta³ej ochronie mienia obiektu u¿yteczno¶ci publicznej,
* minimum piêæ us³ug polegaj±cych na ochronie osób i mienia na potrzeby imprez, w tym min. jedna polegaj±ca na zabezpieczeniu imprez z udzia³em min. 5 000 uczestników;
- wykazu osób (wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ dysponuje nastêpuj±cym osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug:
- co najmniej 5 osób, w tym 1 osoba pe³ni±ca funkcjê kierownika z minimum 5 letnim do¶wiadczeniem na stanowisku pracownika ochrony i posiadaj±cymi wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony,
- wykazu narzêdzi (wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ), wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada zezwolenie radiowe na u¿ywanie urz±dzeñ nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, pracuj±cych w sieci radiokomunikacji ruchomej l±dowej, typu dyspozytorskiego, wydane przez urz±d Regulacji Telekomunikacji i Poczty oraz posiadaæ co najmniej 3 profesjonalne radiotelefony pozwalaj±ce na niezak³ócon± komunikacjê.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wa¿n± przez ca³y okres trwania umowy;
b. wykazu us³ug wed³ug Za³±cznika nr 5 do SWZ;
c. wykazu narzêdzi wed³ug Za³±cznika nr 6 do SWZ;
d. wykazu osób wed³ug Za³±cznika nr 7 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
oferta, pe³nomocnictwoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy (za³±cznik nr 3b).
3) w celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VII wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie (za³±cznik nr 3).
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu podlegaj± sumowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 3 do SWZ. 1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy poprzez waloryzacjê wynagrodzenia o wska¼nik cen towarów ius³ug konsumpcyjnych (kwarta³ do poprzedniego kwarta³u) og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego (dalej jako „wska¼nik waloryzacji”), przy ³±cznym spe³nieniu nastêpuj±cych postanowieñ:
a) strona Umowy mo¿e wyst±piæ z pierwszym wnioskiem o waloryzacjê po up³ywie 6 miesiêcy od podpisania Umowy je¿eli wska¼nik waloryzacji okre¶lony wy¿ej zmieni siê o co najmniej 5% w stosunku do wska¼nika waloryzacji obowi±zuj±cego w dniu otwarcia ofert; b) w przypadku wzrostu lub obni¿enia wska¼nika waloryzacji, waloryzacja bêdzie polega³a odpowiednio na wzro¶cie lub obni¿eniu wynagrodzenia za us³ugi realizowane po dniu z³o¿enia wniosku o warto¶æ procentow± wska¼nika waloryzacji, przy
czym strona Umowy mo¿e wyst±piæ z wnioskiem o ka¿d± kolejn± waloryzacjê nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od poprzedniej waloryzacji oraz przy wzro¶cie lub obni¿eniu wska¼nika waloryzacji o co najmniej 10%, obliczonego na podstawie ¶redniej wska¼ników waloryzacji za dwa ostatnie kwarta³y poprzedzaj±ce z³o¿enie wniosku o waloryzacjê, przy czym waloryzacja nie dotyczy us³ug zrealizowanych przed dat± z³o¿enia wniosku przez któr±kolwiek ze stron Umowy, c) „wska¼nik waloryzacji” nie dotyczy us³ug zrealizowanych przed dat± z³o¿enia wniosku o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia przez któr±kolwiek ze Stron umowy, d) maksymalna warto¶æ wzrostu wynagrodzenia brutto, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania niniejszych postanowieñ, nie przekroczy 20 % wynagrodzenia brutto Wykonawcy, ustalonego w dniu zawarcia Umowy. 2. Zmiana postanowieñ Umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy jest dopuszczalna w przypadku wyst±pienia: 1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug i podatku akcyzowego - o ró¿nicê w wysoko¶ci stawki VAT.
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê - o ró¿nicê pomiêdzy dotychczasow± wysoko¶ci± minimalnego wynagrodzenia lub stawki a now± wysoko¶ci± wynagrodzenia lub stawki, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne - o ró¿nicê pomiêdzy dotychczasow± wysoko¶ci± odprowadzanych sk³adek, a now± wysoko¶ci± odprowadzanych sk³adek, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-11 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-09
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryterium „C - Cena” – WAGA 60 pktSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Informacja dotycz±ca powodów niedokonania podzia³u zamówienia na czê¶ci (art. 91 ust. 2 Pzp). Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci oraz nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. Powody niedokonania podzia³u na czê¶ci: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie bezpo¶redniej ochrony fizycznej obiektów nadzorowanych przez MOSiR Mys³owice oraz ¶wiadczenie us³ug ochrony fizycznej osób podczas imprez organizowanych przez MOSiR Mys³owice. Przedmiot zamówienia stanowi niepodzieln± ca³o¶æ i wskazane jest, aby us³ugê wykonywa³ jeden Wykonawca. Obiekty stanowi± po³±czon± ci±gami komunikacyjnymi ca³o¶æ tak wiêc udzielanie zamówieñ czê¶ciowych by³oby niecelowe. Ponadto podzia³ zamówienia na czê¶ci grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych Wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Bior±c równie¿ pod uwagê fakt, ¿e przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia niezbêdna jest sprawna koordynacja i przep³yw informacji w sytuacji kryzysowej, co przy podziale zamówienia na czê¶ci i realizacji zamówienia przez dwa odrêbne podmioty, by³oby utrudnione.2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
3. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNO¦CIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 PZP - Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci zwi±zane z bezpo¶redni± ochron± mienia. Czynno¶ci wymienione bêd± ¶wiadczone przez osoby wymienione w za³±czniku do umowy pn. „Wykaz osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy”, które zosta³y wskazane przez wykonawcê, zwane dalej „pracownikami ¶wiadcz±cymi us³ugi ochrony mienia” w tym osoby zatrudnione na stanowisku pracownika ochrony i posiadaj±cymi wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y szczegó³owo uregulowane w projekcie umowy do niniejszego postêpowania.
Termin wykonania zamówienia: 12 miesiêcy, nie wcze¶niej ni¿ od 01.01.2026 r. i nie pó¼niej ni¿ 31.12.2026 r.
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mys³owice
- Dostawa systemów do zespoleñ kostnych oraz zestawów do rekonstrukcji wiêzad³a krzy¿owego przedniego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia na ¶wiadczenie us³ug transportu drogowego osób niepe³nosprawnych na rzecz PZOZ O¶rodka Rehabilitacyjno-Opiekuñczego w Mys³owicach w roku 2026
- Zawarcie umowy na dostawy worków foliowych do gromadzenia odpadów komunalnych w Mie¶cie Mys³owice w roku 2026
- ¦wiadczenie us³ugi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu
- "Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego do mys³owickich liceów ogólnokszta³c±cych" w ramach projektu pn. "Mys³owickie licea stawiaj± na jako¶æ "
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga dozoru i ochrony obiektów oraz terenu PSM I i II stopnia w ¯aganiu
- Ochrona mienia budynku Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie. Kontrola monitoringów i systemu SSP. Wykonywanie czynno¶ci portiersko - informacyjnych w 2026 roku.
- "Ochrona obiektu, osób i mienia S±du Rejonowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim"
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR w £odzi w 2026 r. - ochrona ca³oroczna.
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w 2026 roku
- Bezpo¶rednia ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Koszykowej 6a w Warszawie oraz nadzorowanie terenu wokó³ obiektu w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





