eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Geodetów 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fd95eef-81ba-486e-a7d2-316745d77495

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fd95eef-81ba-486e-a7d2-316745d77495

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122365/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa sysytemu kontroli dostępu w budynkach: PUCS Przemyśl ul. Sielecka 9, PUCS Przemyśl ul. Zaciszna 4, PUCS Przemyśl ul. Przemysłowa 14

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.67.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) wraz z integracją systemu Rejestracji Czasu Pracy w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

32571000-6 - Infrastruktura komunikacyjna

48731000-1 - Pakiety oprogramowania zabezpieczajacego pliki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391453,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576132,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391453,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJM PROTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 381361292

7.3.3) Ulica: UL. OGRODOWA 54

7.3.4) Miejscowość: KORCZYNA

7.3.5) Kod pocztowy: 38-420

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391453,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Maksymalny zakładany termin realizacji umowy wynosi 170 dni kalendarzowych od zawarcia umowy (w przypadku skorzystania z prawa opcji), przy czym:
1.1 termin realizacji zakresu gwarantowanego wynosi 30 dni od zawarcia umowy,
1.2. termin realizacji zakresu w ramach prawa opcji wynosi 30 dni od uruchomienia opcji dla danej lokalizacji.
2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie 80 dni od zawarcia umowy,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.