Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa licencji – kontynuacja eksploatacji zintegrowanego systemu informatycznego polegającego na naliczaniu i rozliczaniu dotacji oświatowej dla szkół i placówek niepublicznych ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 3
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598488300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.slupsk.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa licencji – kontynuacja eksploatacji zintegrowanego systemu informatycznego polegającego na naliczaniu i rozliczaniu dotacji oświatowej dla szkół i placówek niepublicznych ”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-617c914c-999e-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043262/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa licencji programu ODPN do naliczania i rozliczania dotacji oświatowej dla jedn. niepublicznych)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551572
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie będzie udzielane w zakresie usług chronionych prawami autorskimi i może zostać wykonane tylko i wyłącznie przez jednego dostawcę czyli Spółkę Cywilną „KRAKFIN”, która jest właścicielem całości praw autorskich i majątkowych do aplikacji. Jako producent, jest jedynym podmiotem uprawnionym do modernizacji systemu oraz dokonywania zmian w kodzie źródłowym i świadczenia serwisu. Analizując obszar działań dodatkowych, jakie musiałoby podjąć miasto Słupsk, w szczególności pod kątem ich zakresu i powiązanych z nimi kosztów, niezbędnych do wytworzenia alternatywnych rozwiązań lub rozwiązań zastępczych, już we wstępnej fazie szacunkowej, zauważalne jest, że będzie on wielokrotnie wyższy niż powierzenie wykonania usług podmiotowi posiadającemu autorskie prawa majątkowe.
Urząd Miasta nie posiada praw autorskich do tego oprogramowania, korzysta jedynie z aplikacji oraz bazy firmy KRAKFIN S.C.,. Całość uzasadnienia w Informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.ZP.271.53.2023.ZCH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji – kontynuacja eksploatacji zintegrowanego systemu informatycznego polegającego na naliczaniu i rozliczaniu dotacji oświatowej dla szkół i placówek niepublicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „KRAKFIN”
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „JAN FILAS KRAKFIN”, „BARBARA CIEŚLIK KRAKFIN”, „MAREK SUJDAK KRAKFIN”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-20-93-708
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAKFIN S.C. JAN FILAS, BARBARA CIEŚLIK, MAREK SUJDAK
jakie przetargi wygrała firma
KRAKFIN S.C. JAN FILAS, BARBARA CIEŚLIK, MAREK SUJDAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych - wymiana posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w Słupsku
- PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 213 W SŁUPSKU.
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 7 zadań
- Dostawa włókna do lasera holmowego, materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej - 76/TP/2025
- Dostawa gazów medycznych - nr 75/TP/2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie, hosting i obsługa techniczna systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania
- Dostawa systemu rezerwacji internetowej z aplikacją mobilną wraz z systemem kolejkowym dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Kompleksowa obsługa informatyczna MŻWiWP PRL ( w organizacji) przez okres 12 miesięcy
- "Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Myszyniec""
- PRZEDŁUŻENIE SUBSKRYPCJI I GWARANCJI PRODUCENTA DLA URZĄDZEŃ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA TECHNICZNEGO
- Świadczenie usług administrowania i serwisowanie oprogramowania SZYK oraz jego rozwój
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.