Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czernej w roku 2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W CZERNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Czerna - zamówienia publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001063913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerna
1.5.2.) Miejscowość: Krzeszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-065
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 2820219
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@dpsczerna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsczerna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czernej w roku 2026.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b05aa7f-1b9c-4a8d-be9b-75dfc7143e7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00101157/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Spolecznej w Czernej w roku 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b05aa7f-1b9c-4a8d-be9b-75dfc7143e7e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporządzenia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty niewymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu „Formularza do komunikacji”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wskazano w dokumentach zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): NIE DOTYCZY
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-AK-271-1/2026
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 658825 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 625368 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych, w ilościach niezbędnych do wyżywienia 95 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czernej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach umów – załącznik nr 9 dla poszczególnych części (załącznik nr 9: część 1, część 2, część 3, część 4, część 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia – arkuszu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.5.) Wartość części: 91218 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15831000-2 - Cukier
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnia nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych, w ilościach niezbędnych do wyżywienia 95 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czernej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach umów – załącznik nr 9 dla poszczególnych części (załącznik nr 9: część 1, część 2, część 3, część 4, część 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia – arkuszu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.5.) Wartość części: 215300 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15130000-8 - Produkty mięsne
15110000-2 - Mięso
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnia nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych, w ilościach niezbędnych do wyżywienia 95 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czernej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach umów – załącznik nr 9 dla poszczególnych części (załącznik nr 9: część 1, część 2, część 3, część 4, część 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia – arkuszu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.5.) Wartość części: 81650 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
03222000-3 - Owoce i orzechy
03210000-6 - Zboża i ziemniaki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnia nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych, w ilościach niezbędnych do wyżywienia 95 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czernej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach umów – załącznik nr 9 dla poszczególnych części (załącznik nr 9: część 1, część 2, część 3, część 4, część 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia – arkuszu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.5.) Wartość części: 174600 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnia nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych, w ilościach niezbędnych do wyżywienia 95 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czernej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach umów – załącznik nr 9 dla poszczególnych części (załącznik nr 9: część 1, część 2, część 3, część 4, część 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia – arkuszu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.5.) Wartość części: 62600 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnia nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. nie podlegają wykluczeniu;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zostały wykonane.
Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej, obiektywnej przyczyny Wykonawca nie jest w stanie uzyskać takich dokumentów – dopuszcza się oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 4 i nr 5 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
KRS, CIDG5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Referencje, wykaz dostawSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdyz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w § 3 projektu umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRZESZOWIC
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czernej w roku 2026.
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 dla jednostki OSP w Paczółtowicach.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji gazu ziemnego dla obiektów stanowiących własność Gminy Krzeszowice
więcej: przetargi w Krzeszowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wędlin, mięsa i mięsa drobiowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich - mrożonki. CPV 15000000-8.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich - ryby. CPV 15000000-8.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich - nabiał. CPV 15000000-8.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich - art. suche. CPV 15000000-8.
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





