Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474570/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00483627/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych i sieciowych dla Kuratorium Oświaty w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KURATORIUM OŚWIATY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006473113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 41 a
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-024
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 606 30 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kuratorium.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kuratorium.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbbb645a-0973-4a18-bb74-3ea87c9c34561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zadania i kompetencje w zakresie oświaty
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych i sieciowych dla Kuratorium Oświaty w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbbb645a-0973-4a18-bb74-3ea87c9c3456
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120511/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych i sieciowych dla Kuratorium Oświaty w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA-PO.272.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 322617,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 161624,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwerów sprzętowych - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.2. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 58821,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zasilaczy awaryjnych - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.3. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 34091,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.4. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237280-5 - Akcesoria zasilające
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237136-1 - Karty dźwiękowe
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
4.5.5.) Wartość części: 21479,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.5. do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 46599,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187939,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261584,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187939,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Komputery Tomasz Łapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612143509
7.3.3) Ulica: Ludwika Waryńskiego 53a
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187939,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część zamówienia II wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wykonawca zaoferował serwer typu 2 - Producent i model – Dell PowerEdge R670. Według ogólnej specyfikacji producenta zaoferowany serwer posiada obudowę rac 1U, a Zamawiający wymagał obudowy serwera tower lub rack 2U-4U. W związku z tym Zamawiający wezwał Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty w powyższym zakresie. Wykonawca wyjaśnił, iż w złożonej ofercie w części zamówienia II wystąpiła niezamierzona omyłka pisarska dotycząca oznaczenia modelu serwera i prawidłowe oznaczenie winno brzmieć – Dell PowerEdge R760. Zamawiający nie mógł przyjąć omyłki pisarskiej poprawionej przez Wykonawcę. Przyjęcie takiego wyjaśnienia wiązałoby się ze zmianą treści złożonej oferty, co jest niezgodne z art. 223 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w ofercie wskazał inny model serwera, który nie spełnia wymogów określonych przez Zamawiającego. Zamawiający dokonał oceny na podstawie złożonej oferty i uznał, że zaoferowany serwer nie spełnia wymagań określonych w zał. nr 1.2. do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia II – Dostawa serwerów sprzętowych w powyższym zakresie.
Unieważnienie postępowania w części zamówienia II - Dostawa serwerów sprzętowych na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28 października 2025 r. do godz. 11.00 na część zamówienia III - Dostawa zasilaczy awaryjnych zostały złożone dwie oferty. Wykonawca ISS IT Security Systemy sp. z o. o., ul Warszawska 42/2A, 40-008 Katowice złożył ofertę, która w ocenie Zamawiającego była rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie udzielił odpowiedzi. Oferta Wykonawcy ISS IT Security Systemy sp. z o. o. Katowice w części zamówienia III - została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 i art. 224 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych – oferta zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. W postępowaniu w części zamówienia III – Dostawa zasilaczy awaryjnych pozostała jedna oferta złożona przez Wykonawcę INFUS Katarzyna Fuśnik, ul. Nad Jarem 4/20, 10-172 Olsztyn – oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W dniu 21 listopada 2025 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że uchyla się od zawarcia umowy w części zamówienia III – Dostawa zasilaczy awaryjnych. W związku z powyższym Zamawiający unieważniał postępowanie w części zamówienia III – Dostawa zasilaczy awaryjnych i nie korzystał z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych. Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych – Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w części zamówienia III - Dostawa zasilaczy awaryjnych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50503,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50503,80 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28 października 2025 r. do godz. 11.00 na część zamówienia IV – Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych nie została złożona żadna oferta. Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty w części zamówienia IV - Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54636,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54636,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54636,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kserkop Sp. o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770024123
7.3.3) Ulica: Opatkowicka 10
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-499
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54636,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych urzędu RDLP w Katowicach. Dozorowanie obiektów znajdujących się na posesji RDLP w Katowicach"
- Sukcesywna dostawa dysków wewnętrznych i zewnętrznych
- Dostawa notebooków
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r."
- Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2026 r.
- Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2026 roku.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Dostawa wyposażenia Centrum Usług Społecznych w Łazach.
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Poddębicach"
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Dostawa minikomputerów i sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń w ramach Programu OLiOC na lata 2025-2026 - Część nr 10
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





