Og³oszenie z dnia 2025-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie dla gminy Miasto Sieradz us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934335
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: plac Wojewódzki 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 438266110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.socha@umsieradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.umsieradz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie dla gminy Miasto Sieradz us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5ce871e1-01c0-4b41-8988-784ed31e4305
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00571260
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00023715/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie dla gminy Miasto Sieradz us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sieradz.ezamawiajacy.pl/pn/SIERADZ/demand/252157/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sieradz.ezamawiajacy.pl/pn/SIERADZ/demand/252157/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu przekazywanie sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji nastêpuje za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://sieradz.ezamawiajacy.pl/ poprzez kafelek „Wiadomo¶ci”, kieruj±cy do modu³u korespondencji.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Miasto Sieradz; https://sieradz.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl.
4. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego, podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje Regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
5. Rejestracja konta nastêpuje poprzez:
a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
b) je¿eli u¿ytkownik nie skontaktuje siê telefonicznie konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych.
6. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
7. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez:
a) akcjê „Zadaj pytanie” (przed przyst±pieniem do postêpowania). W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, tj. nazwê i adres mail, temat oraz tre¶æ/przedmiot pytania. Po wype³nieniu wskazanych pól wraz
z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika akcjê POTWIERD¬. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".
b) kafelek „Wiadomo¶ci”, który kieruje do modu³u korespondencji (po przyst±pieniu do postêpowania) dostêpny
w postêpowaniu. W celu wys³ania wiadomo¶ci do Zamawiaj±cego, Wykonawca klika na akcjê „Utwórz now± wiadomo¶æ”, wype³nia temat oraz tre¶æ/przedmiot pytania, a nastêpnie klika akcjê „Wy¶lij”.
8. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Miasto Sieradz tel. +48 22 2572223 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
9. W zale¿no¶ci od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) Wykonawca do³±cza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf"; wówczas wymagany bêdzie oddzielny plik
z podpisem. W zwi±zku z tym, Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w za³±czniku nr 10 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w za³±czniku nr 10 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZ-Z.271.47.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie dla gminy Miasto Sieradz us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r.
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ug pocztowych w obrocie krajowym w granicach administracyjnych Miasta Sieradza, poza granicami administracyjnymi miasta Sieradza oraz w obrocie zagranicznym.
Zakres us³ug obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i dorêczanie przesy³ek pocztowych (listowych, paczek) adresatom jak równie¿ dostarczanie Zamawiaj±cemu zwrotów przesy³ek niedorêczonych i potwierdzeñ odbioru na obszarze obejmuj±cym granice administracyjne miasta Sieradza, poza granicami administracyjnymi miasta Sieradza, w obrocie zagranicznym oraz us³ugi kurierskie w okresie kolejnych 12 miesiêcy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
64120000-3 - Us³ugi kurierskie
64110000-0 - Us³ugi pocztowe
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Zamawiaj±cy przy wyborze oferty kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i sposobem oceny ofert: - ³±czna cena ofertowa brutto - waga 60% - posiadanie elektronicznego systemu monitorowania rejestrowanych - waga 20% - gwarantowany termin zwrotu do nadawcy przesy³ki pocztowej w granicach administracyjnych miasta Sieradza awizowanej niepodjêtej w terminie - waga 10% - gwarantowany termin zwrotu do nadawcy przesy³ki pocztowej poza granicami administracyjnymi miasta Sieradza oraz zagranic± awizowanej niepodjêtej w terminie - waga 10% W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cych zasad: Sposób obliczania oceny za ³±czn± cenê ofertow± brutto: (cena najni¿sza/cena oceniana) x 100 pkt x 60% W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. W przypadku niewskazania przez Wykonawcê w formularzu ofertowym oferowanej ³±cznej ceny brutto, oferta zostanie odrzucona. Sposób obliczania oceny za posiadanie elektronicznego systemu monitorowania przesy³ek rejestrowanych: - posiadanie elektronicznego systemu monitorowania przesy³ek rejestrowanych – 20 pkt, - brak elektronicznego systemu monitorowania przesy³ek rejestrowanych - 0 pkt, W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 20 punktów. W przypadku niezaznaczenia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym jakiejkolwiek opcji dotycz±cej tego kryterium, oferta zostanie odrzucona. Sposób obliczania oceny za gwarantowany termin zwrotu do nadawcy przesy³ki pocztowej w granicach administracyjnych miasta Sieradza awizowanej, niepodjêtej w terminie: - gwarantowany termin do 5 dni roboczych - 10 pkt, - gwarantowany termin 6 dni roboczych – 5 pkt, - gwarantowany termin 7 dni roboczych - 0 pkt, W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 10 punktów. Gwarantowany termin w dniach zwrotu do nadawcy przesy³ki pocztowej awizowanej, niepodjêtej w terminie nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 7 dni roboczych. W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 7 dni roboczych lub niewskazania w formularzu ofertowym gwarantowanego terminu zwrotu, oferta zostanie odrzucona. Sposób obliczania oceny za gwarantowany termin zwrotu do nadawcy przesy³ki pocztowej poza granicami administracyjnymi miasta Sieradza oraz zagranic± awizowanej, niepodjêtej w terminie: - gwarantowany termin do 5 dni roboczych - 10 pkt, - gwarantowany termin 6 - 9 dni roboczych - 5 pkt, - gwarantowany termin 10 - 13 dni roboczych - 2 pkt, - gwarantowany termin 14 dni roboczych - 0 pkt, W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 10 punktów. Gwarantowany termin w dniach zwrotu do nadawcy przesy³ki pocztowej awizowanej, niepodjêtej w terminie nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 14 dni roboczych. W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 14 dni roboczych lub niewskazania w formularzu ofertowym gwarantowanego terminu zwrotu, oferta zostanie odrzucona.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: posiadanie elektronicznego systemu monitorowania przesy³ek rejestrowanych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarantowany termin zwrotu do nadawcy przesy³ki pocztowej w granicach administracyjnych miasta Sieradza awizowanej, niepodjêtej w terminie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarantowany termin zwrotu do nadawcy przesy³ki pocztowej poza granicami administracyjnymi miasta Sieradza oraz zagranic± awizowanej, niepodjêtej w terminie
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:a) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ uprawnienia pozwalaj±ce na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej i zagranic±.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy co najmniej jeden z nich wyka¿e siê posiadaniem ww. uprawnieniami i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, nale¿ycie wykona³ lub wykonuje co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych o warto¶ci minimum 200.000,00 z³otych brutto ka¿da.
W przypadku us³ug bêd±cych w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie warto¶ci i czasu trwania us³ugi, dotycz± czê¶ci umowy ju¿ zrealizowanej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy co najmniej jeden z nich wyka¿e siê posiadaniem zdolno¶ci dotycz±cej obydwu us³ug w pe³nym zakresie (wykonaniem obydwu okre¶lonych wy¿ej us³ug w pe³nym zakresie) i wykona us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, za¶ ³±cznie Wykonawcy wyka¿± siê posiadaniem zdolno¶ci w ca³o¶ci (wykonaniem obydwu okre¶lonych wy¿ej us³ug w pe³nym zakresie).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu u.o.k.k., z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 7 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia
a) aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych wydanego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2025 r. poz. 36 z pó¼niejszymi zmianami) - zwan± dalej u.p.p., pozwalaj±cego na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej i zagranic±,
b) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
Wykaz us³ug nale¿y sporz±dziæ wg za³±cznika nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania, ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 9.000,00 z³otych (s³ownie z³otych: dziewiêæ tysiêcy 00/100).2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±, tj. od dnia z³o¿enia oferty do dnia 08.01.2026 r.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419 z pó¼niejszymi zmianami) - dalej u.p.a.r.p.
4. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego Bank PKO BP nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 z podaniem tytu³u: „wadium w postêpowaniu pn. „¦wiadczenie dla gminy Miasto Sieradz us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r.”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu.
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na:
a) musi posiadaæ wa¿no¶æ co najmniej do koñca terminu zwi±zania Wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert±,
b) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone
w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musi zabezpieczaæ dzia³ania i zaniechania wszystkich Wykonawców, tj. jednoznacznie wskazywaæ, ¿e obejmuje swoim zakresem podmiotowym wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna byæ nieodwo³alna i bezwarunkowa oraz p³atna na pierwsze ¿±danie.
8. W przypadku gdy Wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ je w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± b±d¼ z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców:a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowi±ce za³±cznik nr 5 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 5a do SWZ, sk³ada ten Wykonawca, który potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim on sam wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
c) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 2 ppkt 1 lit. a) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
d) dokument i wykaz, o których mowa w rozdziale XI pkt 2 ppkt 2 sk³ada Wykonawca, który potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim on sam wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postêpowania powinien wykazaæ ka¿dy z Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê, aby pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty:
a) w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby udzielaj±ce pe³nomocnictwa lub
b) w przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem - jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcê/ów lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza, po¶wiadczaj±cymi zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci elektronicznej.
4. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, którzy polegaj± na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, stanowi±ce za³±cznik nr 8 do SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 5:
a) w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy lub
b) w przypadku, gdy o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem - jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci elektronicznej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ.2. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ dokonania w uzasadnionych okoliczno¶ciach zmian postanowieñ zawartej umowy. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, o ile nic innego nie wynika z tre¶ci umowy.
3. Zmiana okre¶lenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowieñ SWZ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejsz± umowê mo¿liwa jest jedynie w przypadku gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwi±zañ zamiennych, tj. takich, które nie powoduj± rozszerzenia okre¶lenia przedmiotu zamówienia, prowadz± do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materia³ów równowa¿nych.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów,
b) w przypadku i na warunkach okre¶lonych w § 4 ust. 7 umowy, przy czym zmiany powy¿sze nie wymagaj± zawarcia aneksu do umowy.
Pe³en zakres zmiany umowy zawarty jest w rozdziale XXX SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sieradz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-08
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji maksymalnie 3 Wykonawców, którzy otrzymaj± najwy¿sz± sumê punktów we wszystkich kryteriach ³±cznie.SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
4. Na podstawie art. 7 ust. 1 u.p.w.a., z zastrze¿eniem art. 7 ust. 2 u.p.w.a., z postêpowania wyklucza siê: 1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1 z pó¼niejszymi zmianami), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 765/2006” i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6 z pó¼niejszymi zmianami), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 269/2014” albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 u.p.w.a.; 2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼niejszymi zmianami) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 u.p.w.a.; 3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼niejszymi zmianami) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 u.p.w.a. 5. Lista osób i podmiotów (lista), wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa powy¿ej, jest prowadzona przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych i publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotow-objetych-sankcjamiINNE PRZETARGI Z SIERADZA
- ¦wiadczenie dla gminy Miasto Sieradz us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r.
- Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2026 r. z prawem opcji
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup sprzêtu komputerowego
- "Zakup agregatów pr±dotwórczych oraz przyczepy transportowej pod agregat"
- Us³ugi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji wraz z zakupem i monta¿em materia³ów w zakresie robót instalacyjnych w lokalach i budynkach stanowi±cych w³asno¶æ gminy Miasto Sieradz
wiêcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Szczecinie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Oborniki ¦l±skie oraz jednostek organizacyjnych w roku 2026
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA RZECZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE
- ¦wiadczenie dla gminy Miasto Sieradz us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Miejskiej ¦widnik w latach 2026 - 2028
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy Zgierz
wiêcej: Us³ugi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





