eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaworzyce › "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r."



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gaworzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 95

1.5.2.) Miejscowość: Gaworzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-180

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768316285

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kubas@gaworzyce.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gaworzyce.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30894cc6-8d18-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052096/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 316922,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie biletów miesięcznych na przewozy* w roku 2024 uczniów i dzieci przedszkolnych z terenu Gminy Gaworzyce i Gminy Niegosławice dojeżdżających do placówek oświatowych w:
- Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Gaworzycach, ul. Szkolna 211, 59-180 Gaworzyce
- Publicznego Przedszkola w Gaworzycach, ul. Szkolna 211a, 59-180 Gaworzyce

* Przez pojęcie „przewozu” należy rozumieć usługę transportu uczniów i dzieci przedszkolnych z miejscowości wymienionych w pkt 4.2 do placówek oświatowych w Gaworzycach.

4.2. Zamawiający szacuje, że usługą przewozu objęte będzie około 171 uczniów i dzieci przedszkolnych w wieku 5-6 lat uczęszczających do placówek oświatowych gminy Gaworzyce według następującego wykazu:

− przewóz do Szkoły Podstawowej w Gaworzycach, ul. Szkolna 211, 59-180 Gaworzyce, Przedszkola Publicznego w Gaworzycach, ul. Szkolna 211a, 59-180 Gaworzyce

Miejscowość Liczba uczniów Liczba dzieci przedszkolnych
Dzików 8 3
Mieszków 13 1
Koźlice 28 6
Gostyń 11 3
Kłobuczyn 48 10
Śrem 3 1
Witanowice 3 1
Kurów Wielki 4 1
Dalków 19 6
Nowa Jabłona 15 1
Nowy Dwór 3 -
Korytów 6 3
Grabik 4 1
Zimna Brzeźnica 5 1
Wierzchowice 1 1
RAZEM 171 39

4.3. Ze względu na specyfikę usługi, przedmiot zamówienia określony został szacunkowo, mimo określenia go przez Zamawiającego z należytą starannością. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na miesiąc listopad 2023 r. i w trakcie realizacji usługi mogą ulec zmianie. Szacunkowa liczba uczniów i dzieci przedszkolny może ulec zmianie o +/- 15 % w terminie roku szkolnego
4.4. Przewozy będą świadczone na podstawie zakupywanych biletów miesięcznych uprawniających do przejazdu środkami komunikacji publicznej na istniejących lub utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, zgodnych z trasami określonymi w pkt 4.11. Bilety miesięczne zakupywane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą uprawniać do pierwszeństwa przejazdu uczniów oraz dzieci przedszkolnych z biletem miesięcznym z miejscowości ich zamieszkania do placówek oświatowych i ich powrotu po skończonych zajęciach do miejscowości ich zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w harmonogramie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, ze względu na okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowane potrzebami Zamawiającego (np. zmiana planu zajęć w placówkach oświatowych). Zmiany obejmować mogą godziny kursów, ilości kursów oraz kolejność miejscowości. Zamawiający dopuszcza także uzasadnione zmiany harmonogramu na wniosek Wykonawcy. Zmiany harmonogramów Strony będą przekazywać do akceptacji na wskazane w Umowie do kontaktów adresy email w terminie nie krótszym niż 3 dni kalendarzowych od dnia od którego ma obowiązywać nowy / zmieniony harmonogram.
4.5. Szczegółowa, imienna liczba uczniów dla których zostaną zakupione bilety miesięczne (w rozbiciu na poszczególne miejscowości) będzie przekazywana przez Zamawiającego do Wykonawcy na wskazany w Umowie do kontaktów adres email w terminie do 27 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenia usługi przewozu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupywanych w danym miesiącu biletów miesięcznych, w związku ze zmianą liczby przewożonych uczniów na zasadach określonych w pkt. 4.3 W przypadku zwiększenia liczby uczniów oraz dzieci przedszkolnych objętych usługą przewozu Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu. Wykonawca musi być przygotowany w razie potrzeby na zwiększenie liczby uczniów i dzieci przedszkolnych objętych usługą przewozu na zasadach określonych w pkt. 4.3 poprzez zapewnienie autobusu o większej liczbie miejsc lub zwiększeniu liczby kursów ale przy zachowaniu zasady jeden autobus na jedną trasę. Bilet miesięczny dla ucznia oraz dziecka przedszkolnego upoważnia do przejazdu z miejscowości zamieszkania do placówki oświatowej i z powrotem po zakończonych zajęciach.
4.6. Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami, posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NNW, aktualne badania techniczne, posiadać odpowiednie oznakowanie dla przewozu uczniów i dzieci przedszkolnych oraz dysponować odpowiednią ilością miejsc do liczby przewożonych na danej trasie pasażerów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym pasażerom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
4.7. W przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprawny autobus zastępczy i dokończyć przewóz uczniów na danej trasie, przy czym autobus zastępczy musi spełniać wszystkie wymagania o których mowa w pkt 4.6.
4.8. Wykonawca musi dysponować ilością autobusów odpowiednią do realizacji zamówienia, nie mniejszą niż 2 autobusy o ilości miejsc siedzących zapewniających właściwą realizację zamówienia, tj. jeden autobus na jedną trasę.
4.9. Opiekę nad uczniami i dziećmi przedszkolnymi w autobusach podczas realizowania usługi przewozu zapewnia Zamawiający. Opiekunowie wyznaczeni przez Zamawiającego mają prawo do bezpłatnych przejazdów w czasie wykonywania opieki. Wykonawca zapewnia bezpłatne miejsce dla opiekuna zatrudnionego przez Zamawiającego w każdym autobusie. Przed rozpoczęciem usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę na wskazany w Umowie do kontaktów adres email o osobach, które zostały wyznaczone na opiekunów.
4.10. W ramach otwartego przewozu, Zamawiający może przewozić także dzieci przedszkolne poniżej 5 roku życia - na koszt rodziców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intertrans PKS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931856002

7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 5

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dowóż i odwóz uczniów na jednej trasie przewozu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.