Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00484828/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Janowo, Kępiny Wielkie i Raczki Elbląskie” w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Elbląg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Browarna 85
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552341884
1.5.8.) Numer faksu: 552340871
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminaelblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8447351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Janowo, Kępiny Wielkie i Raczki Elbląskie” w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff155dab-7ed8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051778/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Remont odcinka drogi gminnej , dz.nr 134 w m. Janowo
1.1.34 Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej dz. nr 157 w m. Raczki Elbląskie
1.1.35 Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej dz. nr 87 w m. Kępiny Wielkie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 345281,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej dz. 134 w m. Janowo. Przedmiotem zamówienia części 1 jest remont nawierzchni drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr 134 w miejscowości Janowo polegający na utwardzeniu nawierzchni odcinka drogi gruntowej płytami drogowymi pełnymi typu ciężkiego obustronnie zbrojonymi prętami stalowymi 150x300x15cm na długości ok. 80m i szerokości 3,0m od zjazdu z drogi gminnej nr 101057N. Zakres robót obejmuje m.in.:1) wykonanie robót ziemnych w postaci profilowania i zagęszczenia podłoża
2) wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego
3) ułożenie nowej nawierzchni z płyt drogowych
4) wykonanie poboczy szerokości 0,5m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 67869,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej dz. 87 w m. Kępiny Wielkie. Przedmiotem zamówienia części 2 jest remont nawierzchni odcinka drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr 87 w miejscowości Kępiny Wielkie polegający na utwardzeniu nawierzchni odcinka drogi gruntowej płytami drogowymi pełnymi typu ciężkiego obustronnie zbrojonymi prętami stalowymi 150x300x15 cm na długości ok. 220 m od zjazdu z dz. nr 82, obręb Kępiny Wielkie. Zakres robót obejmuje m.in.:1) wykonanie robót ziemnych w postaci profilowania i zagęszczenia podłoża
2) wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego
3) ułożenie nowej nawierzchni z płyt drogowych
4) wykonanie poboczy szerokości 0,5m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 155890,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej dz. 157 w m. Raczki Elbląskie. Przedmiotem zamówienia części 3 jest remont nawierzchni odcinka drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr 157 w miejscowości Raczki Elbląskie polegający na utwardzeniu nawierzchni odcinka drogi gruntowej płytami drogowymi pełnymi typu ciężkiego obustronnie zbrojonymi prętami stalowymi 150x300x15 cm na długości ok. 120 m od zjazdu z drogi powiatowej nr 1121N w m. Raczki Elbląskie. Zakres robót obejmuje m.in.:1) wykonanie robót ziemnych w postaci profilowania i zagęszczenia podłoża
2) wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego
3) ułożenie nowej nawierzchni z płyt drogowych
4) wykonanie poboczy szerokości 0,5m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 121520,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83479,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83479,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Usługi Sprzętem Budowlanym Robert Sosnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781013051
7.3.3) Ulica: Generała Jarosława Dąbrowskiego
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE -SOSNOWSKI ROBERT
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE -SOSNOWSKI ROBERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83479,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191745,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191745,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Usługi Sprzętem Budowlanym Robert Sosnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781013051
7.3.3) Ulica: Generała Jarosława Dąbrowskiego
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE -SOSNOWSKI ROBERT
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE -SOSNOWSKI ROBERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191745,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149469,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149469,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Usługi Sprzętem Budowlanym Robert Sosnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781013051
7.3.3) Ulica: Generała Jarosława Dąbrowskiego
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE -SOSNOWSKI ROBERT
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE -SOSNOWSKI ROBERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149469,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa i budowa chodnika w ciągu ul. Jana III Sobieskiego w Elblągu.
- Remont posadzek w budynku użytkowym Biblioteki Elbląskiej im. Cypriana Norwida, Filia nr 5 przy ul. Słonecznej 29-31 w Elblągu
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie III kondygnacji w obiekcie krytego lodowiska "Helena" dla inwestycji pn.: "Modernizacja Krytego Lodowiska HELENA w Elblągu"
- Świadczenie usług ubezpieczenia dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu obejmujących ubezpieczenie mienia, i odpowiedzialności cywilnej
- Część I - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1412 B i drogi gminnej w miejscowości Rutkowskie Duże , na odcinku ok. 820 m w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa parkingu wraz z utwardzeniem dróg wewnętrznych i terenu rekreacyjnego na terenie gminy Pilchowice
- Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. jezdni min 4 m, oznaczonych jako obręb: Mościejewo, Kwilcz.
- Modernizacja Dróg na terenie Miasta Grybów
- Przebudowa drogi gminnej nr 220829W w miejscowości Gliniak polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów (etap I)
- Przebudowa odcinka kanału deszczowego przy ul. Łokietka w Sieradzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.