Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00475313/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
- 2025/BZP 00491188/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie składu i łamania tekstu, wykonania rysunków, tabel, wzorów, z nanoszeniem poprawek po korektach językowych i technicznych, przygotowania do druku książek i czasopism
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coz@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4911511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie składu i łamania tekstu, wykonania rysunków, tabel, wzorów, z nanoszeniem poprawek po korektach językowych i technicznych, przygotowania do druku książek i czasopism2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0263d870-e5f3-490f-aff7-2b77636351dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00295037/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.57 Łamanie, skład i przygotowanie do druku książek i czasopism
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475313
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ACOZ.25.1.59.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) skład, łamanie, wykonywanie rysunków, tabel, wzorów, nanoszenie poprawek po korektach językowych i technicznych, przygotowanie plików produkcyjnych do druku książek i czasopism naukowych (zawierających, oprócz tekstu podstawowego i tytułów, również wzory, tabele, wykresy, rysunki, zdjęcia, przypisy, bibliografie), przekształcanie otrzymywanych plików graficznych i dostosowywanie ich do wymogów składu i produkcji, generowanie plików do zamieszczenia w Internecie w następujących formatach i przewidywanej, szacowanej liczbie stron danego rodzaju formatu:
Lp. Rodzaj usługi Przewidywana całkowita liczba stron danego rodzaju usługi
1 format B5 20 000
2 format A5 1 500
3 format A4 1 000
4 format 190 x 265 2 000
2) dodruki i wznowienia: nanoszenie poprawek, uzupełnień i korekta składu opracowań archiwalnych w następujących formatach i przewidywanej, szacowanej liczbie stron danego rodzaju formatu:
Lp. Rodzaj usługi Przewidywana całkowita liczba stron danego rodzaju usługi
1 format B5 700
2 format A5 150
3 format A4 100
2. Uwaga: Podane w ust. 1 ppkt 1) i 2) oraz w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ) przewidywane liczby stron stanowią wielkość szacunkową, ogólna wartość zamawianych usług nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie.
3. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy na podstawie zleceń przekazywanych przez Zamawiającego według jego potrzeb.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazywania do wykonania kilku zleceń jednocześnie, co nie może wydłużyć czasu realizacji poszczególnych zadań.
5. Szczegółowy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz Załącznik nr 10 do SWZ
– Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79822000-2 - Usługi składu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822300-5 - Usługi składania
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312204,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312204,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312204,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DM Quadro Daniel Miłowanow
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181652473
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 104
7.3.4) Miejscowość: Mariew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-083
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych promujących Markę Polskiej Gospodarki w ramach realizacji projektu finansowanego ze środków unijnych (....)
- Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
- Usługa dla materiałów informacyjnych
- Wyposażenie punktów informacji turystycznej w materiały drukowane w ramach projektu pt. Rozwój ofert szlaków turystycznych Mazowsza
- usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych
więcej: Usługi składu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





