Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00477929/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Doświetlenie ulic” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Projekt i budowa oświetlenia ulic i placów” w podziale na zadania nr 1 i 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-561d8f7c-1b5f-4cec-ae4b-75cfce6a21a11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doświetlenie ulic” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Projekt i budowa oświetlenia ulic i placów” w podziale na zadania nr 1 i 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-561d8f7c-1b5f-4cec-ae4b-75cfce6a21a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043253/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 „Doświetlenie ulic” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Projekt i budowa oświetlenia ulic i placów” - zad. nr 1 i 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRP.271.52.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – „Doświetlenie ul. Łukasińskiego”1) Przedmiotem zamówienia jest dostaw, montaż i uruchomienie kompletnych punktów oświetleniowych (słup, wysięgnik oraz oprawa z źródłem światła LED) na odcinkach ul. Łukasińskiego na terenie Miasta Sulejówek.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 57300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – „Doświetlenie ul. Chodkiewicza – II etap”1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie kompletnych punktów oświetleniowych wzdłuż ul. Chodkiewicza – na odcinku od działki ew. nr 98 do działki ew. nr 103, obręb ew. 0050 i 0051.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SWZ.
3) Prace należy wykonać na podstawie projektu budowlanego – projekt zagospodarowania terenu pn.: „Budowa sieci elektroenergetycznej nN 0,4 kV oświetlenia na ul. Chodkiewicza w miejscowości Sulejówek”, sporządzonego przez firmę KARGOS Sp. z o.o., AL. Racławickie 4/1, 20-028 Lublin, stanowiącego załącznik nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 32500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowania dla Zadania nr 1 - "Doświetlenie ul. Łukasińskiego" zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W budżecie Miasta zarezerwowano 70.500,00 zł brutto, natomiast cena oferty najkorzystniejszej wynosi 105.000,00 zł brutto.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARGOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389973563
7.3.3) Ulica: ul. aleje Racławickie 4 lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-028
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku w m. Młodawin Górny wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Lubochni
więcej: Uliczne słupy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





