eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługi konserwacji i napraw stacji roboczych, laptopów, monitorów, drukarek, zasilaczy awaryjnych, telefaksów, skanerów, ploterów, urządzeń VoIP/VTC, urządzeń sieciowych oraz innych urządzeń.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi konserwacji i napraw stacji roboczych, laptopów, monitorów, drukarek, zasilaczy awaryjnych, telefaksów, skanerów, ploterów, urządzeń VoIP/VTC, urządzeń sieciowych oraz innych urządzeń.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.zianowicz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1209363

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi konserwacji i napraw stacji roboczych, laptopów, monitorów, drukarek, zasilaczy awaryjnych, telefaksów, skanerów, ploterów, urządzeń VoIP/VTC, urządzeń sieciowych oraz innych urządzeń.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e80f0a5-1447-4fe0-951b-c289a5b053a9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110951/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Usługi konserwacji i napraw komputerowych urządzeń peryferyjnych, urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów stacjonarnych oraz osobistych, zasilaczy sieciowych UPS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00516308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 71-ZP-11-25/169

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 434308,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji oraz napraw stacji roboczych, laptopów, monitorów, urządzeń drukujących (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne itp.), zasilaczy awaryjnych, telefaksów, skanerów, ploterów, urządzeń VoIP/VTC, urządzeń sieciowych (switche, routery, itp.) oraz innych urządzeń informatycznych eksploatowanych w obiektach administrowanych przez 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy oraz w podległych gospodarczo jednostkach i instytucjach organizacyjnych, zgodnie z wykazem lokalizacji: Szczecin, Szczecin Podjuchy, Stargard, Bielkowo, Choszczno, Drawno, Mosty,Glewice.
Szczegółowy opis oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6, Zakresie prac konserwacyjnych do wykonania stanowiącym załącznik nr 6A, Wykazie urządzeń do konserwacji stanowiącym załącznik nr 6B oraz Wykazie urządzeń do napraw stanowiącym załącznik nr 6C. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50323200-7 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych

50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego

50323100-6 - Konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Print Sol Anna Soldak Printing Solutions and service

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941930362

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Realizacja części napraw i konserwacji może zostać powierzona podwykonawcy. Podwykonawcy nie są znani.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534199,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w ramach zamówienia realizuje:
zamówienie podstawowe na naprawy sprzętu do wartości środków finansowych - 436 465 zł brutto
- zamówienie opcjonalne na naprawy sprzętu do wartości 85 200 zł brutto,
- zamówienie podstawowe na konserwacje sprzętu do wartości 12 535 zł brutto.

Wykonawca wycenił wartość roboczogodziny napraw na kwotę 35,33 zł brutto oraz konserwacji na kwotę 35,33 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.