Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja nawierzchni ulic na terenie miasta Łodzi – ul. Debicha"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja nawierzchni ulic na terenie miasta Łodzi – ul. Debicha"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88b37a4c-faca-4b6e-b172-9bb69a26f14e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie proponowanego trybu:
Podstawa prawna - Tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ) - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-III.271.121.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni ulicy Debicha zlokalizowanej na terenie Miasta Łodzi.
Frezowanie nawierzchni, wykonanie nowych warstw bitumicznych, remont chodnika, miejsc postojowych, oraz infrastruktury towarzyszącej, wykonanie nasadzeń., aktualizacja projektu i przywrócenie Stałej Organizacji Ruchu
- z wymianą wszystkich elementów na nowe. W zakresie jak w załączonych formularzach cenowych, zgodnie z Specyfikacjami Technicznymi Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych, na podstawie zawartej umowy (wzór umowy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji (Opis przedmiotu zamówienia), w STWiORB oraz
w Załączniku nr 5 do Zaproszenia do negocjacji (Wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów „ERBEDIM” Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712202407
7.3.3) Ulica: ul. Żelazna 3,
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace rozbiórkowe, roboty brukarskie, zieleni
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "ERBEDIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "ERBEDIM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1018357,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Podstawa prawna - Tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ) - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Podstawa faktyczna - przedmiotem zamówienia jest powtórzenie tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego „Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi w podziale na 3 części – Część III - zadanie 1 – Modernizacja nawierzchni ul. Maratońska wewnętrzna na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Popiełuszki, zadanie 2 – Modernizacja nawierzchni ul. Zelwerowicza na odcinku od ul. Kopcińskiego do ul. Edukacyjnej , zadanie 3 – Modernizacja nawierzchni ul. Szpitalna na odcinku od ul. Józefa od Al. Piłsudskiego i ul. Kazimierza na odcinku od ul. Niciarnianej do ul. Szpitalnej. nr sprawy DOM-WZP-II.271.19.2024 Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 434229-2024 z dnia 19/07/2024r. oraz zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego umowa CUW-WE.263.1.24.2024 z dnia 04.10.2024.r. W zamówieniu podstawowym przewidziano możliwość powtórzenia do 100 % wartości zamówienia podstawowego do kwoty 11 176 886,00 zł netto.
Dotychczas uzupełniono umowę podstawową o kwotę 3 040 560,06 zł netto.
Uzasadnienie funkcjonalno-użytkowe: zamówienie realizowane będzie na Terenie Miasta Łodzi na obszarze funkcjonalnie powiązanym z zamówieniem podstawowym ul.Zelwerowicza. Ulica Debicha jest ważnym elementem łączącym ze sobą osiedle akademickie , park 3 Maja i ulicę Narutowicza. Celem zamówienia jest poprawa funkcjonalności części lokalnego układu komunikacyjnego miasta poprzez zapewnienie odpowiedniego standardu dojazdu do głównych ciągów komunikacyjnych miasta Łodzi.
Ostateczne warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie w szczególności: termin realizacji, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia, zostaną sprecyzowane w treści umowy, której treść zostanie ustalona w wyniku negocjacji między Zamawiającym i Wykonawcą.
Zamówienie będzie realizowane w przypadku korzystnego dla zamawiającego rozstrzygnięcia negocjacji lub pozyskania dodatkowych środków finansowych.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Wykonanie dokumentacji proj. - proj. bud. i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogow. dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW485 na odc. Bychlew-Jadwinin"
- Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zrid dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW 746 na odcinku Soczówki - granica województwa"
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego Systemu Impuls
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont chodnika przy budynku ul. Słoneczna 1-3-5 w Kostrzynie nad Odrą".
- Awaryjne remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Bydgoszczy w 2026 r.
- Część 1 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice w 2026 r." Część 2 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej (...)
- "Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1140F relacji Nowogród Bobrzański - Łagoda"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





