eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona i monitoring obiektów Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Praga-Południe na okres od 30.11.2025 r. do 31.10.2027 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona i monitoring obiektów Urzędu m.st. Warszawy
Dzielnicy Praga-Południe na okres od 30.11.2025 r. do 31.10.2027 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/242979/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona i monitoring obiektów Urzędu m.st. Warszawy
Dzielnicy Praga-Południe na okres od 30.11.2025 r. do 31.10.2027 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0730d3a-0d03-433d-bb0d-1559c5e97e27

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498080

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/64/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Ochrona i monitoring obiektów Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Praga – Południe
na okres od 30.11.2025 r. do 31.10.2027 r.
Obiekty podlegające ochronie:
1) objęte stałą, bezpośrednią ochroną fizyczną:
• ul. Grochowska 274,
• ul. Podskarbińska 6,
• ul. Mycielskiego 20,
• ul. Walewska 4,
• parking Grochowska / Terespolska/Kamionkowska,
• miejsce kwalifikacji wojskowej (adres i termin ochrony podany zostanie po ustaleniu miejsca poboru), prawdopodobnie luty – kwiecień w dni robocze).
2) Objęty monitoringiem sygnału alarmowego:
• ul. Paca 39,
• ul. Groszowicka 17,
• ul. Budrysów 18A,
• ul. Podskarbińska 6,
• ul. Wąwolnicka 3.
3) Objęty monitoringiem systemu informacji o pożarze:
• ul. Podskarbińska 6.
2.Szacunkowa łączna liczba roboczogodzin – 65777 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby roboczogodzin.
3. Szacunkowa długość trwania monitoringu sygnału alarmowego – 23 miesiące.
4. Ilość pracowników ochrony – zgodnie z grafikiem, sporządzonym przez Wykonawcę.
5. Służba ochrony w trybie 10, 12 i 24 godziny.
6. Szczegółowy zakres usług został określony w załączniku 9,10 do SWZ:
- Załącznik nr 9 – Wzór umowy
- Załącznik nr 10 – Opis przedmiotu zamówienia
7. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy osobę(y), które świadczą pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 277 t.j.) związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, patroli interwencyjnych, koordynatorów oraz pracowników administracji).
Szczegółowe wymogi określa Załącznik nr 9 wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3052984,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3146096,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3069578,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO ROMA Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Am Ochrona Zbigniew Kłys

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182263414

7.3.3) Ulica: Estrady nr 70C

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-932

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

GRUPA INTERWENCYJNA 0,01%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3069578,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.