Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00458840/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni, narzędzi i skóry
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 364-13-78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.lech@morawica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/morawica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni, narzędzi i skóry2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56b3b19c-8d8c-48f1-b706-885ae4d4f2c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110578/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni, narzędzi i skóry
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP-252-29/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177790,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni, narzędzi i skóry” według asortymentu określonego w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
Część nr 1 – środki do dezynfekcji rąk;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 61840,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni, narzędzi i skóry” według asortymentu określonego w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
Część nr 2 – środki do dezynfekcji powierzchni i narzędzi;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 98450,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni, narzędzi i skóry” według asortymentu określonego w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
Część nr 3 – środki do dezynfekcji skóry;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający w toku badania i oceny ofert stwierdziło istotną wadę w dokumentach zamówienia, która nie mogła być usunięta poprzez mechanizm wyjaśnień. Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie części nr 1 - środki do dezynfekcji rąk, ze względu na fakt iż wymagał od Wykonawcy skrócony raport z badań do pozycji nr 5, natomiast preparat w pozycji nr 5 to kosmetyk, który nie wykazuje skuteczności bójczej (B,Tbc,V,F) i dla produktu w pozycji nr 5 wyniki badań nie powinny być wymagane.
Niesłuszne i nieuzasadnione było żądanie przez Zamawiającego przedstawienia skróconego raport z badań dla oferowanego produktu, gdyż preparat, którego dotyczy zamówienie, jest zidentyfikowany jako kosmetyk w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 (tzw. Rozporządzenie Kosmetyczne).
W związku z wykrytą wadą postępowania i wymogiem żądania od Wykonawcy w zakresie części nr 1 - środki do dezynfekcji rąk - skróconego raportu z badań do pozycji nr 5, który jest kosmetykiem Zamawiający unieważnienia postępowania, gdyż wada postępowania została wykryta po otwarciu ofert i nie ma możliwości skutecznego usunięcia tej wady. W związku z powyższym, jedynym sposobem na usunięcie wady postępowania i zapewnienie zgodności zamówienia z obowiązującymi przepisami jest unieważnienie bieżącego postępowania i przygotowanie nowego postępowania z precyzyjnym i prawnie uzasadnionym opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganej dokumentacji.
Zgodnie z powyższym Zamawiający postanawia jak na wstępie i unieważnia w części nr 1 – środki do dezynfekcji rąk postępowanie pn. „Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni, narzędzi i skóry”, Nr postępowania EZP-252-29/2025.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67507,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67507,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106326,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106326,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106326,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medi-Pro Sp. z o .o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-040-80-22
7.3.3) Ulica: ul. Wysockiego 6b
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-371
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106326,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18576,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22820,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18576,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUTURA MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522411663
7.3.3) Ulica: ul. Mała Odrzańska 21/2
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-535
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18576,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Zakup i dostawa worków foliowych oraz nakładek do mopa
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań immunodiagnostycznych wraz z dzierżawą analizatora
- Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy: Część 20: Poszerzone badania profilaktyczne II
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą środków do mycia i dezynfekcji maszynowej dla Centralnej Sterylizatorni Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa preparatów do dezynfekcji dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w restrukturyzacji w Miliczu
- Dostawa środków czystości, gąbek, mopów, ścierek, papierów i ręczników, opakowań jednorazowych i gastronomicznych, worków oraz materiałów dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- Dostawy środków myjących oraz dezynfekcyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





