eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont pomieszczeń biblioteki i czytelni wraz z instalacją klimatyzacji w budynku Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biblioteki i czytelni wraz z instalacją klimatyzacji w budynku Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jerzy.wordliczek@uj.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1120251

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biblioteki i czytelni wraz z instalacją klimatyzacji w budynku Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-119cfd19-df9d-445b-9bac-8e2b6a16e79b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 80.272.120.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1439371,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wyłonienie Wykonawcy na: „Remont pomieszczeń biblioteki i czytelni wraz z instalacją klimatyzacji w budynku Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego”
I. Zamówienie obejmuje roboty budowlane, sanitarne i elektryczne związane z remontem wraz z modernizacją i zmianą aranżacji oraz instalacją klimatyzacji w czytelni i pomieszczeniu biurowym na kondygnacji I piętra, likwidacją bariery architektonicznej w obrębie wejścia do czytelni oraz likwidacją bariery architektonicznej w obrębie wejścia do budynku.
II. Szczegółowy zakres:
1) Roboty budowlane:
a) Roboty posadzkarskie – demontaż istniejących warstw podłogowych celem prowadzenia instalacji elektrycznych i montażu kaset podłogowych, ponowny montaż podłóg, częściowa wymiana parkietów, lakierowanie, cyklinowanie
b) Konserwacja maskownic rolet oraz drzwi historycznych zgodnie z programem prac konserwatorskich
c) Montaż stolarki drzwiowej
d) Roboty kamieniarskie przy bramie wejściowej do budynku
e) Wykonanie i montaż pochylni dla osób niepełnosprawnych
f) Konserwacja wypraw tynkarskich, okładziny ścian pomieszczeń remontowanych
g) Prace malarskie
h) Dostawa i montaż wyposażenia czytelni oraz zaplecza socjalnego szczegółowo opisanego w załączniku A do SWZ.
III. Roboty sanitarne
a) Instalacja kanalizacji sanitarnej, oraz skroplin Instalacja klimatyzacji w systemie VRF wraz jednostką zewnętrzną oraz trzema jednostkami wewnętrznymi
b) Instalacja wody zimnej i ciepłej, wraz z armaturą na zapleczu socjalnym
IV. Roboty elektryczne
a) Rozprowadzenie okablowania instalacji elektrycznych
b) Montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych
c) Rozdzielnice RG i RP1B
d) Pomiary działania obwodów i urządzeń zabezpieczających
e) Trasy kablowe dla inst. słaboprądowej i teleinformatycznej
f) Adaptacja instalacji monitoringu
g) Instalacja SSP
h) Instalacja odgromowa jednostki klimatyzacyjnej

2. Realizacja robót budowlanych winna być przeprowadzona w oparciu o dokumentację projektową stanowiąca załącznik A do niniejszej SWZ, który zawiera dokumentację projektową, rysunki techniczne, opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (zwana dalej w skrócie STWiOR), jak i przedmiar. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR z załącznika A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1056014,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1085915,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1056014,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARTO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291010755

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1056014,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.