Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa techniczna Kongresu Sportu Powszechnego oraz turniejów eliminacyjnych z Orlika na Stadion - rejestracja i obsługa uczestników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA ORŁY SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orlysportu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orlysportu.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa techniczna Kongresu Sportu Powszechnego oraz turniejów eliminacyjnych z Orlika na Stadion - rejestracja i obsługa uczestników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8a688ba-fed7-4ebb-a445-e464fa77b735
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdyż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, tj. postępowaniu o udzielna zamówienia publicznego na Obsługę techniczną Kongresu Sportu Powszechnego oraz turniejów eliminacyjnych z Orlika na Stadion - rejestracja i obsługa uczestników (numer postępowania: FOS.PN.12.2025.MS) nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ae029502-fe9d-4e24-88d2-d6de95ea2189
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FOS.PN.17.2025.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 573000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Obsługę techniczną Kongresu Sportu Powszechnego oraz turniejów eliminacyjnych z Orlika na Stadion - rejestracja i obsługa uczestników
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
64228100-1 - Usługi transmisji sygnału telewizyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83689,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83689,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83689,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cardilla Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223181024
7.3.3) Ulica: Działkowa 30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-234
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83689,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-26 do 2025-11-27INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług opiekuńczych oraz zapewnienie usług sąsiedzkich na terenie Gminy Puck, od stycznia 2026 r. do grudnia 2026 r., w ramach Projektu pn.: "Codzienne funkcjonowanie to nie wyzwanie!"
- Zapewnienie tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu miasta Puck
- Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
- "Zakup wyposażenia sal lekcyjnych w SP im. Alojzego Stenzla w Strzelnie w podziale na II części"
- Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych znajdujących się na terenie Powiatu Puckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Puckiego w 2026 r.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja międzynarodowej Konferencji pn. "Europa możliwości, edukacja i praca z EURES - 15 lat praktyk w Austrii dla najlepszych".
- Usługa organizacji 3 jednodniowych konferencji w ramach projektu "Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Przełom Roku w Dzielnicy Wisła
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
- Działania informacyjno-promocyjne w projekcie nr FENX.06.01-IP.03-0003/25
- Pełnienie funkcji Koordynatora targów edukacyjnych, Asystenta targów, Specjalisty ds. organizacji spotkań zawodoznawczych, Specjalisty ds. dni otwartych, Specjalisty ds. koordynacji wizyt studyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





