eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiesiekierzTreningi zdrowotne i warsztaty w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Treningi zdrowotne i warsztaty w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: XX

1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 0048607801919

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@biesiekierz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops.biesiekierz.eu/bip/index.php?id=165

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dfc38fb2-b81a-4a20-81b7-0d566006a62e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ośrodek Pomocy Społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Treningi zdrowotne i warsztaty w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfc38fb2-b81a-4a20-81b7-0d566006a62e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017429/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Treningi zdrowotne i warsztaty w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS.271.6.2025.EG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 96842,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja „Treningów zdrowotnych i warsztatów” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Projekt „Wsparcie klubów seniora w Gminie Biesiekierz” ma na celu aktywizowanie osób 60+ w tym osoby niepełnosprawne zagrożone wykluczeniem poprzez działania podtrzymujące te osoby w aktywności oraz samodzielności przez wsparcie nowopowstałego klubu seniora.
2. W zajęciach aktywizujących weźmie udział 50 uczestników projektu. Uczestnicy będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
3. Zajęcia będą odbywały się w świetlicy wiejskiej w Gniazdowie, w CAiWS w Starych Bielicach oraz w Biesiekierzu.
4. Zajęcia będą realizowane dla osób 60+ zamieszkujących na terenie województwa Zachodniopomorskiego objętych właściwą strategią ZIT (z Gminy Biesiekierz).
5. Wykonawca będzie monitorować świadczenie usług i zapewni ich wysoką jakość rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus – Wytyczne dotyczące monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027.
6. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.

Część 1 WARSZTATY SPORTOWE
1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzanie warsztatów sportowych, ogólnousprawniających dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością.
Warsztaty mają uwzględniać zajęcia ogólnousprawniające, fitnessowe jak i rehabilitacyjne z użyciem gum oporowych, piłek do ćwiczeń, gum materiałowych, hantli oraz ćwiczenia na przyrządach przeznaczonych do treningu mięśni dolnej części ciała, a w szczególności mięśni czworogłowych uda, dwugłowych uda oraz górnej części ciała, a w szczególności mięśni pleców i barków, klatki piersiowej, a także ćwiczenia uwzględniające wykorzystanie roweru poziomego oraz fotela do masażu.
Zatrudniony instruktor ma pomagać seniorom w wyborze odpowiednich ćwiczeń, po ówczesnym przeprowadzeniu z seniorami wywiadu uwzględniającego indywidualne potrzeby seniora. Ma to być osoba wskazująca drogę w poprawie zdrowia, motywująca do treningu.
Ustalając plan treningowy specjalista powinien wziąć pod uwagę doświadczenie seniora w uprawianiu aktywności ruchowych, wiek, płeć, styl życia, przebyte choroby, urazy, ogólny stan zdrowia, oczekiwania, co do rezultatu jaki chce osiągnąć.
Zajęcia będą realizowane z uwzględnieniem treningu zdrowotnego typu:
a) joga np. wałek, kostka, koc oraz krzesło do jogi,
b) fitness,
c) pilates,
d) aerobik z wykorzystaniem stepu,
e) nordic walking,
f) zumba,
g) i inne.
2) Zajęcia będą realizowane w zależności od możliwości psychofizycznych uczestników w łącznym wymiarze 312 godzin dydaktycznych, dwa razy w tygodniu po 1 h zajęć.
3) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4) Warsztaty/Treningi mają być przeprowadzone przez wyspecjalizowaną zewnętrzną kadrę, która będzie posiadała wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie powinno być krótsze niż 2 lata.
5) Sprzęt niezbędny do prowadzenia warsztatów zapewnia Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 49209,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja „Treningów zdrowotnych i warsztatów” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Projekt „Wsparcie klubów seniora w Gminie Biesiekierz” ma na celu aktywizowanie osób 60+ w tym osoby niepełnosprawne zagrożone wykluczeniem poprzez działania podtrzymujące te osoby w aktywności oraz samodzielności przez wsparcie nowopowstałego klubu seniora.
2. W zajęciach aktywizujących weźmie udział 50 uczestników projektu. Uczestnicy będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
3. Zajęcia będą odbywały się w świetlicy wiejskiej w Gniazdowie, w CAiWS w Starych Bielicach oraz w Biesiekierzu.
4. Zajęcia będą realizowane dla osób 60+ zamieszkujących na terenie województwa Zachodniopomorskiego objętych właściwą strategią ZIT (z Gminy Biesiekierz).
5. Wykonawca będzie monitorować świadczenie usług i zapewni ich wysoką jakość rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus – Wytyczne dotyczące monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027.
6. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.

Część 2 WARSZTATY PIERWSZEJ POMOCY
1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzanie warsztatów z pierwszej pomocy dla osób 60+ w tym osób z niepełnosprawnością. Warsztaty mają koncentrować się na sytuacjach, które są dla seniorów najbardziej prawdopodobne, takich jak rozpoznanie zagrożenia życia
i zdrowia, ocena stanu zdrowia osoby poszkodowanej, wezwanie pomocy, resuscytacja krążeniowo-oddechowa (RKO) i obsługa defibrylatora AED, opatrywanie ran oraz postępowanie w przypadku zadławienia i itp.
2) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 9 godzin dydaktycznych.
3) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4) Warsztaty/Treningi mają być przeprowadzone przez wyspecjalizowaną zewnętrzną kadrę, która będzie posiadała wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie powinno być krótsze niż 2 lata.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1419,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja „Treningów zdrowotnych i warsztatów” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Projekt „Wsparcie klubów seniora w Gminie Biesiekierz” ma na celu aktywizowanie osób 60+ w tym osoby niepełnosprawne zagrożone wykluczeniem poprzez działania podtrzymujące te osoby w aktywności oraz samodzielności przez wsparcie nowopowstałego klubu seniora.
2. W zajęciach aktywizujących weźmie udział 50 uczestników projektu. Uczestnicy będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
3. Zajęcia będą odbywały się w świetlicy wiejskiej w Gniazdowie, w CAiWS w Starych Bielicach oraz w Biesiekierzu.
4. Zajęcia będą realizowane dla osób 60+ zamieszkujących na terenie województwa Zachodniopomorskiego objętych właściwą strategią ZIT (z Gminy Biesiekierz).
5. Wykonawca będzie monitorować świadczenie usług i zapewni ich wysoką jakość rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus – Wytyczne dotyczące monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027.
6. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.

Część 3 WARSZTATY WOKALNO-MUZYCZNE (MUZYKOTERAPIA)
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzanie warsztatów wokalno- muzycznych dla osób 60+ w tym osób z niepełnosprawnością. Warsztaty mają oferować seniorom korzyści takie jak rozwój umiejętności wokalnych, poprawa kondycji psychicznej (redukcja stresu, ćwiczenie pamięci i koncentracji), a także integracja społeczna i wspólna pasja i nauka gry na instrumentach takich jak burczybas, diabelskie skrzypce, talerz perkusyjny, akordeon itp.
2. Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 186 godzin dydaktycznych, minimum 1 raz w tygodniu.
3. Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4. Warsztaty/Treningi mają być przeprowadzone przez wyspecjalizowaną zewnętrzną kadrę, która będzie posiadała wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie powinno być krótsze niż 2 lata.
5. Sprzęt niezbędny do prowadzenia warsztatów zapewnia Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 29336,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja „Treningów zdrowotnych i warsztatów” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Projekt „Wsparcie klubów seniora w Gminie Biesiekierz” ma na celu aktywizowanie osób 60+ w tym osoby niepełnosprawne zagrożone wykluczeniem poprzez działania podtrzymujące te osoby w aktywności oraz samodzielności przez wsparcie nowopowstałego klubu seniora.
2. W zajęciach aktywizujących weźmie udział 50 uczestników projektu. Uczestnicy będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
3. Zajęcia będą odbywały się w świetlicy wiejskiej w Gniazdowie, w CAiWS w Starych Bielicach oraz w Biesiekierzu.
4. Zajęcia będą realizowane dla osób 60+ zamieszkujących na terenie województwa Zachodniopomorskiego objętych właściwą strategią ZIT (z Gminy Biesiekierz).
5. Wykonawca będzie monitorować świadczenie usług i zapewni ich wysoką jakość rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus – Wytyczne dotyczące monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027.
6. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.

Część 4 WARSZTATY Z DIETETYKIEM
1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzanie warsztatów z dietetykiem, dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością. Warsztaty mają kształtować nawyki zdrowego odżywiania, wsparcie utrzymania witalności i zapobieganie chorobom związanym z wiekiem oraz mają wdrażać zasady świadomości i odpowiedzialności za własne życie. Zajęcia powinny obejmować praktyczne porady, degustacje, analizę składu ciała, konsultacje dietetyczne oraz praktyczną część warsztatów polegająca na przygotowaniu samodzielnie potraw przez uczestników.
2) Zajęcia będą realizowane w wymiarze 9 spotkań w łącznym wymiarze 27 godzin dydaktycznych przez okres trwania projektu.
3) Zajęcia będą się odbywały na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4) Warsztaty/Treningi mają być przeprowadzone przez wyspecjalizowaną zewnętrzną kadrę, która będzie posiadała wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie powinno być krótsze niż 2 lata.
5) Materiały niezbędne do przeprowadzenia warsztatów zapewnia Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4258,54 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja „Treningów zdrowotnych i warsztatów” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Projekt „Wsparcie klubów seniora w Gminie Biesiekierz” ma na celu aktywizowanie osób 60+ w tym osoby niepełnosprawne zagrożone wykluczeniem poprzez działania podtrzymujące te osoby w aktywności oraz samodzielności przez wsparcie nowopowstałego klubu seniora.
2. W zajęciach aktywizujących weźmie udział 50 uczestników projektu. Uczestnicy będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
3. Zajęcia będą odbywały się w świetlicy wiejskiej w Gniazdowie, w CAiWS w Starych Bielicach oraz w Biesiekierzu.
4. Zajęcia będą realizowane dla osób 60+ zamieszkujących na terenie województwa Zachodniopomorskiego objętych właściwą strategią ZIT (z Gminy Biesiekierz).
5. Wykonawca będzie monitorować świadczenie usług i zapewni ich wysoką jakość rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus – Wytyczne dotyczące monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027.
6. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.

Część 5 WARSZTATY RĘKODZIELNICZE
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów rękodzielniczych, dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością. Warsztaty mają łączyć aktywizację społeczną z twórczą aktywnością. Powinny rozwijać umiejętności manualne i kreatywność, wspierać dobrostan psychiczny i walkę z wykluczeniem. Zajęcia mają być podzielone na 4 różne warsztaty tj. :
• Warsztaty tworzenia mieszanek herbat,
• Warsztaty wykonania świec,
• Warsztaty rękodzielnicze m.in. robienie kwiatów, stroików, ozdób, biżuterii, decoupage, szycie na maszynie, warsztaty cukiernicze oraz warsztaty ceramiczne, malarskie i inne,
• Warsztaty robótek ręcznych m.in.. robienie ozdób na szydełku, na drutach, wyszywanie, haftowanie itp.
2) Zajęcia będą realizowane w wymiarze 80 godzin dydaktycznych przez okres trwania projektu, w tym:
• Warsztaty tworzenia mieszanek herbat w ilości 3 spotkań po 1 godzinie dydaktycznej,
• Warsztaty wykonania świec w ilości w ilości 3 spotkań po 1 godzinie dydaktycznej,
• Warsztaty rękodzielnicze w ilości 38 godzin dydaktycznych,
• Warsztaty robótek ręcznych w ilości 36 godzin dydaktycznych.
3) Zajęcia będą się odbywały na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4) Warsztaty/Treningi mają być przeprowadzone przez wyspecjalizowaną zewnętrzną kadrę, która będzie posiadała wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie powinno być krótsze niż 2 lata.
5) Materiały niezbędne do przeprowadzenia warsztatów zapewnia Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 12617,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60528 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69888 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60528 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sports Mode Patryk Sobiegraj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990688999

7.3.3) Ulica: Biesiekierz

7.3.4) Miejscowość: Biesiekierz

7.3.5) Kod pocztowy: 76-039

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60528 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1620 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1620 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochotnicza Straż Pożarna w Starych Bielicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990644016

7.3.3) Ulica: Kościelna 28

7.3.4) Miejscowość: Stare Bielice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-039

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35340 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41664 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35340 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Jazłowiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 66012408476

7.3.3) Ulica: Bałtycka 57

7.3.4) Miejscowość: Stare Bielice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-039

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35340 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 5.238,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu, która nie podlegała odrzuceniu, wynosi 9.450,00 zł brutto. Zamawiający nie zwiększa kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9450 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9450 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19920 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Irena Barczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71020712846

7.3.3) Ulica: Biesiekierz 42/1

7.3.4) Miejscowość: Biesiekierz

7.3.5) Kod pocztowy: 76-039

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.