eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty utrzymaniowe cieków i wałów w administracji Zarządu Zlewni Katowice - obszar działania NW Bielsko-Biała



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty utrzymaniowe cieków i wałów w administracji Zarządu Zlewni Katowice - obszar działania NW Bielsko-Biała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państowwa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty utrzymaniowe cieków i wałów w administracji Zarządu Zlewni Katowice - obszar działania NW Bielsko-Biała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70945ee8-b14a-403a-86ab-da9930a5df93

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.214 Roboty utrzymaniowe cieków i wałów w administracji Zarządu Zlewni Katowice - obszar działania NW Bielsko-Biała, z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467570

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C.ROZ.2710.71.2024.MPS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 452406,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Wykonanie robót utrzymaniowych w korycie cieku Pogórzanka w km 0+200 - 0+ 400 w m. Skoczów, gm. Skoczów (rozmiar rzeczowy 0,200 km)
Zakres robót obejmuje:
• Ręczne wykoszenie porostów gęstych ze skarp z wygrabieniem, wycinka zakrzaczeń
• Mechaniczne karczowanie pni
• Roboty ziemne
• Naprawa koszy siatkowo-kamiennych
• Wzmocnienie podłoża geowłókniną 200g/m2
• Narzut licowany kamienny z głazów klinowany mechanicznie
• Narzut kamienny z kamienia średniego
• Palisada z kołków 10-12 cm. gł.1,2m
• Podwójne opaski z połowizn żerdzi szer. 20cm
• Plantowanie ręczne i obsiew skarp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 126489,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Wykonanie robót utrzymaniowych w korycie cieku Świerkówka w km 0+100-0+260 w m. Czechowice-Dziedzice, gm. Czechowice-Dziedzice (rozmiar rzeczowy 0,160 km)
Zakres robót obejmuje:
• Wycinka drzew z odwozem drewna na plac składowy
• Wycinka zakrzaczeń, karczowanie pni
• Roboty ziemne
• Wzmocnienie podłoża geowłókniną 200g/m2
• Narzut licowany kamienny z głazów klinowany mechanicznie
• Narzut kamienny z kamienia średniego
• Palisada z kołków 10-12 cm. gł.1,2m
• Podwójne opaski z połowizn żerdzi szer. 15cm
• Plantowanie ręczne i obsiew skarp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 98737,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Uzupełnienie lokalne nawierzchni tłuczniowej na koronie wału przeciwpowodziowego cieku Wapienickiego w km 3+300 - 4+300 w m.Ligota gm,.Czechowice-Dziedzice oraz prawego walu przeciwpowodziowego rzeki Małej Wisły w km 2+200 - 4+300 w m.Kaniów gm.Bestwina
Zakres robót obejmuje:
• Mechaniczne wyprofilowanie z zagęszczeniem nawierzchni drogi na koronie wału
• Lokalne uzupełnienie wyboi oraz górnej warstwy z kruszywa na koronie wału
z zagęszczeniem nawierzchni
• Obsiew skarp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 52731,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 0+000 - 1+200 w m.Czechowice-Dziedzice gm.Czechowice-Dziedzice
Zakres robót obejmuje:
• Ręczne wykoszenie porostów gęstych ze skarp z wygrabieniem (rdestowiec)
• Mechaniczne plantowanie powierzchni skarp
• Uzupełnienie faszyny luzem w opaskach faszynowych między dwoma rzędami kołków
• Uzupełnienie umocnień skarp w formie narzutu kamiennego z klinowaniem mechanicznym
• Plantowanie ręczne i obsiew skarp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 162587,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Naprawa śluzy wałowej w km 0+309 prawego wału przeciwpowodziowego cieku Harmężówka w m. Harmęże gm.Oświęcim.
Zakres robót obejmuje:
• Demontaż i montaż klapy zwrotnej z przeciwwagą, regulacja przeciwwagi, malowanie
• Wykoszenie porostów z wygrabieniem (rów dopływowy i odpływowy)
• Uzupełnienie skutej powierzchni przyczółków
• Rozbiórkę uszkodzonych umocnień z kiszek faszynowych, opaski z połowizn żerdzi
• Uzupełnienie narzutu kamiennego
• Obsiew skarp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 11860,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.W wyniku przejścia fali powodziowej we wrześniu br. w korycie cieku Pogórzanka na odcinku przewidzianym do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia tj. w km 0+200 – 0+400 powstały wyrwy brzegowe, przetamowania, wiatrołomy i zatory, uniemożliwiające wykonanie zakresu robót przewidzianego w przetargu. Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć tej istotnej zmiany okoliczności. Ogłaszając postępowanie Zamawiający nie mógł przewidzieć, wystąpienia fali powodziowej.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.W wyniku przejścia fali powodziowej we wrześniu br. w korycie cieku Świerkówka na odcinku przewidzianym do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia tj. w km 0+100 – 0+260 powstały wyrwy brzegowe i przetamowania uniemożliwiające wykonanie zakresu robót przewidzianego w przetargu. Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć tej istotnej zmiany okoliczności. Ogłaszając postępowanie Zamawiający nie mógł przewidzieć, wystąpienia fali powodziowej.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60298,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64807,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60298,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUILDUP POLAND Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372685134

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

opasek faszynowych/opasek z żerdzi, Melioracje Wodne Stanisław Kachel

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60298,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.W wyniku przejścia fali powodziowej we wrześniu br. w korycie cieku Wapienickiego na odcinku przewidzianym do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia tj. w km 0+000 – 1+200 powstały wyrwy brzegowe, zniszczone zostały kołki, które miały być wykorzystane do odtworzenia opasek brzegowych poprzez uzupełnienie ich faszyną. Powyższe uniemożliwia wykonanie zakresu robót przewidzianego w przetargu. Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć tej istotnej zmiany okoliczności. Ogłaszając postępowanie Zamawiający nie mógł przewidzieć, wystąpienia fali powodziowej.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.Do dnia 09.09.2024r. zostały złożone dwie oferty firmy MENTRANS Mencnarowski Franciszek Iłownica 174, 43-394 Iłownica na kwotę 13 439,12 zł oraz oferta firmy Przedsiębiorstwo Robót Hydrotechnicznych Marcin Michalak Koziniec 202, 34-106 Koziniec, Mucharz na kwotę 13 771,08 zł obie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.