eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Stałe, bieżące utrzymanie czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stałe, bieżące utrzymanie czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191474505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Równa 19/21

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-067

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 300 15 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pord@pord.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pord.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3766cc5-8ddf-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność oświatowa w zakresie prowadzenia egzaminów i szkoleń

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stałe, bieżące utrzymanie czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3766cc5-8ddf-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044723/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Stałe i bieżące utrzymanie czystości w PORD na 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519285

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-10/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186333,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości
w PORD, Jednostka Gdańsk, ul. Równa 19/21.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 78730,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości
w PORD, Oddział w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 41374,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości
w PORD, Oddział w Chojnicach, ul. Gdańska 110 e.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 40034,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości
w PORD, Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy Autodrom Pomorze
w Pszczółkach, ul. Żuławska 5 (zwany dalej ODTJ w Pszczółkach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 26193,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 06.12.2023 r do godz. 9:00 wpłynęły 3 oferty. Zamawiający przystąpił do badania i oceny ofert. Najkorzystniejsza oferta niepodlegająca odrzuceniu to oferta Wykonawcy IMPEL FACILITY SERVICES Sp. z o.o. W związku z tym, iż najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 22.703,20 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postanowił unieważnić postępowanie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 06.12.2023 r do godz. 9:00 wpłynęły 3 oferty. Zamawiający przystąpił do badania i oceny ofert. Najkorzystniejsza oferta niepodlegająca odrzuceniu to oferta Wykonawcy IMPEL FACILITY SERVICES Sp. z o.o. W związku z tym, iż najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 22.986,92 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postanowił unieważnić postępowanie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 06.12.2023 r do godz. 9:00 wpłynęła 1 oferta, która została odrzucona przez Zamawiającego

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 06.12.2023 r do godz. 9:00 wpłynęła 1 oferta, która została odrzucona przez Zamawiającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.