Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa centrum treningowo – sportowego w rejonie ulic Okólnej, Składowej i Kilińskiego – ETAP III”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6aa8219-bb4f-41a2-9d5e-63875933d1041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa centrum treningowo – sportowego w rejonie ulic Okólnej, Składowej i Kilińskiego – ETAP III”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6aa8219-bb4f-41a2-9d5e-63875933d104
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00540069
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym.
2. Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego zgodnie z umową WRM.RZP.272.004.2024 w dniu 17 stycznia 2024 roku .
3. Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły trzy lata.
4. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła 6.992.295,92 zł netto.
W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00505698/01 z dnia 15.12.2023 r. przewidziano zamówienia polegające na powtórzeniu robót, łącznie do wysokości 150 % wartości zamówienia (tj. 10.488.433,88 zł netto).
5. Dotychczas do zamówienia podstawowego nie zostało
udzielone żadne zamówienie na podstawie art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
6. Zamówienie będzie powierzone do wykonania Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. NAT-BUD Zbigniew Warga, ul. Feriča 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
7.Udzielenie zamówienia jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.46.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o łącznej powierzchni 198 m², wykonanie prac wykończeniowych wewnątrz budynku, polegających na nałożeniu tapety natryskowej wraz z warstwą lakieru, oraz wykonanie robót sanitarnych obejmujących wykonanie drenażu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisują załączone dokumenty:
1) opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1,
2) dokumentacja techniczna, tj.:
a) Projekt Wykonawczy – branża architektoniczno – konstrukcyjna – etap III,
b) Specyfikacja wykonania i odbioru robót – branża budowlana – budynek,
c) Specyfikacja wykonania i odbioru robót – branża budowlana – zagospodarowanie,
d) Decyzja pozwolenia na budowę,
e) Centrum_ETAP III_roboty budowlane_DODATKOWE_nawierzchnia_PR_ath,
f) Centrum_ETAP III_roboty budowlane_DODATKOWE_nawierzchnia_PR_pdf,
g) Centrum_ETAP III_roboty budowlane_DODATKOWE_wykończeniowe_PR_ath,
h) Centrum_ETAP III_roboty budowlane_DODATKOWE_wykończeniowe_PR_pdf,
i) Centrum_ETAP III_roboty budowlane_DODATKOWE_drenaż_PR_ath,
j) Centrum_ETAP III_roboty budowlane_DODATKOWE_drenaż_PR_pdf,
stanowiąca załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45442180-2 - Powtórne malowanie
45232452-5 - Roboty odwadniające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAT-BUD Zbigniew Warga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680069201
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139937,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-05INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa AMBULANSU typu B,C - 1 sztuka
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych oraz urządzeń informacji pasażerskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Wycinka i chirurgia drzew
- Wykonanie robót budowlanych dot. adaptacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorządowej
- Zakup sprzętu z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Remont lokali mieszkalnych w systemie "zaprojektuj-wybuduj" w budynku przy ul. Leśnej 1 w Wałbrzychu (lokale nr 2, 3, 5 i 6)"
- Termomodernizacja wraz z modernizacją systemów grzewczych i montażem źródeł OZE w budynku wielofunkcyjnym w Szymocicach
- Przebudowa i wydzielenie pomieszczeń łazienek w mieszkalniach nr 3, 5 i 6 w budynku przy ul. Świętojańskiej 15 oraz w mieszkaniach nr 1, 2, 3, 5, 6, 7 i 8 w budynku przy ul. Jana Śliwki 50 w Gliwicach
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





