eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkałaZakup sprzętu specjalistycznego do działań z zakresu ochrony ludności i zarządzania kryzysowego tj. 1 szt. ciągnika



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu specjalistycznego do działań z zakresu ochrony ludności i zarządzania kryzysowego tj. 1 szt. ciągnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKAŁA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 29

1.5.2.) Miejscowość: Skała

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-043

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12-389-10-98

1.5.8.) Numer faksu: 12-389-10-98 wew. 104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skala@skala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8611303-cb3f-47b8-92e9-eefb2770db7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu specjalistycznego do działań z zakresu ochrony ludności i zarządzania kryzysowego tj. 1 szt. ciągnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8611303-cb3f-47b8-92e9-eefb2770db7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498719

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.271.II.2.2025.JM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotem zamówienia jest zakup koparko-ładowarki w ramach dotacji celowej na realizację zadań własnych i zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w roku 2025 , zgodnie ze Specyfikacja techniczna ciągnika - załącznik nr 5 do niniejszej SWZ:

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 pkt. 3) pzp
Podstawa faktyczna unieważnienia: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę AGROSPEC KŁUDKA sp. z o.o. Częstochowska 49, 42-151 Waleńczów opiewała na kwotę 282 330,00 zł, która przewyższa środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 200 000,00 zł.
Jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.