Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00479159/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie e-usług oraz integracja z RCIM w ramach realizacji projektu „Poprawa dostępności do świadczeń medycznych poprzez modernizację i rozwój e-usług w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 91
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@zoz-debica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zoz-debica.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-671aa901-7c8c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie e-usług oraz integracja z RCIM w ramach realizacji projektu „Poprawa dostępności do świadczeń medycznych poprzez modernizację i rozwój e-usług w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-671aa901-7c8c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055789/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.58 MOD.SER.,OK.ST.,P.INF.,SP.MED.,OP. I NAD.W RAM.REA.PR.PN:PO.EF.I DO.E-USŁ.W ZOZ W D-CY WS.ZE ŚR.UE Z EFS W RAM.RPO WOJ.POD.14-20,DZ.2.1 POD.EF.I DOST.E-US.–TYP7:PR.Z ZAKR.WY/MO/RO.E-US.DOS.W RAM.PSIM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej II Cyfrowe Podkarpackie działania 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP-43/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia prowadzonego pn. Wdrożenie e-usług oraz integracja z RCIM w ramach realizacji projektu „Poprawa dostępności do świadczeń medycznych poprzez modernizację i rozwój e-usług w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy” jest wdrożenie e-usług i wykonanie integracji systemowej w ramach realizowanego projektu w zakresie opisanym w załączniku nr.8 do SWZ (OPZ )
Zamówienie obejmuje poniższy zakres zadań:
a) Integracja zewnętrzna e-usług z RCIM (w zakresie m.in. e-Informacja, e-Rejestracja, e-ERP) zgodnie z opisem założeń integracji wymienionych w przetargu na RCIM 2 pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/50fe135b-c468-4c11-a7d2-220f2380cb11.
b) Integracja zewnętrzna EDM z RREDM
c) integracja wewnętrzna RIS/PACS (PIXEL) z HIS (Asseco AMMS)
d) integracja wewnętrzna PACS (PIXEL) z EDM/RREDM
e) szkolenie dla wskazanego personelu Zamawiającego.
f) świadczenie usług wsparcia technicznego oraz usług gwarancyjnych
Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi część realizowanego przez Zamawiającego projektu Informatycznego pn. „Poprawa dostępności do świadczeń medycznych poprzez modernizację i rozwój e-usług w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy” . Stąd też Zamawiający wymaga od Wykonawcy współpracy z podmiotami realizującymi inne zadania w przedmiotowym projekcie .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) został określony w załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152202,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152202,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BMM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691533907
7.3.3) Ulica: Rzeszowska 101
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152202,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- DIALIZATORY DO HEMODIALIZ W PAKIECIE III DLA STACJI DIALIZ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego hali i modernizacja Sali treningowej sportów walki przy ul. Sportowej w Dębicy oraz zaplecza krytej pływalni i lodowiska przy ul. Piłsudskiego w Dębicy" 2
- Rozbudowa instalacji PV na kompleksie basenów "NEMO" w Pustkowie Osiedlu
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Dębica.
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego hali i modernizacja Sali treningowej sportów walki przy ul. Sportowej w Dębicy oraz zaplecza krytej pływalni i lodowiska przy ul. Piłsudskiego w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
- DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W PRZEMYŚLU
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- Wyłonienie Wykonawcy na wymianę systemu kontroli dostępu w budynkach INoŚ i IGiGP przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie.
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.